швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури138941
2 Історія України35532
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)32790
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31697
5 Звіт про проходження виробничої практики 25831
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25470
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19627
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18541
9 Правопис слів іншомовного походження17457
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16493
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


2

Тема: «Особливості організації обслуговування іноземних туристів в підприємстві готельного господарства» (ID:21119)

| Размер: 35 кб. | Объем: 28 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
ЛитератураНормативно-правові акти
1. Закон України «Про туризм»: За станом на 20 січня 2003 р. / Верховна Рада України. – К.: Парламентське видавництво, 2003. – 20 с.
2. «Про Основні напрями розвитку туризму в Україні до 2010 року»: Указ Президента України // Сайт Президента України (www.president.gov.ua).
3. «Про Положення про Державний комітет України по туризму»: Указ Президента України // Сайт Президента України (www.president.gov.ua).
4. «Про заходи щодо розвитку санаторно-курортної діяльності в Автономній Республіці Крим»: Указ Президента України // Сайт Президента України.
5. Державна програма розвитку туризму на 2002-2010 роки // Урядовий портал (www.kmu.gov.ua).
6. «Про затвердження Державної програми розвитку туризму на 2002-2010 роки»: Постанова КМ України // Туристичний сервер Крима (http://tour.crimea.com).

Навчальні посібники
7. Ваген Л. Гостиничный бизнес: Учебное пособие. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2007. – 416 с.
8. Ильина Е. Менеджмент транспортных услуг: Учебник. – М.: РМАТ, 2004. – 135 с.
9. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов / Под ред. Ноздревой Р.Б. – М.: ЮНИТИ, 2005. – 420 с.
10. Организация и управление гостиничным бизнесом: Учебник / Под ред. Лесника А.Л., Мацицкого И.П., Чернышева А.В. – М.: Интел универсал, 2004. - Т-1. – 120 с.
11. Сокол Т.Г. Організація туристичної діяльності в Україні: Навч.посібник. – К.: Рокор, 2006. – 200 с.

Наукова література
12. Браймер Роберт А. Основы управления в индустрии гостеприимства. – М.: Аспект Пресс, 2005. – 382 с.
13. Волгин В.В. Управление персоналом малого предприятия. Предупреждение проблем: Практ. Пособие. – М.: Издательско-книготорговый центр «Маркетинг», 2006. – 299 с.
14. Гостиничное хозаяйство. / Под ред. Шумилова А.Н. – М.: Наука, 2004. – 213 с.
15. Гостиничный и туристический бизнес / Под ред. Чудновского А. – М.: Экмос, 2006. – 400 с.
16. Дубинина Т.И., Яворская А.О. Зарубежный опыт малых гостиниц. – М.: УГТ РБ, 2004. – 78 с.
17. Ильина Е. Туроперейтинг. Организация деятельности. – М.: ФиС, 2007. – 156 с.
18. Лесник А.Л., Смирнова М.Н. Практические аспекты работы в гостиницах: Сборник деловых ситуаций для студентов и слушателей. – М.: АС ПЛЮС, 2005. – 180 с.
19. Лесник А.Л., Смирнова М.Н. Тарифная политика гостиничных предприятий. – М.: АС ПЛЮС, 2006. – 136 с.
20. Лесник А.Л., Чернышев А.В. Корпоративное бизнес- планирование в гостиничной индустрии. – М.: Интел универсал, 2005. – 118 с.
21. Лесник А.Л., Чернышев А.В. Практика маркетинга в гостиничном и ресторанном бизнесе. – М.: АР «Товарищ», 2004. – 320 с.
22. Ляпина И. Организация и технология гостиничного обслуживания. – М.: ПрофОбрИздат, 2005. – 206 с.
23. Некоторые аспекты функционирования индустрии туризма / Под общ. ред. Лесника А.Л., Мацицкого И.П., Чернышева А.В. – М.: Вестник, 2004. – 215с.
24. Роглєв Х.Й. Основи готельного менеджменту. – К.: Кондор, 2005. – 408 с.
25. Туризм в Україні. Документи, коментарі, інформація. Вип.2. – К., 2004. – 400 с.
26. Федько Н.Г., Федько В.П. Маркетинговые коммуникации. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2006. – 314 с.
27. Ходорков Л.Ф. Мировое гостиничное хозяйство. – М.: Наука, 2004. – 256 с.
28. Черных Н. Технология путешествий и организация обслуживания клиентов. – М.: Совспорт, 2006. – 320 с.

Інтернет-видання
29. http://www.cimmeros.com
30. http://www.crimea.com.ua
31. http://www.kiyv.com.ua
32. http://www.tour.com.ua
33. http://www.ukraine.onlien.com.ua
34. http://www.utis.com.ua
35. www.kmu.gov.ua – Про затвердження Правил користування готелями та надання готельних послуг в Україні.
36. http://www.all-Hotels.com.ua


Дополнительная информация3110
Заказ Заказать Купить «Особливості організації обслуговування іноземних туристів в підприємстві готельного господарства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.131041 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1762
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7796
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1831
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2874
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7907
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4453
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4319
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5668
Реклама

Цікаве
загрузка...