швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139929
2 Історія України35839
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33224
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31978
5 Звіт про проходження виробничої практики 26148
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25693
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19695
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18587
9 Правопис слів іншомовного походження17680
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16527
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


4

Тема: «Підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників» (ID:14019)

| Размер: 106 кб. | Объем: 101 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Закон України „Про загальну середню освіту” // Початкова школа. – 1999. – № 8. – С. 1 – 12. 2. Закон України „Про внесення змін і доповнень до Закону Української РСР „Про освіту”. – К.: Генеза, 1996. – 36 с. 3. Закон України із змінами та доповненнями від 5 лютого 1993 року №2998 „Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні” // Все для вчителя. – 1998. – №16. – С. 29 – 31. 4. Закон УРСР „Про освіту”. – К.: Рапо Укрвузполіграф, 1991. – 32 с. 5. Державна національна програма „Освіта” (Україна XXI століття). – К.: Райдуга, 2002. – 61 с. 6. Державна програма „Вчитель”. Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2002 р. № 379 7. Концепція 12-річної загальноосвітньої школи (проект). – К.: Педагогічна газета. – 2000. – № 9 (75). 8. Положення про державну атестацію (екстернат) для одержання документів про загальну середню освіту: Зареєстровано в Мін'юсті України 21.04.97 р. Затв. наказом Міносвіти України 23.03.97 р. №87 // Інф. зб. М-ва освіти України. – 1997. – №10. – С. 17 – 20. 9. Положення про середній загальноосвітній навчальний заклад // Освіта України. – 1997. – №29. – С. 7 – 10. 10. Типовий статут середнього загальноосвітнього закладу // Освіта. – 1994. – 26 січня. 11. Баранов С. П., Болотина Я. Р., Сластенин В. А. Педагогіка. – Изд. 2-е, перераб., М.: Просвещение, 1987. – 369 с. 12. Бернс Р.Развитие Я-концепции и воспитание. – М.: Прогресс, 1989. – 315с. 13. Жирносек І.П. Науково-методична робота в середніх загальноосвітніх навчальних закладах. – К.: ВІПОЛ, 2002. – 88 с. 14. Жирносек І.П. Науково-методична робота відділу освіти // Рідна школа. – 1997. – № 7 – 8. – С. 31 – 51. 15. Жирносек І.П. Удосконалення науково-методичної роботи в сучасних загальноосвітніх школах, ліцеях і гімназіях. – К.: Віпол, 2001. – 204 с. 16. Засобина Г. А., Кабыльницкая С. Л., Савин Н.В. Практикум по педагогике. – М.: Педагогика, 1996. – 146 с. 17. Игры: обучение, тренинг, досуг. – М.: Новая школа, 1994. – 365 с. 18. Козацька духовність і виховання молоді: Посібник для студентів і вчителів. – К.: КПДІ, 1993. – 40 с. 19. Козиев В.Н. Психологическая компетенция учителя в контексте взаимоотношений учителя и учащихся // Профессиональные потребности учителя и психолого-педагогические знания: Сб. науч. труд. – М.: НИИ обр. взр., 1989. – С. 41 – 45. 20. Концепція національного виховання // Освіта. – 1994. – 26 окт. 21. Красовицкий И.Ю. Готовность воспитывать. – К.: О-во “Знание” УССР, 1987. – 48 с. 22. Кремень В.Г. Зберегти в освіті все те добре, що маємо, і разом з тим досягти нового її стану // Освіта. – 2001. – № 29. – С.1 – 2. 23. Кузь В.Г., Руденко Ю.Д., Сергійчук З.О. Основи національного виховання. Концептуальні положення. – К.: ІСДО, 1993. – 109 с. 24. Лабораторний практикум з курсу “Теорія і практика роботи дитячих організацій”. Метод. вказівки. – Рівне, 1992. – 60 с. 25. Лазарев В.С., Хоноплина Н.В. Деятельностный подход к проектированию целей педагогического образования // Педагогика. – 1999. – № 6. – С. 12 – 18. 26. Ліцейна освіта в Україні: реалії та перспективи розвитку /За ред. Г.С.Сазоненко. – К.: УДК, 2002. – 400 с. 27. Логаческая С.П. Дойти до каждого ученика. /Под ред. Савченко А.Я. – К.: “Радянська школа”, 1990. – 167 с. 28. Лозова В.І., Москаленко П.Г., Троцко Г.В. Педагогіка. Розділ „Дидактика”. Навчально-методичний посібник. – К., 1993. – 183 с. 29. Львова Ю.Л. Творческая лаборатория учителя: Из опыта работы. – М.: Просвещение, 1985 – 158 с. 30. Маркуша А.М. Если вы учитель: Книга для учителя. – М.: Просвещение, 1989. – 160 с. 31. Методика вивчення дидактики у педагогічному інституті. За редакцією О.А. Дубасенюк та А.В. Іванченка. – Житомир, 1994. – 325 с. 32. Методика изучения коллектива, общения, личности. Часть 2. – Абакан, 1990. – 72 с. 33. Методическая работа в школе: организация и управление /Под ред. Ю.К.Бабанського. – М.: Наука, 1988. – 185 с. 34. Мид М. Маргарет. Культура и мир детства. – М.: Наука, 1983. – 361 с. 35. Мойсеюк Н.