швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139167
2 Історія України35659
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33019
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31810
5 Звіт про проходження виробничої практики 25960
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25569
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19663
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18567
9 Правопис слів іншомовного походження17574
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16515
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку» (ID:19836)

| Размер: 193 кб. | Объем: 117 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 03.05.2007 | Код продавца: 1 |
ЛитератураЛітература
1. Абрамян Л.А. Преодоление негативных эмоциональных состояний детей дошкольного возраста средствами игры // Развитие социальных эмоций у детей дошкольного возраста: Психологические исследования / Под ред. А.В.Запорожца, Я.З.Неверович. Науч.-исслед. ин-т дошкольного воспитания Акад. Пед. наук СССР. – М.: Педагогика, 1986. – С.100-122.
2. Ананьев Б.Г. К постановке проблемы развития детского самосознания // Избранные психологические труды в 2-х томах. – Т.2. – М.: Педагогика, 1980. – С.103-127.
3. Асмолов А.Г. Личность как предмет психологического исследования. – М.: Изд-во Моск. ун-та,1984. – 104 с.
4. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні // Дошкільне виховання.- 1999.- №1.- С.6-19.
5. Бакштановский В.И. Моральный выбор личности: альтернативы и решения.– М.: Политиздат, 1983. – 224 с.
6. Батурин Н.А. Проблема оценивания и оценки в общей психологии. – Вопросы психологии – 1989 – №2
7. Безрукова В.С. Педагогика. Проективная педагогика: Учебное пособие. - Екатеринбург: Изд-во "Деловая книга", 1996. -334с.
8. Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание. Пер. с англ. / Общ. Ред. В.Я.Пилиповского. – М.: Прогресс, 1986. – 424 с.
9. Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: Науково-методичний посібник.-К.:ІЗМН,1998.
10. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте. – М.:Просвещение, 1968. – 464 с.
11. Божович Л.И. Этапы формирования личности в онтогенезе. // Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии. Работы советских психологов периода 1946-1980 гг. / Под ред. И.И.Ильясова, В.Я.Ляудис. – М.: Изд-во Моск. ун-та, 1981. – С.129-138.
12. Бреслав Г.М. Эмоциональные особенности формирования личности в детстве: Норма и отклонения. – М.: Педагогика, 1990. – 144 с.
13. Былкина Н.Д., Люсин Д.В. Развитие представлений детей об эмоциях в онтогенезе // Вопросы психологии. – 2000. - №5. – С.38-48.
14. Бюлер К. Духовное развитие ребенка / Пер. с нем., под ред. и с предисл. А.Е.Смирнова. – М.: Новая Москва, 1924. – 556 с.
15. Валлон А. Психическое развитие ребенка. – М.: Просвещение, 1967. – 195 с.
16. Взаємозв'язок образу "Я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / К.О. Островська; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.
17. Власов В.Н. Проблема адаптации детей в дошкольном детском коллективе // Медико-психологические аспекты реабилитации детей с психическими нарушениями. – Л.:…., 1978. – С.139-142
18. Выготский Л.С. Мышление и речь: Психологические исследования / Ред. Г.П.Шелогурова. - Москва: Лабиринт, 1996. – 416 с.
19. Гарбузов В.И.Нервные дети: Советы врача. – Л.: Медицина, 1990. – 176 с.
20. Джемс У. Психология.- М.:Педагогика, 1991. - 368 с.
21. Емоційне ставлення до себе та ровесників як чинник особистісного розвитку дитини дошкільного віку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.О. Лапченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.
22. Емоційне ставлення до себе та ровесників як чинник особистісного розвитку дитини дошкільного віку: Дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.О. Лапченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 237 с. — укp.
23. Запорожец А.В. Роль Л.С.Выготского в разработке проблемы эмоций //Избранные психологические труды в 2-х томах. – Т.1. – М.: Педагогика, 1986. – С.276-284.
24. Ибрагимова Р.Н. Первые зачатки чувства долга у детей дошкольного возраста. Дис… канд. психол. наук. – М. – 1952. – 136 л.
25. Киричук В.О. Психолого-педагогічне проектування в системі виховного процесу загальноосвітньої школи // Практична психологія і соціальна робота. – 2002. - № 8. – С. 4-12.
26. Коберник О.М. Теорія і методика психолого-педагогічного проектування виховного процесу в школі: Навч.-метод. посібник / О.В.Киричук (наук. ред.); Міністерство освіти і науки України. – К.: Науковий світ, 2001. – 182 с.
27. Кон И.С. Открытие “Я”. – М.: Политиздат, 1978. – 367 с.
