швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139172
2 Історія України35661
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33026
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31812
5 Звіт про проходження виробничої практики 25961
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25570
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19664
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18567
9 Правопис слів іншомовного походження17578
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16515
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


4

Тема: «Управління рекламною діяльністю фірми (на прикладі УкрСиббанку)» (ID:21128)

| Размер: 195 кб. | Объем: 123 стр. | Стоимость: 400 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
Литература1. Закон України “Про обмеження монополізму і недопущення недобросовісної конкуренції в підприємницькій діяльності” //Відомості Верховної Ради. – 1992. - № 21. – С. 611-619.
2. Закон України “Про охорону прав на знаки для товарів і послуг” //Голос України. – 1994. - № 31. – С. 4-5.
3. Указ президента України “Про міри попередження недобросовісної реклами і її припинення” //Голос України. – 1994. - № 236. – С. 5.
4. Алтухова Н.В. Рекламное дело. Учебное пособие. Саратов, 1997. – 256 с.
5. Айзенберг М. Менеджмент рекламы. – М.: ТОО “ИнтелТех”, 1993.- 80 с.
6. Балеха Т.В. Методологічні принципи проведення рекламної кампанії // Маркетинг в Україні. 2000. – №4(6). – С. 33-35.
7. Балеха Т.В. Планування рекламної кампанії рекламним агентством // Технічний прогрес та ефективність виробництва // Вісн. Харків. держ. політехн. ун-ту.: В 4 ч. – Харків: ХДПУ.– 2000. – Вип.122. 1 ч. – С. 210-212.
8. Балеха Т.В. Роль реклами в маркетинговій стратегії // Торгівля, комерція, підприємництво // Ринкова інфраструктура: суть, функції та побудова: Зб. наук. пр. // Львівська комерційна академія: – Львів: вид-во ЛКА, 2001. – С.133-134.
9. Балеха Т.В. Роль комунікацій на місцях продажу // Технічний прогрес та ефективність виробництва // Вісн. Нац. техн. ун-ту “Харківський політехнічний університет”. Зб. наук. пр. – Харків: НТУ “ХПІ”. – 2001. – Вип.24. – С. 218-219.
10. Балеха Т.В. Концептуальні засади рекламної діяльності // Вісник Нац. техн. ун-ту “Харківський політехнічний університет”: Зб. наук. пр. Тематичний випуск: Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків: НТУ “ХПІ”.– 2003. – № 22. – Т.2. – С. 202-205.
11. Балеха Т.В. Маркетингові дослідження в умовах ринкової економіки // Маркетинг: теорія і практика: Матеріали четвертої Міжнар. наук.-практ. конф. –Луганськ: вид-во Східноукр. нац. ун-ту, 2000. – С. 86-87.
12. Балеха Т.В. Проблеми маркетингової оцінки ефективності в сфері реклами // Маркетингові дослідження в Україні: Матеріали першої Всеукр. наук.-практ. конф. –Луганськ: вид-во Східноукр. нац. ун-ту, 2001.–С.54-55.
13. Балеха Т.В. Особливості Інтернет-реклами в Україні на сучасному етапі // Зб. наук. пр. Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля (матеріали восьмої Міжнар. наук.-практ. конф. ”Університет і регіон” 25-26 грудня 2002 р.) : Науковці - підприємствам і установам регіону. –Луганськ: вид-во Східноукр. нац. ун-ту, 2002. – Ч. 2. – С.218-219.
14. Васильев Г.А., Поляков В.А. Основы рекламной деятельности. -М.: Юнити-Дана, 2004. - 414с.
15. Вітренко А.О. Поняття визначення поняття реклами в економічній теорії //Актуальні проблеми економіки. - 2003. - №11. - С.92-97.
16. Войчак А.В. Маркетинговый менеджмент. – К.: КНЕУ,1998. – 268с.
17. Галицкий И.Гусев С. Что нужно знать чтобы просчитать экономний рекламний бюджет // Бизнес. – 2000. – № 7. – С. 38.
