швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури141301
2 Історія України36011
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33365
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32079
5 Звіт про проходження виробничої практики 26236
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25776
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19723
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18601
9 Правопис слів іншомовного походження17759
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16536
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Курсовая

Тема: «Імідж фірми та заходи PR» (ID:19935)

| Размер: 49 кб. | Объем: 37 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 07.12.2007 | Код продавца: 1 |
Литература1. PR сегодня: новые подходы, исследования, международная политика / А.П. Ситников, О.В. Дубицкая. — М. : Консалтинговая группа "ИМИДЖ-Контакт" ; Издательский дом "ИНФРА- М", 2002. — 492с.
2. Аги У., Кэмерон Г., Олт Д., Уилкокс Д. Самое главное в PR. — СПб. ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж ; Ростов н/ Д. : Питер, 2004. — 558с.
3. Алехина И. Я. Имидж и этикет в бизнесе / Академия народного хозяйства при Правительстве Российской Федерации. — М. : Дело, 2003. — 112 с.
4. Балабанова Л. В., Бриндіна О. А. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств / Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. — 230с.
5. Буари Ф. А. Паблик рилейшнз или стратегия доверия / Н.С. Добробабенко (пер.с фр.). — М. : Консалтинговая группа "Имидж-Контакт", 2001. — 178с.
6. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Навчально-методичний посіоник для самостійного вивчення дисципліни. - К.: КНЕУ, 2000. - 100 с.
7. Галумов Э. А. Имидж против имиджа. — М. : Известия, 2005. — 551с.
8. Галумов Э. А. Основы PR: Учебник. — М. : Издательский дом "Летопись XXI", 2004. — 407с.
9. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. - К.: Лібра, 2004. -712 с.
10. Ілляшенко С. М. Маркетингова товарна політика: Підручник для студ. вищ. навч. закл.. — Суми : Університетська книга, 2005. — 232с.
11. Кардаш В. Я., Антонченко М. Ю. Маркетингова товарна політика: / Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана — 3. вид., доп. та перероб. — К. : КНЕУ, 2006. – 248 с.
12. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика: Навч.- метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т — К. : КНЕУ, 2000. — 124с.
13. Корпоративна культура / Ред. Хайета Р. А., Л.: Освіта, 2006. – 457 с.
14. Кучеренко В. Д., Ткаченко Н. Б. Маркетингова товарна політика: Підручник / Київський національний торговельно-економічний ун-т. — К. : КНТЕУ, 2005. — 186с.
15. Мостенська Т. Л. Маркетинг: Підручник, К: Лібра, 2005. – 345 с.
16. Новікова І.В. Маркетинг сфери послуг: Навчальний посібник. - К.: Вид-во Європ, ун-ту, 2004. - 72 с.
17. Ольшевский А. С. Антикризисный PR и консалтинг. — СПб. : Питер, 2003. — 426с.
18. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. - 2-е вид., перероб. і доп; - К: ЦНЛ, 2003. - 387 с.
19. Рабинович Л. А., Стерехова А. А. Имидж человека и организации: Учеб. пособие / Иркутская гос. экономическая академия. — Иркутск : Издательство ИГЭА, 2001. — 83с.
20. Старостіна А.О. Маркетинг: Навчальний посібник / Ред. А.О.Старостіна, О.В.Зозульов. - 2-ге вид., перероб. і доп. - К.: Знання-Прес 2003.-326 с.
21. Ткаченко Н. Б. Маркетингова товарна політика: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Київський держ. торговельно- економічний ун-т. — К., 2000. — 148с.
22. Уотсон Т., Нобл П. Методы оценки деятельности PR-подразделения компании: Лучшее практическое руководство по планированию, исследованиям и оценке связей с общественностью. — Д. : Баланс Бизнес Букс, 2006. — 272с.
23. Холодний Г. О. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник / Харківський національний економічний ун-т. — Х. : Видавництво ХНЕУ, 2006. – 324 с.
24. Шарков Ф. И. Интегрированные PR-коммуникации: Связи с общественностью как компонент интегрированных маркетинговых коммуникаций. — М. : РИП-холдинг, 2004. — 271с.
25. Шканова О. М. Маркетингова товарна політика: Навч. посіб. / Міжрегіональна академія управління персоналом. — К. : МАУП, 2003. — 159с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..

Cгенерировано за 0.027305 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1800
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7871
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1869
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2928
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7939
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4503
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4366
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5714
Реклама

Цікаве
загрузка...