28. Кононко О.Л. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (Системний підхід). – К.: Стилос, 2000. –336 с.
29. Кононко О.Л. Соціально-емоційний розвиток особистості (в дошкільному дитинстві): Навч.посіб. для вищ. навч. закладів. – К.:Освіта, 1998. – 255 с.
30. Корепанова М.В. Теория и практика становления и развития образа Я дошкольника: Монография.-Волгоград: Перемена, 2001.
31. Кряжева Н.Л. Развитие эмоционального мира детей. Популярное пособие для родителей и педагогов. – Ярославль: Академия развития, 1996. – 208 с.
32. Кульчицкая Е.И. Развитие чувств и эмоций у детей раннего и дошкольного возраста. Дис… доктора психол. Наук. – К. – 1996. – 483 л.
33. Лабунская В.А. ред. Социальная психология в вопросах и ответах: Учебное пособие – М., 1999. – 400 с.
34. Лаврентьева Г.П. Роль эмоций в овладении дошкольниками правилами взаимоотношений со свертниками. Автореф. дис…канд. психол. наук. – Киев. – 1982. – 22 с.
35. Леонтьев А.Н. избр. Психол. произведения: В 2-х т. – М.: Педагогика, 1983. – Т.2. – 320 с.
36. Леонтьев А.Н. Психическое развитие ребенка дошкольного возраста // Вопросы психологии ребенка дошкольного возраста / Под ред. А.Н.Леонтьева. – М.: АПН СССР, 1948. – С.4-15. – С.7.
37. Лисина М.И. Общение, личность и психика ребенка/Под ред. А.Г.Рузской.-2-е изд.-М.: Московский психолого-социальный институт, Воронеж: НПО “МОДЭК”, 2001.
38. Лисина М.И., Сильвестру А.И. Психология самопознания у дошкольника.- Кишинев: Штиинца, 1983. – 111 с.
39. Ломов Б.Ф. Общение как проблема обшей психологии // Методологические проблемы социальной психологии. – М.: Наука, 1975. – С.124-135.
40. Лутошкин А.Н. Эмоциональная жизнь детского коллектива. – М.: Знание,1978. – 48 с.
41. Лысенко Н.И. Источники возникновения и развития чувства симпатии у детей раннего возраста. Автореф. дис…канд. психол. Наук. – М. – 1952. –23с.
42. Моральный выбор / Под общ. ред. А.И.Титаренко. – М.: Изд-во Моск.ун-та, 1980. – 344 с.
43. Мухина В.С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество. – М.: Изд. центр "Академия", 2000.
44. Мухина В.С. О социальном развитии ребенка дошкольного и младшего школьного возраста // Личность в системе коллективных отношений. Тез. докл. Всес.конф. в Курске, 1980. – М.: АПН СССР, 1980. – С.166-167.
45. Неверович Я.З. Мотивы трудовой деятельности ребенка дошкольного возраста // Известия АПН РСФСР. – 1955. – Вып.64. – С.128-149.
46. Непомнящая Н.И. Становление личности ребенка 6-7 лет / Науч.-исслед. ин-т общей и пед. психологии АПН СССР. – М.: Педагогика, 1992. – 160 с.
47. Николенко Д.Ф. Чувство комического и его развитие у детей. Канд.дис. – Киев, 1948.
48. Обухова Л.Ф. Детская (возрастная) психология. Учебник. -- М., Российское педагогическое агентство. 1996, — 374 с.
49. Обуховский К. Психология влечений человека / пер. с польского. – М.: Прогресс, 1972. – 245 с.
50. Ольшанникова А.Е. Эмоции и воспитание. – М.: Знание, 1983. – 80 с.
51. Опыт системного исследования психики ребенка / Под ред. Н.И.Непомнящей. – М.: Педагогика, 1975. – 232 с.
52. Особливості соціалізації дітей шести-семи років в різних умовах життєдіяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / С.М. Курінна; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.
53. Особливості становлення культури поведінки старших дошкільників та першокласників шестирічного віку / М.А. Федорова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2005. — N 25. — С. 165-167.
54. Островская Л. “Хорошо” и “плохо” – азбука нравственности / Дошкольное воспитание. – 1978. - №3. – С.75-83.
55. Пабат В.В. формування естетичних почуттів дітей дошкільного віку засобами народної казки: Дис…канд.педагог.наук – К.,1997. – 216 л.
56. Пантилеев С.Р. Самоотношение как эмоционально-оценочная система. – М.: Изд-во МГУ, 1991. – 108 с.
