швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури137092
2 Історія України35162
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)32357
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31400
5 Звіт про проходження виробничої практики 25503
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25205
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19580
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18494
9 Правопис слів іншомовного походження17209
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16466
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Стратегічне планування маркетингових комунікацій» (ID:19967)

| Размер: 343 кб. | Объем: 147 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 07.12.2007 | Код продавца: 1 |
Литература1. Закон „Про рекламу” від 3 липня 1996 року N 270/96-ВР.//В редакції Закону N 1121-IV від 11.07.2003, ВВР, 2004, N 8, ст.62.
2. Агафонов В. А. Анализ стратегии и разработка комплексных программ. — М.: Наука, 1990. — 216 с.
3. Алешина И. В. Паблик рилейшнз у менеджменті і маркетингу // Маркетинг. - 1996. - № 3. - С. 108-111.
4. Алешина И.В. Паблик Рилейшнз для менеджеров. М:ИКФ «ЭКМОС», 2002 г., 480 с.
5. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання. : Пер. з англ. : Уч. пос. — М. : Видавничий дім "Вільямс", 2001. — 608 с.
6. Бабий И. Черно-белая реклама // М.А.ДЕ. – 2002. - № 1. - С. 38-40.
7. Багиев Г. Л., Тарасевич В. М., Анн Х. Маркетинг. — М.: Экономика, 1999. — 702 с.
8. Батра Р., Майерс Д.; Аакер Д. Рекламний менеджмент. / Пер. з анг. — 5-е видання. — К.: М.: СПб.: Изд. дом "Вильямс", 1999. — 784 с.
9. Бахтиярова С. А. Азбука самопонимания: реверсивный психоанализ. – К.: ООО “Росава” ЛТД, 2002. – 437 с.
10. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход / Пер. с анг. Под ред. Божук С. Г. – Спб.: Питер, 2001. – 864 с.
11. Блек С. Паблик рилейшнз. Что это такое? / Пер. с англ. — М.: Новости, 1990. — 240 с.
12. Блек С. Рublik relations: международная практика. — М.: Издательский дом “Довгань”, 1997. — 180 с.
13. Блэк Сэм. Паблик Рилейшнз. Пер. с. англ. М.: Сирин, 2002 г., 202 с.
14. Бове К., Аренс У. Современная реклама. — Тольятти: Издательский дом Довгань, 1995. – 677 с.
15. Бодди Д., Пейтон Р. Основы менеджмента: пер. с анг. / Под ред. Каптуревского Ю. Н. – Спб.: Издательство “Питер”, 1999. – 816 с.
16. Бодуан Жан Пьер. Управление имиджем компании. Паблик рилейшнз: предмет и мастерство. Пер. с.фр. - М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2001. – 233 с.
17. Большой экономический словарь / Под ред. А.Н. Азрилияна. — М.: Фонд "Правовая культура", 1994. — 528 с.
18. Борисов Б. Л. Технологии рекламы и PR: Учеб. пос. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 2001. – 624 с.
19. Бронштейн Я. Рекламный робот. Все или почти все об умении делать крутую рекламу. – К.: Украинский центр духовной культуры, 2000. – 440 с.
20. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху. Стратегия менеджмента: 5 факторов успеха. — М.: Интерэксперт, Экономика, 1995. — 344 с.
21. Викентьев И. Л. Приемы рекламы и public relations: 215 примеров, 130 учебных задач и 15 практических приложений/ система профессиональных разработчиков, консультантов и преподавателей “Триз-Шанс”: 2.изд. — Спб.: Триз-Шанс, 1997. — 227 с.
22. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник - К.: КНЕУ, 1998. - 268 с.
23. Галецкий В. И. Базы данных в ДМ-проектах // Маркетинг и реклама. – 2002. - № 3. – С. 16-19.
24. Гаркавенко С. С. Маркетинг. — К.: Лібра, 2002. — 712 с.
25. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – К.:Лібра, 2004. -712 с.
26. Герасимчук В. Г . Маркетинг: Теорія і практика. — К.: Вища школа, 1994. — 326с.
27. Гермогенова Л. Ю. Эффективная реклама в России. — М.: Рус. Партнер ЛТД, 1997. — 148с.
