швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури133651
2 Історія України34712
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)31857
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31091
5 Звіт про проходження виробничої практики 25192
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка24953
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19523
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18416
9 Правопис слів іншомовного походження17055
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16416
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


4

Тема: «Суть і зміст паблік рілейшнз» (ID:12495)

| Размер: 50 кб. | Объем: 74 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 02.03.2005 | Код продавца: 4 |
ЛитератураСписок використаних джерел та літератури

1. Алешина Г. Паблик рилейшнз или как надо успешно управлять общественным мнением. – М.: Центр, 1998. – 352с.
2. Бабаева С. Как «продать» кандидата // Московские новости. – 1996. - №23. – с.3.
3. Бебик В. Як стати популярним, перемогти на виборах і утриматись на політичному Олімпі. – К.: Знання, 1993. – 126с.
4. Блэк С. Введение в PR. – Ростов н/Д: изд-тво «Феникс», 1998. – 320с.
5. Блэк С. Паблик рилейшнз. Что это такое? – М.: Новости, 1990. – 216с.
6. Блэк С. PR: международная практика. – М.: Новости, 1997. – 354с.
7. Викентьев И.Л. Приемы рекламы и Public Relation. – С-Пб: ЮНИТИ, 1995. – 296с.
8. Головатий М. Мистецтво здобувати владу // Політичний менеджмент. – 2003. - №1. – с.49-58.
9. Гришина О. Макияж для идеального президента // Деловые новости.-1995.-4 апреля. –с.8-9
10. Грищенко О. Політична комунікація. Скільки конструктивного, а скільки деструктивного? // Віче. – 2003.- №9. – с.76-79.
11. Доти Дороти И. Паблисити и паблик рилейшнз / Перевод с англ.Изд. 2-е, стереотипное. – М.: Информ.-изд. дом „Филинъ”, 1998. – 288с.
12. Душин И. Выборы: технологи избирательных кампаній. – Харьков, 1998. – 264с.
13. Жмыриков А.И. Как победить на выборах. – М.: «Филинъ», 1995. – 258с.
14. Зайцевский П.Г. Избирательные технологии. – М.: ЮНИТИ, 1999. – 412с.
15. Зверинцев А.Б. Коммуникационный менеджмент: рабочая книга менеджера PR / 2-е изд. – С-Пб., 1997. – 198с.
16. Зернецька О. PR – маніпуляційний вплив // Політичний менеджмент. – 2003. - №3. – с.104-113.
17. Зернецька О. Трансформація типів новинних передач в політичній комунікації // Нова політика. – 2000. - №1. – с.194-198.
18. Катлип Скотт М., Сентер Ален Х., Брум Глен. М. Паблик рилейшнз. Теория и практика, 8-е изд.: Пер. с англ.- М.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 725с.
19. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз. – К.: «Ваклер», 2002. – 612с.
20. Королько В.Г. Политическая реклама: уроки выборов, проблемы // Социология: теория, методы, маркетинг. – 1998. -№6. – с.26-34.
21. Куліш А. PR для громадських (недержавних) організацій. – К.: Знання, 2003. – 111с.
22. Лебедева Т.А. Искусство обольщения. Паблик рилейшнз по французски. – М.: ЮНИТИ, 1996. – 196с.
23. Марченко Г. И., Носков И. А. Имидж в политике. – М.: «Дело», 1997. – 126с.
24. Мирошниченко А.А. Public relation в общественно-политической сфере. – М.: «Филинъ», 1998. – 368с.
25. Моисеев В.А. Паблик рилейшнз – средство социальной коммуникации (теория и практика). – К.: Дакор, 2002. – 506с.
26. Мостовая Ю., Лахманин С. Третий тур // Зеркало недели. – 1999. -№46. – с.12-14.
27. Невзилин Л.Б. Паблик рилейшнз. Кому это нужно? – М., 1993. – 212с.
28. Нідермайер Г. П. Телекратія замість демократії // Віче. – 2002. - №1. – с.70-73.
29. Овчинникова М.А. Сравнительное исследование PR в сфере политики // США. Канада. – 2001. -№11. – с.113-127.
30. Паблик рилейшнз: связи с общественностью в сфере бизнеса. – М.: Ассоциация авторов и издателей «ТАНДЕМ», 1999. - 352с.
31. Паніна Н.В., Головаха Є.І. Тенденції розвитку українського суспільства (1994-1998рр.). Соціологічні показники (Таблиці, ілюстрації, коментар). – К.: Інститут соціології, 1999. – 425с.
32. Панніто В. Маленькі хитрощі демократичної процедури // Філософська і соціологічна думка. – 1998. - №10. – с.38-42.
33. Пашенцев Е.Н. Паблик рилейшнз: от бизнеса до политики. – 2-е изд. – М.: Изд-тво «Финпресс», 2000. – 240с.
34. Почепцов Г.Г. Имидж-мейкер. Паблик рилейшнз для политиков и бизнесменов. – К.: Рекламное агентство Губерникова, 1995. – 234с.
35. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением – М.: Центр, 1998. – 352с.
36. Почепцов Г.Г. Паблік рілейшнз: Навчальний посібник. – К., 2000. – 438с.
37. Слісаренко І.Ю. Паблік рілейшнз у системі комунікації та управління: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2001. – 104с.
38. Ткаленко И. Какое окружение «делало» Кучму? // Fortune. – 1993. - №9. – с.3-4.
39. Шихирев П. Public relations в России нет. И быть не может // Мир PR. – 1995.- №2. – с.14-22.
Дополнительная информацияРік написання: 2004
Інтервал: 1,5
Заказ Заказать Купить «Суть і зміст паблік рілейшнз»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.135224 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1709
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7691
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1756
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2794
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7857
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4387
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4262
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5607
Реклама

Цікаве
загрузка...