швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури138916
2 Історія України35524
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)32774
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31693
5 Звіт про проходження виробничої практики 25822
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25467
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19626
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18539
9 Правопис слів іншомовного походження17453
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16493
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


4

Тема: «Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс» (ID:18805)

| Размер: 430 кб. | Объем: 96 стр. | Стоимость: 175 грн. | Добавлена: 27.07.2007 | Код продавца: 3 |
Литература1. Ансофф И. Нова корпоративна стратегія. - Спб.: Питер, 1999. 2. Багиев Г. Л. Маркетинг. — М.: Экономика, 1999. 3. Багиев Г.Л. Основи організації маркетингової діяльності на підприємстві. - Л.: Обл. правл. ВНТОЭ, 1990. 4. Балабанова Л. В. Оптовая торговля: маркетинг и коммерция. —М.: Экономика, 1990. 5. Барановский, В. А. Организация обслуживания на предприятиях общественного питания : учеб. пособие / В. А. Барановский. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2004. 6. Баринов, В.А. Стратегический менеджмент : учеб. пособие / В. А. Баринов, Харченко В. Л. - М.: ИНФРА-М, 2006. 7. Белошапка, М. И. Технология ресторанного обслуживания : учеб. пособие / М. И. Белошапка. - М.: Академия, 2006. 8. Березин И. Маркетинг и исследование рынков. — М.: Рус. и деловая лит., 1999. 9. Бурів В.П., Морошкин В.А., Новиков О.К. Бізнес-план. Методика складання. Реальний приклад. - М.: Із ЦИПКК АП, 1995. 10. Вершигора, Е. Е. Менеджмент : учеб. пособие / Е. Е. Вершигора. - М.: ИНФРА-М, 2006. 11. Войчак А. В. Маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самостійноговивчення дисципліни. — К.: КНЕУ, 1999. 12. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. — К.:КНЕУ, 1998. 13. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник. — К.: Лібра, 2002. 14. Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посіб. —К.: Вища шк., 1994. 15. Герасимчук В.Г. Маркетинг: графічне моделювання. - К.: У КНЕУ, 1997. 16. Гермогенова Л. Ю. Эффективная реклама в России. — М.: Рус.Партнер Лтд, 1997. 17. Герчикова И. Н. Международное коммерческое дело. — М.:Междунар. коммерческие отношения, 1996. 18. Голубків Е.П. й ін. Маркетинг: вибір кращого рішення. - М.: Економіка, 1993. 19. Голубків Е.П. Основи маркетингу. - М.: Финпресс, 1999. 20. Голубков Е. П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры. — М.:Дело, 1995. 21. Грибов, В. Д. Основы бизнеса : учеб. пособие / В. Д. Грибов. - М.: Финансы и статистика, 2000. 22. Дегтяренко В. Г. Основы логистики и маркетинга. — М.: Гардарика, 1996. 23. Дейан А. Реклама: Пер. с фр. / Под ред. В. С. Загашвили. — М.:Прогресс, 1993. 24. Дихтль Е., Хермген Х. Практический маркетинг: Учеб. пособие/ Пер. с нем. А. М. Макарова Под ред. И. С. Минко. — М.:Высш. шк., 1995. 25. Долішній М. І., Вачевський М. В., Скотний В. І. Маркетинг дляменеджера. — Стрий: Просвіта, 1993. 26. Економіка підприємтсва: Підручн. (В 2 т.) / За ред. С.Ф. Покропивного.-К.: Хвиля-Прес, 1995. 27. Зайко, Г. М. Организация производства и обслуживания на предприятии общественного питания / Г. М. Зайко. – М.: Март, 2005. 28. Кардаш В. Я. Товарна інноваційна політика: Навч. посіб. — К.:КНЕУ, 1999. 29. Карлоф Б. Деловая стратегия: концепция, содержание, символы /Пер. с англ. — М.: Экономика, 1992. 30. Кацадзе Н. Здоровий формалізм //Компаньйон. 2002 - № 1-2. 31. Коробів М.Я. Фінанси промисловості підприємтсва. - К.: Либідь, 1995. 