швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури141273
2 Історія України36009
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33364
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32078
5 Звіт про проходження виробничої практики 26231
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25774
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19723
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18601
9 Правопис слів іншомовного походження17757
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16535
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


4

Тема: «Піарні технології на виборчих кампаніях у Росії» (ID:12497)

| Размер: 53 кб. | Объем: 62 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 02.03.2005 | Код продавца: 4 |
ЛитератураСписок використаних джерел та літератури

1. Алешина Г. Паблик рилейшнз или как надо успешно управлять общественным мнением. – М.: Центр, 1998. – 352 с.
2. Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. — М., 1997. – 244 с.
3. Антипов К.В., Баженов Ю.К. Паблик рилейшенз для коммерсантов. — М., 2000. – 313 с.
4. Бабаева С. Как «продать» кандидата // Московские новости. – 1996. - №23. – с.3.
5. Бебик В. Як стати популярним, перемогти на виборах і утриматись на політичному Олімпі. – К.: Знання, 1993. – 126 с.
6. Блэк С. PR: международная практика. – М.: Новости, 1997. – 354с.
7. Блэк С. Введение в PR. – Ростов н/Д: изд-тво «Феникс», 1998. – 320 с.
8. Блэк С. Паблик рилейшнз. Что это такое? – М.: Новости, 1990. – 216 с.
9. Богомолова О.В. Слово о политическом пиаре. — Кемерово, 2000. – 253 с.
10. Борецкий Р. Бермудский треугольник ТВ. — М., 1998. – 264 с.
11. Борисов Б.Л. Реклама и Паблик рилейшнз. Алхимия власти. — М., 1998. – 315 с.
12. Браверман А.А. Маркетинг в российской экономике переходного периода: методология и практика. — М., 1997. – 417 с.
13. Браун Л. Имидж — путь к успеху. — СПб, 1996. – 383 с.
14. Векслер А.Ф. Связи с общественностью для бизнеса. — Нижний Новгород, 2001. – 322 с.
15. Викентьев И.Л. Приемы рекламы и Public Relation. – С-Пб: ЮНИТИ, 1995. – 296 с.
16. Влажное Е.А. Паблик рилейшнз. — М., 1994. – 165 с.
17. Ганжин В.Т. Паблик рилейшнз. Что это значит? — М., 1998. – 156 с.
18. Головатий М. Мистецтво здобувати владу // Політичний менеджмент. – 2003. - №1. – с.49-58.
19. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. — М.: Финпресс, 2000. – 174 с.
20. Гришина О. Макияж для идеального президента // Деловые новости. - 1995. - 4 апреля. – С.8-9
21. Грищенко О. Політична комунікація. Скільки конструктивного, а скільки деструктивного? // Віче. – 2003. - №9. – с.76-79.
22. Дмитриев А.В., Латынов В.В., Хлопьев А.Т. Неформальная политическая коммуникация. — М., 1996. – 316 с.
23. Добрович А. Общение: наука и искусство. — М., 1996. – 173 с.
24. Доти Дороти И. Паблисити и паблик рилейшнз. — М., 1996. – 264 с.
25. Доценко Е.Л. Психология манипуляции. — М., 1996. – 219 с.
26. Душин И. Выборы: технологи избирательных кампаній. – Харьков, 1998. – 264с.
27. Душин И., Сысун А., Ложкин Б. Выборы: технологии избирательных кампаний. — Харьков, 1998. – 416 с.
28. Жмыриков А.И. Как победить на выборах. – М.: «Филинъ», 1995. – 258с.
29. Зайцевский П.Г. Избирательные технологии. – М.: ЮНИТИ, 1999. – 412с.
30. Зернецька О. PR – маніпуляційний вплив // Політичний менеджмент. – 2003. - №3. – с.104-113.
31. Зернецька О. Трансформація типів новинних передач в політичній комунікації // Нова політика. – 2000. - №1. – с.194-198.
32. Имидж лидера. Психологическое пособие для политиков. — М., 1994. – 179 с.
33. Катлип Скотт М., Сентер Ален Х., Брум Глен. М. Паблик рилейшнз. Теория и практика, 8-е изд.: Пер. с англ.- М.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 725с.