57. Педагогічні умови формування конструктивного ставлення до себе у молодших школярів у процесі навчальної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / З.І. Шилкунова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 20 с. — укp.
58. Петровский А.В. Введение в психологию.-М.: Академия, 1995.
59. Петрушин В.И. Музыкальная психотерапия: Теория и практика: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. – М.: Гуманит. изд. центр Владос, 1999. – 176 с. – С.21.
60. Підготовка дітей до школи в умовах навчально-виховного комплексу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.О. Федорович; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2003. — 20 с.: рис. — укp.
61. Приходько Ю.О. Формування позитивних взаємин у дитячому колективі. – К.: Рад. школа, 1987. – 126 с.
62. Приходько Ю.А. Формирование положительного эмоционального отношения детей друг к другу в процессе совместной деятельности. Дис…канд. психол. наук. - К. – 1980. – 143 л.
63. Приходько Ю.О. Генезис провідних ставлень дитини дошкільного віку як основа її особистісного розвитку: Дис. …доктора психол. наук: 19.00.07. – К., 1997.– 439 с.
64. Приходько Ю.О. Генезис провідних ставлень дитини дошкільного віку як основа її особистісного розвитку: Автореф. дис…доктора психол. наук: 19.00.07/ Укр. держ. пед.унів. ім. М.П.Драгоманова. – К., 1997. – 45 с.
65. Психология и педагогика игры дошкольника (Материалы симпозиума) / Под ред. А.В.Запорожца и А.П.Усовой. – М.:Просвещение, 1966. – 351 с.
66. Психология личности и деятельности дошкольника / Под ред. А.В.Запорожца и Д.Б.Эльконина. – М.: Просвещение, 1965. – 295 с.
67. Психология самосознания. Хрестоматия. Самара: Издательский Дом "БАХРАМ-М", 2000. - 656 с.
68. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О.Л. Кононко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 37 с. — укp.
69. Психологічні умови розвитку самоповаги у дошкільників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Дятленко; Центр. ін-т післядипломн. пед. освіти АПН України. — К., 2002. — 22 с. — укp.
70. Психологія особистості: Словник-довідник / За редакцією П.П.Горностая, Т.М.Титаренко. – К.: Рута, 2001. – 320 с.
71. Психологія: Підручник / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П.А. Гончарук та ін.; за ред. Ю. Л. Трофімова. — З-те вид., стереотип. — К.: Либідь, 2001. — 560 с.
72. Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини в умовах навчально-виховного комплексу / І.І. Коновальчук, І.М. Коновальчук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2003. — N 13. — С. 93-96. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.
73. Психолого-педагогічні основи розвитку індивідуальності дитини від 3 до 7 років: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.07 / В.У. Кузьменко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 41 с. — укp.
74. Развитие социальных эмоций у детей дошкольного возраста: Психологические исследования / под ред. А.В.Запорожца, Я.З.Неверович. – М.: Педагогика, 1986. – 176 с.
75. Резек А.М. Развитие сопереживания ровесникам у дошкольников. Автореф. дис… канд. психол. наук. – М. – 1992. – 18 с.
76. Роджерс К. Взгляд на психотерапию. Становление человека: Пер.с англ. - М.:Прогресс, Универс, 1994. – 480 с.
77. Розвиток самосвідомості обдарованих дітей у спільній діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Куліш; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 19 с. — укp.
78. Рубинштейн С.Л. Теоретические вопросы психологии и проблема личности // Проблемы общей психологии. - М.: Педагогика, 1973. - С.242
79. Рубинштейн С.Л. Эмоции / Основы общей психологии: В 2-х томах. – Т.2. – М.: Педагогика, 1989. – 328 с. – С.140-181.
80. Садыкова Р.А. Особенности восприятия смешного детьми дошкольного возраста. Автореф. дис… канд. психол. наук. – Киев. – 1972. – 24 с.
81. Самооценка и ее влияние на уровень уверенности в себе в спортивной деятельности / В.Н. Ляшенко // Физ. воспитание студ. творч. спец. — 2005. — N 6. — С. 44-48. — Библиогр.: 5 назв. — рус.
82. Самооцінка та рівень домагань особистості як динамічна система: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Г.І. Меднікова; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечнікова. — О., 2002. — 20 с. — укp.
83. Самосознание и защитные механизмы личности. Хрестоматия. Самара: Издательский Дом "БАХРАМ-М", 2000. – 656 с.