Є. Педагогіка. Навчальний посібник. – К.: Знання, 2001. – 608с. 36. Повышение квалификации педагогических кадров. /Под ред. И.Ф.Жирносека, М.Ю. Красовицкого, С.В. Крисюка. – К.: Освыта, 1992. – 190 с. 37. Подготовка студентов к профессионально-педагогическому творчеству. Шевченко Л.И., Красовский Б.Д., Дмитрик И.С. – К: Наукова думка, 1992. – 217 с. 38. Поташник М.М., Вульфов Б.З. Педагогические ситуации. – М.: Педагогика, 1983. – 144 с. 39. Практикум з методики виховної роботи у національній школі: Методичні вказівки. – Рівне, 1993. – 48 с. 40. Професійна підготовка педагогічних працівників. Науково-методичний збірник. – Київ – Житомир, 2000. – 482 с. 41. Психолого-педагогічні фактори підвищення професійної майстерності вчителя-вихователя: тези Всеукраїнської науково-практичної конференції 16 – 17 листопада 1995 року /Ред. кол. О.А. Дубасенюк (відп. ред.) та ін. – Житомир: ЖДПІ, 1995. – 328 с. 42. Раченко И.П. НОТ учителя. – М.: Просвещение, 1989. – 238 с. 43. Реут Д.В. Креативные структуры. Рефлексивные процессы и управление. Тезисы третьего международного симпозиума. 8 – 10 октября 2001. – М., 2001. – № 26. – С. 25. 44. Реформирование системы начального и среднего профессионального образования РФ. Тезисы докладов на Совещании в Правительстве РФ. – М., 1996. – С. 56 – 57. 45. Романенко В.П., Тименко М.П., Тезікова С.В. Зміст і форми орієнтації школярів на педагогічні професії. – К.: Знання, 1997. – 164 с. 46. Синица И.Е. Педагогический такт и мастерство учителя. – М.: Педагогика, 1983. – 248 с. 47. Сисоєв В.М. Ліцеї та гімназії у системі державної освіти // Радянська школа. – 1991. – № 7. – С. 79 – 83. 48. Система освіти України. Дистанційне навчання в післядипломній педагогічній освіті. Системи освіти зарубіжних країн. Болонський процес. – К., 2004. – 46 с. 49. Сластёнин В.А., Подымова Л.С. Педагогика: инновационная деятельность // Педагогика. – 1997. – № 4. – С. 66 – 72. 50. Слово об учителе /Сост. и авт. вступ. ст. А.Т. Губко.– К.: Радянська школа, 1985. – 255 с. 51. Собкин В.С. Учительство как социально-профессиональная группа. – М.: Педагогика, 1996. – 271 с. 52. Соколовська О.С. Народна педагогіка в школі. – К.: УИМ, 1992. – 128 с. 53. Сухомлинский В.А. Сердце отдаю детям. – К.: Радянська школа, 1988. – 272 с. 54. Сухомлинський В.О. Як виховувати справжню людину. – К.: Знання, 1976. –194 с. 55. Талызина Н.Ф. Формирование познавательной деятельности младших школьников. – М.: Просвещение, 1988. – 174 с. 56. Теоретичні та методичні засади соціально-педагогічної підготовки вчителя: Збірник науково-методичних праць /ред. кол. Дубасенюк О.А. та ін. – К.: ІЗМН, 1999. – 188 с. 57. Технології професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів: Навчальний посібник: Частина перша: Технології загально педагогічної підготовки майбутніх учителів /За заг. ред. доктора педагогічних наук О.А. Дубасенюк. – Житомир: Житомирський державний педагогічний університет, 2001. – 267 с. 58. Тягур Р. С. Теорія управління навчально-виховним процесом: Курс лекцій. – Івано-Франківськ: Плай, 1997. – 87 с. 59. Українознавство: Програма і методичні рекомендації до вивчення курсу у вищих навчальних закладах. – К.: НМК ВО, 1992. – 26 с. 60. Українська національна система виховання: Конспект лекцій. – К.: КДПІ, 1991. – 48 с. 61. Учитель: крупным планом. Социально-педагогические проблемы учительства. – СПб, 1994. – 89 с. 62. Учитель: Статьи. Документы. Педагогический поиск. Воспоминания. Страницы литературы. /Ред.-сост. Д.Л. Брудный. – М.: Политиздат, 1991. – 350с. 63. Ушинський К.Д. Твори: В 6-ти т. – К., 1952-1955. – Т.1. 64. Фіцула Л.М. Педагогіка: Навч. посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К.: Видавничий центр “Академія”. 2000р. – 544 с. 65. Форманюк Т.В. Синдром „эмоционального сгорания” как показатель профессиональной дезадаптации учителя // Вопросы психологии. – 1994. – № 6. – С. 28 – 32. 66. Загальнi вiдомостi про загальну середню освiту в Українi (Матеріали офіційного сайту Міністерства освіти і науки України – www.mon.gov.ua).
Дополнительная информация250
Рік написання: 2005
Заказ Заказать Купить «Підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.111356 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1797
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7848
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1866
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2924
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7934
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4499
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4361
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5707
Реклама

Цікаве
загрузка...