28. Голубков Е. П. Основы маркетинга. — М.: Финпресс, 1999. – 656 с.
29. Голубкова Е.Н. Маркетинговые коммуникации. — М.: "Финпресс", 2000. — 256 с.
30. Гордон Я. Маркетинг партнерских отношений. - Спб.: Питер, 2001. – 384 с.
31. Девис Ф. Мартин. Бізнес-тренінг “Маркетинг та просування”, 21-22 вересня. – К.: УАМ, 2001.- 20 с.
32. Дейан А. Реклама / Пер. с фр., под. ред. В.С. Загашвили. — М. Прогресс, 1993. — 243с.
33. Демиденко Е. З. Линейная и нелинейная регрессия. — М.: Финансы и статистика, 1981. — 302 с.
34. Джефкінс Ф. Реклама: Практ. посіб.: Пер. з 4-го англ. вид./Доповнення і редакція Д.Ядіна. – К.:Т-во «Знання», КОО, 2001. – 456 с.
35. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга.: Пер. с англ.: Уч. Пос. – М.: Издательский дом “Вильямс”, 2000. – 688 с.
36. Джулер А. Дж., Дрюниани Б. Л. Креативные стратегии в рекламе / Пер. с анг. под ред. Ю. Н. Каптуревского – СПб.: Питер, 2002. – 384 с.
37. Диксон П. Р. Управление маркетингом / Пер. с анг. – М.: ЗАО “Изд-во БИНОМ”, 1998. – 560 с.
38. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учеб. пособие / Пер. с нем. А. М. Макарова; Под ред. И. С. Минько. — М.: Высшая школа, 1996. – 255 с.
39. Діброва Т. Г. Реклама сьогодні, або які рекламні послуги потрібні українському ринкові // Маркетинг в Україні. - 2000. - №1 (3). – С. 34-36.
40. Дмитренко Г. А. Стратегический менеджмент. – К.: МАУП, 1998. – 186 с.
41. Долбунов А. А. Элементы и структура процесса коммуникации // Маркетинг и маркетинговые исследования в России. — 1999. — № 2. – С. 14-16.
42. Доти Д. Паблисити и паблик рилейшнз / Пер.с англ. — М.: Информационно-издательский дом “Филин”, 1996. — 288 с.
43. Завгородняя А. В., Ямпольская Д. О. Маркетинговое планирование. – Спб.: Питер, 2002. – 352 с.
44. Звіт “Про дослідження макроекономічних чинників, що впливають на підприємницьку діяльність підприємств України. – К.: Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва, 2001. – 143 с.
45. Звіт-презентація консалтингового центру PUBLICITI&CRETING “Український ринок паблік рілейшнз: вчора, сьогодні, завтра” на виставці REX – 2002. – www.publisiti.kiev.ua
46. Картер Г. Эффективная реклама: "Путеводитель для малого и среднего бизнеса. / Пер. с анг.; под. ред. Пеньковсько. О.М. — К: "Сирин", "Лібра", 1998. — 208 с.
47. Колпаков В. М. Теория и практика принятия управленческих решений. –К.: МАУП, 2000. –254с.
48. Корнев Н. И. Менеджмент: Учеб. пособ. – Челябинск. Челяб. гос. ун-т, 2000. – 240 с.
49. Королько В. Г. Основи паблік рілейшнз. — М.: "Рефл-Бук", К.: "Ваклер", 2000. — 526 с.
50. Королько В. Г. Паблік рілейшнз: наукові основи, методика, практика. – К.: Вид.дім “Скарби”, 2001 р. – 399 с.
51. Королько В., Гавриш О. Особенности национального “ПИАРА” // Маркетинг и реклама. – 2002. - № 3. – С. 10-12.
52. Котлер Ф. Армстронг Г., и др. 0сновы маркетинга / Пер. с анг.. — К.: М.: СПб.: Издат. дом "Вильямс", 1998. — 1056 с.
53. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Пер. з анг. — СПб.: "Питер ком", 1999.— 896 с.
54. Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. з анг. — М.: Прогресс, 1990. – 736 с.
55. Крылов А. Обманчивый PR // Новый маркетинг. – 2002. - № 9. – С. 69-75.
