швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури137157
2 Історія України35169
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)32393
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31405
5 Звіт про проходження виробничої практики 25513
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25209
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19583
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18497
9 Правопис слів іншомовного походження17222
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16467
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


2

Тема: «Методи дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках» (ID:13900)

| Размер: 194 кб. | Объем: 29 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
ЛитератураЛІТЕРАТУРА 1. Балакирева О.Н., Комарова Н.Н. Исследовательские возможности и методология подготовки и проведения фокус-групп // Маркетинговые исследования / Под общ. ред. Е.В. Ромата. – Харьков: НВФ «Студцентр», 2001. – С. 92-100. 2. Белановский С.А. Метод фокус-групп. – М.: Магистр, 1996. – 272 с. 3. Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз: Учеб. пособие. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 320 с. 4. Березин И. С. Маркетинг и исследования рынков. – М.: Русская Деловая Литература, 1999. – 416 с. 5. Войчак А.В. Маркетингові дослідження: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2001. – 119 с. 6. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – 2-е издание, переработанное и дополненное. – М.: Издательство «Финпресс», 2000. – 464 с. 7. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1990. – 736 с. 8. Маркетинговые исследования / Под общ. ред. Е.В. Ромата. – Харьков: НВФ «Студцентр», 2001. – 352 с. 9. Международный кодекс МТП и ЕСОМАР по практике маркетинговых и социальных исследований // Кретов И.И. Маркетинг на предприятии: Практическое пособие. – М.: Финстатинформ, 1994. – С. 141-154. 10. Парсяк В.Н., Рогов Г.К. Маркетинговые исследования. – К.: Наукова думка, 1995. – 145 с. 11. Полторак В. Маркетингові дослідження: сутність, методи, технології // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2000. – 1. – С. 108-128 12. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 387 с. 13. Ромат Е.В. Представление результатов маркетингового исследования // Маркетинг и реклама. – 2001. – С. 24-26. 14. Савельев Є.В. Європейська інтеграція і маркетинг. Наукові нариси. – Тернопіль: Карт-бланш, 2003. – 482 с. 15. Соціологія: короткий енциклопедичний словник / За заг. ред. B.I. Воловича. – К.: Укр. центр духовн. культури, 1998. – 736 с. 16. Старостина А.А. Маркетинговые исследования. -М.: Изд. дом «Вильямс», 2001. – 320 с. 17. Сэндидж Ч.Г., Фрайбургер В., Ротцолл К. Реклама: теория и практика: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1989. – С. 112-113. 18. Управління зовнішньоекономічною діяльністю: Навч. посібник / Під заг. ред. А. І. Кредісова / Пер. з рос. Н. Кіт, К. Серажим. – К., 2000. – 448 с. 19. Фарберова Э.Н. Методология и организация обследования бюджетов домашних хозяйств в восточноевропейских странах (на примере Польши) // Труд за рубежом. – 1995. – №3. – С. 20 – 29. 20. Фоксол Г., Голдсмит Р., Браун С. Психология потребителя в маркетинге. – СПб: Питер, 2001. – 352 с. 21. Хант Ч., Зартарьян В. Разведка на службе вашего предприятия. – К.: Укрзакордонвизасервис, 1992. – 160 с. 22. Хрупкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркетинг: настольная книга по исследованию рынка: Учеб. пособие – 2-изд. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 528 с. 23. Циганкова Т.М. Управління міжнародним маркетингом: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 132 с. 24. Черчилль Г.А. Маркетинговые исследования. – СПб: Питер, 2000. – 752 с. 25. Шашин П.Б. Метод экспертных оценок. – М., 1987. -120 с. 26. Яковенко И. Проективные методы как ключ к выявлению глубинных мотивов потребителей // Маркетинг и реклама. – 2001. – №3. – С. 18-21.
Дополнительная информация139
Рік написання: 2005
Заказ Заказать Купить «Методи дослідження пріоритетів та психології покупців на зовнішніх ринках»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.124898 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1745
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7762
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1807
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2845
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7886
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4430
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4295
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5643
Реклама

Цікаве
загрузка...