швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139167
2 Історія України35659
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33019
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31810
5 Звіт про проходження виробничої практики 25960
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25569
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19663
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18567
9 Правопис слів іншомовного походження17574
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16515
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


4

Тема: «Роль маркетингу в підвищенні ефективності виробничо-збутової діяльності підприємства» (ID:12848)

| Размер: 88 кб. | Объем: 94 стр. | Стоимость: 150 грн. | Добавлена: 27.08.2005 | Код продавца: 4 |
ЛитератураПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ

1. Алексеева М. Планирование деятельности фирмы. – Экономика, Москва. – 1997.
2. Альбеков А.У., Федько В.П., Митько О.А. Логистика коммерции. - Ростов-на Дону: Феникс, 2001.
3. Баркан Д.И. Маркетинг для всех: Беседы для начинающих. – Л.: «КИП», - 1991.
4. Басовский Л.Е. Маркетинг: Курс лекций. — М.: ИНФРА-М, 2000.
5. Бойчик І.М., Харів П.С., Хопчан М.І. Економіка підприємств. – “СПОЛОМ”, Львів. – 1999.
6. Бровкова Е.Г.Основы маркетинга: — К.,: Сирин, 1999.
7. Власова Н.О., Пономарьова Ю.В. Формування ефективної закупівельної політики підприємств роздрібної торгівлі. — Харків, 2003.
8. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. – К.: КНЕУ, 1998.
9. Гаджинский А.М. Практикум по логистике. — М.: Издательско-книготорговый центр «Маркетинг», 2001.
10. Гаркавенко С.С. Маркетинг. — К.: Лібра, 1996.
11. Герасименко В. Ценовая политики фирмы. – М., 1995.
12. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика. — К.: Вища школа, 1994.
13. Герчикова И.Н. Маркетинг в управлении капиталестическими фирмами. – М.: МГИМО, 1991.
14. Герчикова И.Н. Менеджмент. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1995.
15. Голубков Е.П. Маркетигн: выбор наилутшего решения. – М.: Экономика, 1993.
16. Долинская М.Г. Маркетинг и конкурентноспособность промышленой продукции. – Москва: Издательство стандартов, 1991.
17. Дыбская В.В. Управление складами в логистической системе. — М.: КИАцентр, 2000.
18. Економіка підприємства / За заг. ред. С. Ф. Покропивного. — Вид. 2-ге, перероб. та доп. — К.: КНЕУ, 2001.
19. Зеваков А.М., Петров В.В. Логистика производственных и товарних запасов.— СПб.: Изд-во Михайлова В.А., 2002.
20. Кальченко А.Г. Логістика. — К.: КНЕУ, 2002.
21. Кардаш В.Я. Маркетингова торгова політика. — К.: КНЕУ, 1997.
22. Карич Д. Предпринимательский маркетинг. – Москва, «ЮНИТИ», 1995г.
23. Ковалев А.И., Добленко В.В. Маркетинговый анализ. – Москва, «Прогресс», 1995.
24. Козін С.В. Організаційна схема збутової мережі торговельного підприємства // Маркетинг в Україні. №3(19). травень-червень 2003 р. - С. 26-29.
25. Козловский В.А., Козловская З.А., Савруков Н.Т. Логистический менеджмент. — СПб.: Издательство «Лань», 2002.
26. Котлер Ф. Основы маркетинга. – Москва, «Прогресс», 1996.
27. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг. - Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001.
28. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. — К.: КНЕУ, 1998.
29. Лагутін В.Д. Людина і економіка: Соціоекономіка. – К.: Просвіта, 1996.
30. Линдерс Майкл Р., Фирон Харольд Е. Управление снабжением и запасами. Логистика: Пер. с англ. — СПб: ООО «Издательство Полигон», 1999.
31. Лукашевич В. Основы менеджмента в торговле. – М., 1996.
32. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг. – Львів, 2002.
33. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг. – Міністерство освіти і науки України Київський Національний економічний університет. – К., 2001.
34. Пономарьова Ю.В. Логістика. – К., 2003.
35. Прауде В.Т., Білий О.Б. Маркетинг. – К., 1994.
36. Тейлор Ф. Принципы научного менеджмента / Контролинг. – 1991.
37. Файоль А. Позитивное управление. – М., 1982.
38. Хруцкой В.Е. Современный маркетинг. - Москва, «Финансы и статистика», 1991.
39. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий. – Москва, «Республика», 1995.
40. Шегда А.В. Основы менеджмента. – К.: Т-во “Знання”, КОО, 1998.
41. Шегда А.В. Основы менеджмента. — К.: Товариство "Знання", КОО, 1998.
42. Эванс Дж. Р., Берман Б. Маркетинг. – М., 1993.
43. Бухгалтерська документація ТОВ “Кристал-Люкс”:
- баланс за 2002.
- баланс за 2003.
- звіт про фінансові результати за 2002-2003 рр.
Дополнительная информацияРік написання: 2005
Інтервал: 1,5
Заказ Заказать Купить «Роль маркетингу в підвищенні ефективності виробничо-збутової діяльності підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.108424 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1783
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7824
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1850
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2903
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7920
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4480
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4346
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5690
Реклама

Цікаве
загрузка...