56. Кузьмин О. Н., Ефимов А. И. На пути к победе или как стать народным избранником / Кузьмин О. Н., Ефимов А. И.; Сев.-Зап. акад. гос. службы, Рос. акад. гос. службы при Президенте Рос. Федерации. — СПб. : Изд-во Сев.-Зап. акад. гос. службы, 1998. — 92 с
57. Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. — Спб. "Союз", 1996 — 870с.
58. Лебедева Т. Искусство обольщения. Паблик рилейшнз по-французски. — М.: Прогресс, 1998. — 184 с.
59. Левитт Т. Глобализация рынков / Классика маркетинга. Серия: Маркетинг для профессионалов /Под ред. Ю. Н. Каптуревского. – Спб.: Питер, 2001. – 752 с. - (С. 75-91).
60. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность : [Перевод] / А. Леонтьев. — М. : Прогресс, 1983. — 253 с.
61. Леонтьев А. Н. Философия психологии : Из науч. наследия / А. Н. Леонтьев; Под ред. [и с предисл., с. 5-21] А. А. Леонтьева, Д. А. Леонтьева. — М. : Изд-во МГУ, 1994. — 285 с.
62. Лоуренс Дж. П. Принцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкось / Лоуренс Дж. Питер; [Сост., предисл., с. 7-22, и пер. с англ. Степанова Л. В.]. — М. : Прогресс, 1990. — 310 с.
63. Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій. – К.: КНЕУ, 2000. — 380 с.
64. Лэйхифф Дж. М., Пенроуз Дж. М. Бизнес-коммуникации. – Спб: Питер, 2001. – 688 с.
65. Маккей Харви, Карлоф Бенгт. Как уцелеть среди акул. — Деловая стратегия: Концепция, содержание, символы. — Уфа, Москва. МАМ (Международная Академия менеджмента). Экономика, 1993. — 367 с.
66. Маркетинг / Под. ред М. Бейкера. Спб.: Питер, 2002. – 1200 с.
67. Маркетингові комунікації в системі управління ринковою діяльністю підприємства: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Тетяна Олександрівна Примак; Київський національний економічний ун-т. — К., 2004. — 34 с.
68. Маркетингові комунікації в системі управління ринковою діяльністю підприємства: Дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Тетяна Олександрівна Примак; Київський національний економічний ун-т. — К., 2004. — 457 с.
69. Мильнер Б. З. Организационные формы и методы управления промышленными корпорациями. М.: ВИНИТИ, 1997 — 510 с.
70. Мильнер Б. З. Теория организаций. – М.: ИНФРА-М, 1998. – 336 с.
71. Моніторинг преси України / Річні звіти компанії ТОВ “Моніторинг преси України” за 1996-2002 р. – К.: ТОВ “Моніторинг преси України”.
72. Моніторинг преси України за 2001 р. // маркетинг і реклама. – 2002. № 4. – С. 32-34.
73. Моніторинг радіо України / Річні звіти компанії ТОВ “Моніторинг радіо України” за 2000-2002 р. – К.: ТОВ “Моніторинг радіо України”.
74. Моніторинг телебачення України. Бази даних про телеперегляд в Україні компанії АGВ — Україна. Програмне забезпечення для аналізу – AGB Workstation. – www.agb.com.ua, 1996-2003.
75. Новий тлумачний словник української мови. – К.: Аконіт, 2001. – Т.-1. – 926 с. – Т.-2. – 926 с. – Т.-3. – 862 с.
76. Оспищев В., Синицина Г. Классификация средств рекламного воздействия // Бизнес-Информ. — 1995.— № 47—48. – С. 26-28.
77. Пациент скорее жив, чем мертв. www.adformula.com.ua
78. Петрович O. Рынок наружной рекламы в Украине сократился, и ситуация до сих пор не улучшилась// Компаньон. - 2000. - №21(173).
79. Попов Е. В. Продвижение товаров и услуг: Учеб. пособие. – М.: Финансы и статистика, 1999. – 320 с.
80. Поршнев А.Г. и др. Управление организацией. Учебник / Под ред. А.Г. Поршнева, З. П. Румянцевой, Н. А. Саломатина. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 669с.
81. Потребность в PR возрастает: итоги телефонного опроса // Новый маркетинг. – 2002. - № 9. – С. 101-102.