34. Конецкая В. П. Социология коммуникации. — М., 1997. – 217 с.
35. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз. – К.: «Ваклер», 2002. – 612с.
36. Королько В.Г. Политическая реклама: уроки выборов, проблемы // Социология: теория, методы, маркетинг. – 1998. - №6. – с.26-34.
37. Крылов И. В. Теория и практика рекламы в России. — М., 1996. – 343 с.
38. Крысько В. Г. Секреты психологической войны (цели, методы, формы, опыт). — Минск, 1999. – 513 с.
39. Куліш А. PR для громадських (недержавних) організацій. – К.: Знання, 2003. – 111с.
40. Лебедева Т.Ю. Искусство обольщения. PR по-французски. Концепции. Практика. — М., 1996. – 321 с.
41. Лебедева Т.Ю. Паблик рилейшнз. Корпоративная и политическая режиссура. - М., 1999. – 328 с.
42. Лисовский С., Евстафьев В. Избирательные технологии: история, теория, практика. — М., 2000. – 429 с.
43. Марченко Г. И., Носков И. А. Имидж в политике. – М.: «Дело», 1997. – 126 с.
44. Мастенбрук В. Управление конфликтными ситуациями и развитие организации. — М., 1996. – 315 с.
45. Матвеев В., Панов А. PR: международная практика. — М., 1997. – 364 с.
46. Мельник Г.С. Mass media: психологические процессы и эффекты. - СПб., 1996. – 366 с.
47. Мирошниченко А.А. Public relation в общественно-политической сфере. – М.: «Филинъ», 1998. – 368с.
48. Морозова Е.Г. Политический рынок и политический маркетинг: концепции, модели, технологии. — М., 1999. – 373 с.
49. Мостовая Ю., Лахманин С. Третий тур // Зеркало недели. – 1999. - №46. – с.12-14.
50. Музыкант В.Л. Реклама: международный опыт и российские традиции. — М., 1996. – 326 с.
51. Невзлин Л.Б. «Паблик рилейшнз» — кому это нужно? — М., 1993. 274 с.
52. Нідермайер Г. П. Телекратія замість демократії // Віче. – 2002. - №1. – с.70-73.
53. Панніто В. Маленькі хитрощі демократичної процедури // Філософська і соціологічна думка. – 1998. - №10. – с.38-42.
54. Пашенцев Е.Н. Паблик рилейшнз: от бизнеса до политики. — М.: Издательство «Финпресс», 2002. – 368 с.
55. Почепцов Г.Г. Имидж-мейкер. Паблик рилейшнз для политиков и бизнесменов. – К.: Рекламное агентство Губерникова, 1995. – 234с.
56. Почепцов Г.Г. Информационные войны. — М.; Киев, 2000. – 155 с.
57. Почепцов Г.Г. Как становятся президентами. Избирательные технологии двадцатого века. — Киев, 1999. – 264 с.
58. Почепцов Г.Г. Коммуникативные технологии двадцатого века. — М.; Киев, 2000. – 177 с.
59. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. — М., 2000. – 275 с.
60. Почепцов Г.Г. Профессия: имиджмейкер. — Киев, 1998. – 275 с.
61. Сэндидж Ч.П., Фрайбургер В., Ротуолл К. Реклама: теория и практика. — М., 1989. – 263 с.
62. Хэйвуд Р. Все о Public Relations. — М., 1999. – 163 с.
63. Цуладзе А. Формирование имиджа политика в России. — М., 1999. – 253 с.
64. Чумиков А.И. Связи с общественностью. — М., 2000. – 268 с.
65. Шепель В. М. Имиджелогия. Секреты личного обаяния. — М., 1994. – 217 с.
66. Шишкина М.А. Паблик рилейшнз в системе социального управления. — СПб., 1999. – 318 с.
67. Юнацкевич П. И., Кулганов В. А. Психология обмана. — СПб., 1999. – 273 с.
Дополнительная информацияРік написання: 2004
Інтервал: 1,5
Заказ Заказать Купить «Піарні технології на виборчих кампаніях у Росії»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.110603 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1800
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7871
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1869
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2928
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7939
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4503
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4366
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5714
Реклама

Цікаве
загрузка...