84. Світлична С.П. Особливості розвитку особистості та образу “Я” у дошкільників // Педагогіка та психологія. - Випуск 20.-2002.-С.127-134
85. Становлення Я-концепції як умова психічного і фізичного здоров'я дитини / С.П. Світлична // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2004. — N 3. — С. 57-64.
86. Становлення я-концепції як умова психічного і фізичного здоров'я дитини / С.П. Світлична // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2003. — N 22. — С. 60-67.
87. Столин В.В. Самосознание личности. – М.: Изд-во МГУ, 1983. – 284 с.
88. Стрелкова Л.П. Уроки сказки: (Рассказы, сказки, задания для детей и родителей). – М.: Педагогика, 1989. – 124 с.
89. Стрелкова Л.П. Условия развития эмпатии под влиянием художественного произведения // Развитие социальных эмоций у детей дошкольного возраста: Психологические исследования / Под ред. А.В.Запорожца, Я.З.Неверович. Науч.-исслед. ин-т дошкольного воспитания Яккад. Пед. наук СССР. – М.: Педагогика, 1986. – С.70-99.
90. Титаренко Т. Влияние нравственных представлений дошкольников на поведение // Дошкольное воспитание. – 1986. - №10. – С.32-34.
91. Титаренко Т.М. Життєвий світ особистості: у межах і за межами буденності. – К.: Либідь, 2003. – 376 с.
92. Уотсон Д. Психология как наука о поведении. //Основные направления психологии в классических трудах. Бихевиоризм. Э Торндайк. Принципы обученя, основанные на психологии. Джон Б.Уотсон. Психология как наука о поведении. – М.: ООО “Изд-во АСТ-ЛТД”, 1998. – С.251-672.
93. Феномен уверенности в себе в психологической теории личности / В.Н. Ляшенко // Физ. воспитание студ. творч. спец. — 2005. — N 2. — С. 87-94. — Библиогр.: 6 назв. — рус.
94. Чамата П.Р. Про генезис самосвідомості дитини // Наукові записи Інституту психології УРСР. – Т.1. – К.: Рад. школа, 1949. – С.224-242.
95. Черникова о.А. Соперничество в спорте. – М.: Физ. и спорт, 1980. – 104 с.
96. Чеснокова И.И. Проблемы самосознания в психологии.-М.: Наука, 1977.
97. Чистякова М.И. Психогимнастика / Под ред. М.И.Буянова. – М.: Просвещение, 1990. – 128 с.
98. Шайхтдинов Р.З. Личность и волевая готовность в спорте.М.: Физ. и спорт, 1987.-110 с.
99. Шванцара Л., Шванцара Й. Развитие детских графических проявлений // Альманах психологических тестов. Рисуночные тесты. – М.: “КСП”, 1997. – С.286-306.
100. Шварцара Й. Диагностика психического развития. – Прага: Авицентум, 1978. – 388 с.
101. Шингаров Г.Х. Эмоции и чувства как формы отражения действительности.- М.:Наука, 1971. – 224 с.
102. Щербаков Е.П. Функциональная структура воли. – Омск, 1990. – 256 с.
103. Эльконин Д.Б. К проблеме периодизации психического развития в детском возрасте // Вопросы психологии. – 1971. - №4.
104. Эльконин Д.Б. Психология игры. – М.: Педагогика, 1978. – 304 с.
105. Эльконин Д.Б. Развитие личности ребенка дошкольного возраста. // Психология личности и деятельности дошкольника / Под ред.А.В.Запорожца и Д.Б.Эльконина. – М.: Просвещение, 1965. – С.254-294.
106. Эриксон Э. Идентичность: Юность и кризис: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1996. – 344 с.
107. Якобсон П.М. Эмоциональная жизнь школьника (Психологический очерк).- М.: Просвещение, 1966. – 292 с.
108. Burns R.B. The self-Concept: Theory, measurement, development and behaviour. – London, 1979. - 406 p.
109. Coopersmith S. The antecendents of self-esteem. – San Francisco, 1967. – 216 p.
110. Erikson E.H. Identity and the life cycle. – N.Y.; L., 1980. – 191 p.
111. Rogers C.R. What understanding and acceptance mean to me // Journal of Humanistic Psychologist. – 1995. – Vol.35. - № 4. – p. 7-22.
112. Rosenberg M. Conceiving the self. – New York, 1979. – 350 p.
113. Wells L., Marwell G. Self-esteem. Its conceptualization and measurement // Sage publications. - New York, 1976. – p. 56-70.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..

Cгенерировано за 0.012141 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1783
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7824
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1850
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2903
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7920
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4480
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4346
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5690
Реклама

Цікаве
загрузка...