швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури138928
2 Історія України35525
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)32781
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31693
5 Звіт про проходження виробничої практики 25827
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25467
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19626
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18540
9 Правопис слів іншомовного походження17453
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16493
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


4

Тема: «Піарні технології на виборчих кампаніях в Україні» (ID:12868)

| Размер: 78 кб. | Объем: 90 стр. | Стоимость: 175 грн. | Добавлена: 27.08.2005 | Код продавца: 4 |
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ

І. Джерела

1. Конституція України: Прийнята на п’ятій сесії Верхов. Ради України 28 червня 1996 р. – К.: Феміда, 1996. – 64 с.
2. Конвенція про захист прав і основних свобод людини від 4 листопада 1950 р., Ратифікована Україною 17 липня 1997 р.
3. Закон України "Про інформацію" від 2 жовтня 1992 року // Відомості Верховної Ради України. – 1992. - №39. – ст. 214.
4. Закон України "Про ратифікацію Конвенції прав і свобод людини 1960 року" // Голос України. - 1997. - 24 лип.
5. Закон України “Про вибори Президента України” в редакції від 18 березня 2004 року.
6. Закон України “Про звернення громадян” від 2 жовтня 1996 року // Відомості Верховної Ради України. – 1996. - №43. – ст. 372.
7. Закон України “Про свободу совісті та релігійні організації” від 23 квітня 1991 року. // Голос України. - 1991. - 27 квіт.
8. Закон України “Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини” від 23 грудня 1997 року за №776/97-ВР // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1998. - № 20. - ст.99.
9. Закон Украни “Про об’єднання громадян” від 16 червня 1992 року // Відомості Верховної Ради України. – 1992. - №34. – ст. 504.
10. Рішення Верховного Суду України стосовно результатів другого туру виборів Президента від 3 грудня 2004 року.
11. Рішення Конституційного суду України у справі № 1-45/2004 „За конституційним поданням 46 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Закону України “Про особливості застосування Закону України “Про вибори Президента України” при повторному голосуванні 26 грудня 2004 року” (справа про особливості застосування Закону України “Про вибори Президента України”)” від 24 грудня 2004 року за № 22-рп/2004.

ІІ. Монографічна література

12. Алешина Г. Паблик рилейшнз или как надо успешно управлять общественным мнением. – М.: Центр, 1998. – 352 с.
13. Бебик В. Як стати популярним, перемогти на виборах і утриматись на політичному Олімпі. – К.: Знання, 1993. – 126 с.
14. Блэк С. PR: международная практика. – М.: Новости, 1997. – 354с.
15. Блэк С. Введение в PR. – Ростов н/Д: изд-тво «Феникс», 1998. – 320 с.
16. Богомолова О.В. Слово о политическом пиаре. — Кемерово, 2000. – 253 с.
17. Борецкий Р. Бермудский треугольник ТВ. — М., 1998. – 264 с.
18. Борисов Б.Л. Реклама и Паблик рилейшнз. Алхимия власти. — М., 1998. – 315 с.
19. Винников О., Чорній Л. Прозорі вибори та ЗМІ в Україні: правове регулювання / Український незалежний центр політичних досліджень. - К.: Укр. незалеж. центр політ. дослідж., 2003. - 167с.
20. Войтенко В.П. Виборчі технології у дзеркалі математики / Інститут відкритої політики / А.С. Матвієнко (авт.передмови). - К., 1999. - 13с.
21. Душин И., Сысун А., Ложкин Б. Выборы: технологии избирательных кампаний. — Харьков, 1998. – 416 с.
22. Имидж лидера. Психологическое пособие для политиков. — М., 1994. – 179 с.
23. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз. – К.: «Ваклер», 2002. – 612с.
24. Крысько В. Г. Секреты психологической войны (цели, методы, формы, опыт). — Минск, 1999. – 513 с.
25. Куліш А. PR для громадських (недержавних) організацій. – К.: Знання, 2003. – 111с.
26. Лебедева Т.Ю. Паблик рилейшнз. Корпоративная и политическая режиссура. - М., 1999. – 328 с.
27. Лисовский С., Евстафьев В. Избирательные технологии: история, теория, практика. — М., 2000. – 429 с.
28. Марченко Г. И., Носков И. А. Имидж в политике. – М.: «Дело», 1997. – 126 с.
29. Мельник Г.С. Mass media: психологические процессы и эффекты. - СПб., 1996. – 366 с.
30. Мирошниченко А.А. Public relation в общественно-политической сфере. – М.: «Филинъ», 1998. – 368с.
31. Морозова Е.Г. Политический рынок и политический маркетинг: концепции, модели, технологии. — М., 1999. – 373 с.
32. Пашенцев Е.Н. Паблик рилейшнз: от бизнеса до политики. — М.: Издательство «Финпресс», 2002. – 368 с.
33. Почепцов Г.Г. Имидж-мейкер. Паблик рилейшнз для политиков и бизнесменов. – К.: Рекламное агентство Губерникова, 1995. – 234с.
34. Почепцов Г.Г. Как становятся президентами. Избирательные технологии двадцатого века. — Киев, 1999. – 264 с.
35. Почепцов Г.Г. Профессия: имиджмейкер. — К., 1998. – 275 с.
36. Ситіков О. Чорний PR: брудні виборчі технології. – К., 2003. – 142 с.
37. Технологии изготовления предвыборных миражей:Учеб.-практ. пособие / Академия народного хозяйства при Правительстве Российской Федерации / Андрей Альбертович Максимов (авт.-сост.). - М.: Дело, 2003. - 318с.

