швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури131145
2 Історія України33882
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)31021
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги30342
5 Звіт про проходження виробничої практики 24446
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка24225
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19494
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18349
9 Правопис слів іншомовного походження16354
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16195
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


2

Тема: «Організація та форми бібліотечної реклами» (ID:13934)

| Размер: 47 кб. | Объем: 31 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
ЛитератураДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 1. Актуальні питання розвитку бібліотечної справи: Матеріали наук.-практ. конф., Київ, 5-6 жовтня 2000р. / Державна наукова медична бібліотека / Павленко Р.І. (ред.). – К., 2000. – 140 с. 2. Александрова О.К., Ашер Дана, Бабич В.С. та інші. Публічні бібліотеки: сучасність і майбутнє: Зб. ст. міжнар. наук.-практ. конф. „Публічні бібліотеки:сучасність і майбутнє” / Українська бібліотечна асоціація Національна парламентська бібліотека України / Бабич В.С. (ред.кол.). – К., 1998. – 174 с. 3. Аль Тавалбех Серхан Ахмед. Міжнародна співпраця бібліотек на базі комп'ютерних технологій: сучасний стан та перспективи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Харківська держ. академія культури. – Х., 2002. – 21с 4. Андреев С.Н., Мельниченко Л.Н. Основы некоммерческого маркетинга. – М.: Прогресс-Традиция, 2000. – 256 с. 5. Башун О.В. Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек / Наук. ред. Білецький В.С. – Донецьк: УКЦентр, 1999. – 204 с. 6. Башун О.В. Трансформація універсальної бібліотеки як культурно-інформаційного центру регіону: Автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Київський національний ун-т культури і мистецтв. – К., 2001. – 18 с. 7. Бібліотека і час: Ювілейний збірник до 130-річчя Національної парламентської бібліотеки України / Національна парламентська бібліотека України / Корнієнко А.П. (відп.ред.). – К., 1996. – 121 с. 8. Бібліотеки і бібліотекарі в процесі змін: Розроблено робочою групою „Спільний професійний портрет” Федерального об'єднання німецьких бібліотечних союзів / Уте... Краус-Ляйхерт (розроб.). – К. : Юніверс, 2002. – 54с. 9. Герасимова Л.Н. Маркетинг информационных продуктов и услуг: Учеб. пособие в 2 ч. / МГУК. – Ч.1. Основы маркетинговой деятельности. – М., 1995. – 71 с. Ч.2. Информационные ресурсы маркетинга. – М., 1997. – 115 с. 10. Джерелиевская И.К. Библиотека – субъект рыночных отношений (постановка проблемы) // Научные и технические библиотеки. – 1992. – № 3. – С. 4 – 12. 11. Карташов Н.Г. Магия западных терминов и российские реалии //Библиотека. – 1994. – № 11. – С.16 – 20. 12. Кашкарьова О.В. Реклама як комунікативна система сучасної бібліотеки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Київський держ. ун-т культури і мистецтв. – К., 1997. – 17 с. 13. Клюев В.К., Суворова В.М. Благотворительная ресурсная поддержка библиотеки. – М.: ЦНСХБ, 2000. – 89 с. 14. Клюев В.К., Ястребова Е.М. Маркетинговая ориентация библиотечно-информационной деятельности. (Маркетинг в системе управления библиотекой). – М.: ИПО «Профиздат»: Изд-во Моск. гос.ун-та культуры и искусств, 1999. – 143 с. 15. Корнієнко А.П. Напрями співробітництва державних і вузівських бібліотек (http://library.ntu-kpi.kiev.ua/html/arhiv/konf100/kornienko.htm). 16. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1992. – 736 с. 17. Крулис-Ранда Я. Сегодня и завтра маркетинговой науки //Проблемы теории и практики управления. – 1993. – № 5. – С. 63 – 70. 18. Песоцкая Е.В. Маркетинг услуг. – СПб.: Питер, 2000. – 160 с. 19. Силеманова Е.В. Реклама не роскошь, а средство продвижения //Библиотека. – 2000. – № 4. – С.14 – 16. 20. Феофанов О.А. Реклама: новые технологии в России. – СПб.: Питер, 2000. – 384 с.
Дополнительная информация173
Рік написання: 2004
Заказ Заказать Купить «Організація та форми бібліотечної реклами»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.110302 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1692
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7644
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1729
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2783
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7844
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4367
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4236
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5577
Реклама

Цікаве
загрузка...