82. Поченцов Г. Имиджеология. –К.: АДЕФ – Украина, 1998. — 392 с.
83. Почепцов Г. Паблик рилейшенз. — К.: "Знання", 2000. — 506 с.
84. Примак Т. О. Аналіз українського ринку маркетингових комунікацій // Маркетинг в Україні. – 2003. - № 2. – С. 8-14.
85. Примак Т. О. Звіт про проведені дослідження щодо взаємовідносин працівників у колективах підприємств України. – К.: ТОВ “Експериментальні психологічні розробки”, 2001. – 69 с.
86. Примак Т. О. Звіт про проведені дослідження щодо результативності впливу маркетингових комунікацій на свідомість людини. - К.: ТОВ “Експериментальні психологічні розробки”, 2002. – 58 с.
87. Примак Т. О. Зміст та значення інтегрованих маркетингових комунікацій: синергічний ефект // Проблеми науки. – К.: Київ ЦНТЕІ Міносвіти і науки України, 2002. - № 7. – С. 36-44.
88. Примак Т. О. Концептуальні підходи до формування системи класифікації маркетингових комунікацій Проблеми науки. – К.: Київ ЦНТЕІ Міносвіти і науки України, 2001. - № 10. – С. 37-44.
89. Примак Т. О. Маркетинг. Навч. пос. – К.: МАУП, 2001. – 200 с.
90. Примак Т. О. Маркетингова комунікаційна модель в системі управління підприємством // Вісник академії праці та соціальних відносин Федерації профспілок України. – 2002. - № 1. – С. 126-135.
91. Примак Т. О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством (монографія). – К.: ТОВ “Експерт ЛТД”, 2001. – 387 с.
92. Примак Т. О. Маркетингові комунікації в сім’ї та за її межами // Вісник академії праці та соціальних відносин Федерації профспілок України. – 2002. - № 2. – С. 170-172.
93. Примак Т. О. Маркетингові комунікації та просування товарів // Вісник академії праці та соціальних відносин Федерації профспілок України. – 2002. - № 3. – С. 81-89.
94. Примак Т. О. Маркетингові комунікації як механізм регулювання відносин на споживчому ринку в Україні // Формування ринкових відносин в Україні. Збірник наукових праць НДЕІ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції. – 2002. – Вип. 18. – С. 104-109.
95. Примак Т. О. Маркетингові комунікації. Навч. пос. – К.: Ельга, Ніка-Центр, 2003. – 280 с.
96. Примак Т. О. Методологічні основи оцінювання ефективності маркетингових комунікацій // Вісник національного університету “Львівська політехніка”. – 2002. – Вип. 472. – С. 157-163.
97. Примак Т. О. Методологічні підходи до визначення поняття “комунікація” у суспільстві та бізнесі // Вісник Сумського державного університету. – 2002. - № 7(40). – С. 174-179.
98. Примак Т. О. Особливості маркетингової комунікаційної політики на промисловому ринку // Маркетинг в Україні. – 2001. - № 2 (8). – С. 14-17.
99. Примак Т. О. Особливості планування маркетингових комунікацій на підприємстві // Проблеми науки. – К.: Київ ЦНТЕІ Міносвіти і науки України, 2001. - № 4. – С. 48-57.
100. Ромат Е. В. Реклама. Учебник для студентов специальности “Маркетинг”. – 3-е изд., перераб. и доп. – Киев, Харьков: НВФ “Студцентр”, 1999.
101. Росситер Дж. Р., Перси Л. Реклама и продвижение товаров. — СПб.: Питер, 2000. – 546 с.
102. Смит П., Берри К., Пулфорд А. Коммуникации стратегического маркетинга: Учеб. пос. / Пер. с анг. Под ред. Л. Ф. Никулина. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 415 с.
103. Смоляр Н. Для наружного употребления пора искать лекарства // Украинский Медиа Монитор. Зеркало рекламы. - сентябрь 1999г.
104. Статистичний щорічник України за 2001 р. / за ред. О. Г. Осауленка, відп. За вип. В. А. Головко. – К.: Держкомстат України, Техніка, 2002. – 644 с.