ІІІ. Періодика

38. Головатий М. Мистецтво здобувати владу // Політичний менеджмент. – 2003. - №1. – с.49-58.
39. Грищенко О. Політична комунікація. Скільки конструктивного, а скільки деструктивного? // Віче. – 2003. - №9. – с.76-79.
40. Зернецька О. PR – маніпуляційний вплив // Політичний менеджмент. – 2003. - №3. – с.104-113.
41. Зернецька О. Трансформація типів новинних передач в політичній комунікації // Нова політика. – 2000. - №1. – с.194-198.
42. Королько В.Г. Политическая реклама: уроки выборов, проблемы // Социология: теория, методы, маркетинг. – 1998. - №6. – с.26-34.
43. Кочубей Л. Виборчі технології як механізм досягнення політичного результату // Людина і політика. - 2003. - № 4. - C.56-62.
44. Лейченко Е.В. Формирование политического имиджа как разновидность избирательной технологии // Актуальні проблеми правознавства України. - Х.: Нац. юрид. акад. України, 2002. - C.24-25.
45. Луговська В.В. Маніпуляційний аспект "чорних" PR технологій // Нова парадигма: Альманах наукових праць. - 2002. - Вип.24. - C.114-116.
46. Мостовая Ю., Лахманин С. Третий тур // Зеркало недели. – 1999. - №46. – с.12-14.
47. Нідермайер Г.П. Телекратія замість демократії // Віче. – 2002. - №1. – с.70-73.
48. Панніто В. Маленькі хитрощі демократичної процедури // Філософська і соціологічна думка. – 1998. - №10. – с.38-42.
49. Піскунова С. Психотроніка в передвиборчих технологіях - міф чи реальність? // Політикум: Додаток до журналу "Україна", N10/2003. - 2003. - № 27 (жовтень). - C.4-5.
50. Інтернет ресурси: http://www.manipulation.com.ua
51. Інтернет ресурси: http://www.humanities.edu.ru
Дополнительная информацияРік написання: 2005
Інтервал: 1,5
Заказ Заказать Купить «Піарні технології на виборчих кампаніях в Україні»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.120264 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1762
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7795
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1830
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2873
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7907
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4452
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4317
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5667
Реклама

Цікаве
загрузка...