швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури137135
2 Історія України35167
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)32389
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31403
5 Звіт про проходження виробничої практики 25508
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25208
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19582
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18497
9 Правопис слів іншомовного походження17220
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16467
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


2

Тема: «Рекламна компанія ТОВ “Крок ТТЦ”» (ID:14279)

| Размер: 69 кб. | Объем: 30 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 08.06.2005 | Код продавца: 3 |
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 1. Закон України Про рекламу: Прийнятий 3 липня 1996р. №270/96-ВР // Відомості Верховної Ради України. - 1996. - №39. - Ст. 181. 2. Про заходи щодо запобігання недобросовісній рекламі та її припиненню: Указ від 5 грудня 1994р. // Голос України. - 1994. - 13 грудня. - С. 5. 3. Аникеев С. Н. Методика разработки плана маркетинга. Серия «Практика маркетинга». - М., 1995. – 248 с. 4. Артеменко О. Реклама: рушій торгівлі чи корупції?: (Київ) // Хрещатик. - 2000. - 25 грудня. 5. Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия. - М., 1999. – 340 с. 6. Благоев В. Маркетинг в определениях и примерах. - С-Пб, 1993. – 544 с. 7. Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом. - М.: Экономика, 1997. – 432 с. 8. Бревнов А.А. Маркетинг малого предприятия. - К., 1998. – 286 с. 9. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. - К., КНЕУ, 1998. – 234 с. 10. Волков О.М. Методическое пособие по изучению иностранных фирм. - М, 1998. – 186 с. 11. Все о маркетинге. Сборник для руководителей предприятий, экономических и коммерческих служб. - М., 1999. – 128 с. 12. Гаркавенко С.С. Маркетинг. - К., 1998. – 388 с. 13. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика. - К., 1994. – 356 с. 14. Гермогенова Л.Ю. Эффективная реклама в России. Практика и рекомендации. - М.: Рус-Партнер ЛТД, 1994. - 252 с. - Практика бизнеса Вып. 1. - А567200. 15. Гула Т.П., Маршук М.П. Економічні проблеми рекламознавства // Львівська політехніка. Вісник. - Львів, 2001. - №284: Проблеми економіки та управління. - С. 97-99 16. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика. - К.:КНЕУ, 1997. – 292 с. 17. Карлоф Б. Деловая стратегия. - М., 1995. – 314 с. 18. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент. - СПб, 1998. – 816 с. 19. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М., 1999. – 642 с. 20. Кошелевський А. Економетричне моделювання в рекламі: так чи ні? // Розбудова держави: Духовність, екологія, бізнес: Зб. матеріалів другої Загальноукраїнської студентської наукової конференції. - К., 1996. - С. 248-249. 21. Кошелевський А. Реклама за умов формування ринкових відносин // Розбудова держави: Духовність, екологія, бізнес: Зб. матеріалів другої Загальноукраїнської студентської наукової конференції Фонду Т. Шевченка. - К., 1994. - С. 152-154 22. Кретов И.И. Маркетинг предприятия. - М., 1998. – 148 с. 23. Кузьмін О.Є., Барвінська Є.С., Гула Т.П. Рекламна діяльність на підприємстві як функція маркетингу // Вісник держ. ун-ту Львівська політехніка. - Львів, 1993. - №274. - С. 50-52. 24. Нечаева Е. Рекламная стратегия малого предприятия // Бизнес для всех. - 1995. - №1. - С. 12. 25. Ортинська В.В., Мельникович О.М. Торгова реклама у пресі: реальність та проблеми // Маркетинг: теорія і практика: Зб. наук. пр. - К., 1996. - С. 53-56. 26. Павленко А.Ф. Потреби та цінності в системі маркетингу. - К.:КНЕУ, 1996. – 186 с. 27. Павлова Н.Н. Стратегия и тактика маркетинга //Стандарты и качество. - 1997. - №3. – с. 35-36. 28. Перерва П.Г. Управление маркетингом на предприятии. - Харьков, 1993. – 88 с. 29. Прауде В.Р. Маркетинг. - К., 1994. – 340 с. 30. Рабинович И.А. Маркетинг в коммерческой деятельности. - Одесса., 1993. – 314 с. 31. Решетнікова І.Л. Створення ефективної організації маркетингу на підприємстві //Маркетинг в Україні. - 2000. - №1. – с. 46-48. 32. Ромат Е., Чегодаев А. Формирование рекламного бюджета // Бизнес Информ. - 1995. - №31-32. 33. Савельєв Є.В. Маркетинг нового продукту. - К., 1997. – 230 с. 34. Селиванов А. Расчёт эффективности рекламы // РИСК: Рынок, информация, снабжение, конкуренция. - 2001. - №5. - С. 25-29
Дополнительная информация826
Рік написання: 2005
Заказ Заказать Купить «Рекламна компанія ТОВ “Крок ТТЦ”»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.176950 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1745
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7762
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1807
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2845
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7886
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4430
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4295
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5643
Реклама

Цікаве
загрузка...