швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139163
2 Історія України35658
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33018
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31809
5 Звіт про проходження виробничої практики 25958
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25566
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19662
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18567
9 Правопис слів іншомовного походження17571
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16515
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Реферат

Тема: «Основні складові фірмового стилю підприємства» (ID:20057)

| Размер: 31 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 07.12.2007 | Код продавца: 1 |
Литература1. Цивільний кодекс України. (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2003, NN 40-44, ст.356 )
2. Закон України “Про охорону прав на торговельні марки, географічні зазначення та комерційні найменування“.
3. Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати (редакція 2000 р.) //
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=988_007
4. Оглядовий лист від 17.04.2006 N 01-8/847 “Про практику застосування господарськими судами законодавства про захист прав на знаки для товарів і послуг (торговельну марку)“.
5. Рекомендації від 10.06.2004 N 04-5/1107 “Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із захистом прав інтелектуальної власності“.
6. Бреслаев Г.Э. Цветопсихология и цветолечение. –СПб.: “Б.С.К.", 2000.
7. Васильева М. Хорошее ли название для марки вы придумали? // Рекламные идеи – Yes! 2003. №3. С.10-11.
8. Ермаков В.В. Рекламное дело: Учеб. пособие. -М.: Издательство Московского психолого-социального института, 2004. 184 с.
9. Кузякин А.П., Семичев М.А. Реклама и PR в мировой экономике. Учебное пособие. -М.: ООО “ТК Велби“, 2002. 320 с.
10. Молчанская А. Слагаемое + слагаемое = слоган. // Маркетинг, реклама и сбыт. 2004. №2.С.62-68.
11. Павловская Е. Дизайн рекламы: поколение NEXT. –СПб.: Питер, 2004 г.
12. Пуртов А. Фирменный стиль. // Справочник секретаря и офис-менеджера. 2003. № 10.С.49-53.
13. Ромат Е.В. Реклама: Підручник для ВУЗів. –К., 1999. 458 с.
14. Черник Н.Ю. Товарный знак в системе маркетинга: Учеб. Пособие / Н.Ю. Черник. -Мн.: БГЭУ, 2002. 79 с.
15. Чернышева В.Н. Товарный знак. -Мн., 2002. 349с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..

Cгенерировано за 0.037516 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1783
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7824
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1850
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2902
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7920
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4480
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4346
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5690
Реклама

Цікаве
загрузка...