швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури138947
2 Історія України35537
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)32800
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31706
5 Звіт про проходження виробничої практики 25837
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25474
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19629
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18541
9 Правопис слів іншомовного походження17464
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16493
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


2

Тема: «Особливості управління маркетинговою діяльністю» (ID:20722)

| Размер: 127 кб. | Объем: 54 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
ЛитератураСписок літератури

1. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. – М.: Центр экономики и маркетинга. 2002.
2. Азоев Г.Л., Челноков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. – М.: ОАО “Типография НОВОСТИ”, 2005.
3. Ансофф Игорь. Новая корпоративная стратегия.- СПб.: Питер Ком, 1999.- 416 с.
4. Белошапка В.А., Загородний Г.В. Стратегическое управление: принципи международной практики: Учебник.-К.:Абсолют-В,1998.-352 с.
5. Забелин П.В., Моисеева Н.К. Основы стратегического управления.-М.:ИВЦ маркетинг , 2003.
6. Кононенко І. Метод експрес – аналізу рівня конкурентоспроможності подукції // Економіка України. – 2007. - №3 .
7. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1990
8. Круглов М.И. Стратегическое управление компанией: Учебник для вузов.-М.: Русская деловая литература,1998.-768 с.
9. Малаева Т. Оценка конкурентоспособности фирм. (Методический подход) // Бизнес Информ. 1998. №17- 18
10. Маркова В.Д., Кузнецова С.А. Стратегический менеджмент: Курс лекций.- М.:ИНФРА-М Новосибирск, 1999.- 287 с.
11. Попов С.А. Стратегическое управление: 17-модульная программа для менеджеров. Модуль 4. – М.: Инфра-М, 2000.
12. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції. – К: Основи, 1997.
13. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент:Учебник для вузов.-М.:Банки и биржи:ЮНИТИ, 1998.- 576 с.
14. Старостіна А. О. Маркетингові дослідження. — К. М. СПб: Вільямс, 1998.
15. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга. — Издательский Дом «Вильямс», 2001.
16. Киреев И. Маркетинг в России и за рубежом. — 2001. — №5.
17. Ламбен Жан-Жак. Стратегічний маркетинг. Європейська перспектива. Пер. с французького. - Спб.: Наука, 2003.-589 с.
18. Моррис Р. Маркетинг: ситуації і приклади : Пер. с англ. - М.: Банки і біржі, ЮНИТИ, 1999.- 192 с.
19. Маркетинг / Під ред. проф. Уткіна Э.А.- М.: Асоціація авторів і видавців «ТАНДЕМ». Видавництво ЭКМОС, 1998.- 320 с.
20. Маркетинг: Підручник / А.Н. Романов, Ю.Ю.Корялогов, С.А. Красильников і ін. Під ред. А. Н. Романова. - М.: Банки і біржі, ЮНИТИ, 2001.- 560 с.
21. Маркетинг в зовнішньоекономічній діяльності підприємства.: М.: Внешторгиздат, 2005.- 152 с.
22. Молчанов Н.Н. Инновационный процесс: организация и маркетинг . — СпбГУ,2001.
23. Основи маркетингу : Учеб. Посібник/ Р.А. Крыжановский, И.П. Продиус.- К.: УМК У, 2000.- 164 с.
24. Основи менеджменту і маркетингу : Навчальний посібник/ В. Б. Зубик, А.И. Ільїн, Г.Я. Кожекин і ін. Під общ. Ред. Р. С. Седегова.- Мн.: Высш. Шк., 2002.- 382 с.
25. Онищенко В. П. Проблеми довгострокової зовнішньоекономічної політики України // Економіка України.- 2001. - №2. - С.24-36.
26. Портер М. Стратегія конкуренції. Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів/Пер. з англ. - К.: Основи, 2000 - 390 с.
27. Прокушев Е. Ф. Внешнеэкономическая деятельность-Учеб.-практ. пособие. - М., 2002.
28. Песоцкая Е.В. Маркетинг услуг: Краткий курс. — СПб.: Питер, 2005.
29. Ринкова економіка в 15 книгах. Бьярне Бакка. Малі промислові фірми на міжнародних ринках. Маркетинг. Кн. 5. Осло/ Москва : West International Publishing 1999.-311 с.
30. Саати Т., Кернис К. Аналитическое планирование организации систем / Пер. с англ. - М., 1999.
31. Самостоятельность и управление производственным профилем предприятия / А. П. Градов и др. - М 2000.
32. Турбан Г. В. Внешнеэкономическая деятельность: Учеб. пособие. - Минск, 2005.
33. Тюрин Ю.Н., Макаров А.А. Анализ данных на компьютере . — М.: Финансы и статистика,2003.
34. Фатхутдинов Р.А «Стратегічний менеджмент»: Навчальний посібник. - М.: ЗАТ «Бізнес-школа» Интел-Синтез», 2003.-304 с.
35. Хойер В. Как делать бизнес в Европе. - М., 2001.
36. www.dis.ru
37. www.marketing.spb.ru
38. www.marketsurveys.ru
39. www.4p.ru
40. www.ryaba.com.ua

Дополнительная информация2748
Заказ Заказать Купить «Особливості управління маркетинговою діяльністю»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.121528 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1763
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7799
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1831
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2875
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7907
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4456
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4319
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5668
Реклама

Цікаве
загрузка...