32. Котлер Ф. й ін. Основи маркетингу. - М.: Вільямс, 2001. 33. Котлер Ф. Маркетинг, менеджмент. Анализ, планирование,внедрение и контроль. — СПб.: Питер, 1998. 34. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. - К.: У КНЕУ, 1998. 35. Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Пер. с фр. — СПб.: Наука, 1996. 36. Лиходій В. Г. Маркетинг: Навч.-практ. посіб. — К.: Вид-воНАУ, 1998. 37. Лудченко О. А., Лудченко Я. О., Примак Т. А. Планирование технической подготовки автомобилей: Учеб. пособие. — К., 1999. 38. Макдональд М. Стратегічне планування маркетингу. - Спб.: Питер, 2000. 39. Маркетинг: принципи і функції: Навч. посіб. для вищих навчальних закладів. — 3-є вид., перероб. і доп. / За ред. О. М. Азарян. — Харків: Студцентр, 2002. 40. Музыченко, В. В. Управление персоналом / В. В. Музыченко. - М.: Академия, 2006. 41. Наволоцкая, Я. Е. Руководство современного менеджера ресторана / Я. Е. Наволоцкая. – М., СПб: Вершина, - 2006. 42. Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: як перемагати на ринку. - М.: Фінанси й статистика, 1991. 43. Общественное питание : сборник нормативных документов. – М.: Гросс-Медиа, 2006. 44. Пєшкова Е.П. Маркетинговий аналіз у діяльності фірми. - М.: Вісь-89, 1997. 45. Портер М. Стратегія конкуренції: Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / Пер. з англ. А. Олійника, Р. Скільського. — К.: Основи, 1998. 46. Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження “Основних положень про склад витрат виробництва (обігу) і формування фінансових результатів на підприємтсвах і ворганах України”, 1993. 47. Почепцов Г. Г. Коммуникативные технологии двадцатого века. — М.: Рефл-бук, 1999. 48. Прауде В. Р., Білий О. Б. Маркетинг: Навч. посіб. — К.: Вища шк., 1994. 49. Примак Т. А. Планирование деятельности предприятий: Конспект лекций. — К.: МАУП, 1998. 50. Примак Т. А. Руководство по планированию деятельности предприятия. — К.: Влад и Влада, 1998. 51. Примак Т. О. Економіка підприємств: Навч. посіб. — К.:МАУП, 1999. 52. Примак Т. О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. — К.: Експерт, 2001. 53. Радченко, Л. А. Обслуживание на предприятии общественного питания : учебник / Л. А. Радченко. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2004. 54. Радченко, Л. А. Организация производства на предприятии общественного питания : учебник / Л. А. Радченко. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2005. 55. Роджерс Л. Маркетинг в малом бизнесе / Пер. с анг. — М.:Аудит, ЮНИТИ, 1996. 56. Ромат Е. Реклама: Учебник для студентов по специальности “Маркетинг”: 3-е изд., перераб. и доп. — Харьков: НВФ “Студцентр”, 1999. 57. Ромат Е.В. До питання про оцінку ефективності реклами // Маркетинг і реклама. - 2001. - № 53. 58. Тарасевич В. М. Ценовая политика в системе маркетинга / Пер.с анг. Под ред. Г. Л. Багиева: Уч. пособие. — СПб.: Изд-воСПбГУЭФ, 1997. 59. Усов, В. В. Организация производства и обслуживания на предприятии общественного питания / В. В. Усов. – М.: Академия, 2004. 60. Чарлдини Р. Психология влияния. — СПб.: Наука, 1999.
Дополнительная информация2367
Заказ Заказать Купить «Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.107472 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1762
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7794
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1828
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2872
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7907
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4450
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4317
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5667
Реклама

Цікаве
загрузка...