105. Статистичний щорічник України за 2002 р. / за ред. О. Г. Осауленка, відп. За вип. В. А. Головко. – К.: Держкомстат України, Техніка, 2003. – 648 с.
106. Україна у цифрах у 2000 році. Держкомстат України. — К.: Техніка, 2001. — 263 с.
107. Федоров К. Приобретающим двигатель торговли // "Экспресс", 20.12.1999 // www. xpress.ua.
108. Федотова Л. М. Социология рекламы. – М.: Добросвет, 1999. — 174 с.
109. Хміль Ф.І. Менеджмент. — К.: Вища школа, 1995. — 351 с.
110. Чумиков А. Связи с общественностью. – М.: Союз, 2000. – 364 с.
111. Щекін Г. В. Теорія і практика управління персоналом. –К.: МАУП, 1998. –255с.
112. Яременко Н. Мониторинг Украинского рынка радиорекламы // Маркетинг и реклама. – 2002. - № 10. – С. 26-27.
113. Яременко Н. Украинский рынок телевизионной рекламы: тенденции уходящего года // Маркетинг и реклама. – 2002. - № 11. – С. 27-28.
114. Ярмарки и выставки – это не просто маркетинговый инструмент на рынке // Маркетинг и реклама. – 2002. - № 9. – С. 32-34.
115. Bennett J. M., Mattsson L.-G. Introduction to surface roughness and scattering. – Washington, D. C.: Optical society of America, 1999. – 130 p.
116. Crosier K. “Does advertising work?” in Kitchen P. J. Marketing Communications: Principles and Practice. – London: International Thomson, 1998. – 264 p.
117. Engel J. F., Warshaw M. R., Kinnear T. C. Promotional strategy: managing the marketing communications process. – Chicago, London: Irwin, 1994. – 624 p.
118. Govoni N., Eng R., Galper M. Promotional management’s / [edited by]. – Prentice Hall, 1988. – 305 p.
119. Griffin T. International marketing communications. – Oxford, Boston: Butterwrth-Heinemann, 1993. – 456 p.
120. Gummesson E. Total relations marketing: marketing strategy moving from the 4Ps – product, price, promotion, place – of traditional marketing management to the 30 Ps – the thirty relationships – of a new marketing paradigm. – Oxford: Butterworth-Heinemann, 2002. – 350 p.
121. Hoople G. W. The state of the art in decision support systems. USA, 1988. — 245 р.
122. http:marketingmix.ru
123. Levitt T. Marketing myopia. – Harvard Business Review, 1962. – July-August.
124. Networks in Europe // Media Key. — 1997. — № 166 — P. 18—26
125. ngo.org.ru
126. PR сегодня: новые подходы, исследования, международная практика. /Пер. с. англ. –М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2002. – 493 с.
127. Ray Wild, ed. How to Manage: By More than 100 of the Worlds Leading Business Experts (New York: Facts on File Publications), 1985. –p. 89-90.
128. Schultz Don E. "Strategic advertising campaigns". NTC Publishing Group: Lincolnuood, USA, 1997 — Р. 72, 74.
129. Schulz Don E., Tannenbaum Stanley I., Lauterborn Robert F. Integrated Marketing Communications (Chicago: NTC Business Books? 1993), XVII
130. Weber M. Classical sociological theory: a reader / edited and infroduced by lan Mclntosh. – Edinburgh: Edinburgh University Press, 1997. – 259 p.
131. Wester F. E. Industrial marketing strategy. – Wiley, New ed of 3 Rev. Eg, 1995. – 384 p.
132. Wilcox D. L., Nolte L. W. Public Relations. Writing and Media Techniques. – New York, 1995.
133. Wind Y., Mahajan V., Gunther R. Convergence marketing: strategies for reaching the new hybrid consumer. – Harlow: Financical Times Prentice Hall, 2002. – 350 p.
134. Wing Y. J. Product policy: concepts, methods and strategy. – Readingetc: Addison-Wesley Publ. Co., 1982. – 666 p.
135. www.108.ru / Студия 108.ru – Словарь рекламных терминов
136. www.mega.km.ru / Mega Book “Экономический словарь”
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..

Cгенерировано за 0.066037 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1743
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7756
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1806
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2842
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7885
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4428
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4293
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5642
Реклама

Цікаве
загрузка...