18. Гасаненко С.А. Как оценить эффективность рекламы //Маркетинг и реклама. – 1999. – № 7-8. - С. 23-28.
19. Головкіна Н.В. Рекламні стратегії дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних компаній //Маркетинг в Україні. - 2004. - №5. - С.16-20.
20. Горбаль Н.І., Романишин С.Б. Рекламна стратегія у системі маркетингових стратегій підприємства // Логістика: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”. – 2005. – № 526. – С.39–43.
21. Діброва Т.Г. Створення ефективного рекламного звернення з погляду маркетолога // Маркетинг в Україні. - 2003. - №6. - С. 52-56.
22. Добрянська О. Механізм функціонування рекламної діяльності.// Регіональна економіка. - 2003. - №2. – C. 220-228.
23. Дынчев С.В. Бюджетное планирование в рекламном бизнесе // Новое в экономической кибернетике: (Сб. науч. ст.) Под общ. ред. Ю.Г. Лысенко Донецкий нац. ун-т // Моделирование коммуникационных процессов в маркетинге. – Донецк: ДонНУ, 2002. – №3. – С. 19-28.
24. Законодавство про рекламу. – Київ: Союз рекламістів України, 1995. –32 с.
25. Законодательное обезпечение рекламной деятельности в Украине //Маркетинг и реклама. – 1998. - № 7-8. - С. 25-29.
26. Когутяк Ю.І. Управління рекламною діяльністю на сучасному етапі: сутність та специфіка // Формування ринкових відносин в Україні.- 2005.- №1.- C.130-135.
27. Конакова Л.В. Банковский маркетинг: Учеб. пособие для спец. 061100 Менеджмент организации , 060400 Финансы и кредит / Мурманский гос. технический ун-т. — Мурманск : Издательству МГТУ, 2001. — 125 с.
28. Куршакова Н.Б. Банковский маркетинг. — СПб. : Питер, 2003. — 88с.
29. Котлер Ф. Маркетинг от А до Я. / Пер. с англ. под ред. Т.Р. Тэор. – СПб.: Издательский дом „Нева”, 2003. – 224с.
30. Лисица Н.М. Полякова Я.А. Факторы эффективной рекламной политики предприятия // Вісник ХДЕУ. – 2001. – № 2 (18). – С. 85 – 87.
31. Лисица Н.М. Полякова Я.А. Реклама как новая форма конструирования реальности // Матеріали міжнародної наук.-практ. конф. “Реклама і дизайн ХХІ сторіччя: освіта, культура, економіка”, 18 – 20 вересня 2001р. – К. – 2001. – С. 45.
32. Лук янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій Навч. Посіб. – К.: КНТЕУ, 2003. - 440 с.
33. Малярец Л.М. Полякова Я.А. Параметрический анализ экономических показателей рекламной деятельности предприятия // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. пр. Вип. 182. Том ІІІ. – Дніпропетровськ: ДНУ. – 2003. – С. 671 – 679.
34. Маркетинг / Под ред. А.Н. Романова. – М.: Банки и биржи. ЮНИТИ, 1995. – 560с.
35. Морозова М. Рекламная кампания // Бизнес. – 2000.- № 4. – С. 19-20.
36. Морозова М. Рекламируемый продукт // Бизнес. – 2000.- № 7. – С.16.
37. Морозова М. Цель рекламной кампании // Бизнес. – 2000.- № 11. – С.28.
38. Новикова І.В., Худолій Л.М., Денисенко М.П., Кабанов В.Г. Банківський маркетинг: Навч.-метод. посіб. для студ. вищих навч. закл. / Європейський ун-т. — К. : Видавництво Європейського університету, 2003. — 155 с.
39. Охтирська В.В., Дубовик О.В. Проблеми оцінки ефективності управління рекламною діяльністю в торгівельному підприємстві //Маркетинг в Україні. - 2003. - №6. - С.121-125.
40. Полякова Я.А. Управление рекламной деятельностью на основе экономических показателей // Економіка розвитку. – 2002. – № 1 (21). – С. 29 – 32.
41. Полякова Я.А. Максимизация прибыли предприятия в процессе рекламной деятельности предприятия // Економіка розвитку. – 2003. – № 2 (26). – С. 80 – 84.
42. Полякова Я.А. Бюджет рекламной кампании и его структура // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. пр. Вип. 149. – Дніпропетровськ: ДНУ. – 2002. – С. 79 – 83.
43. Полякова Я.А. Особенности рекламного менеджмента в Украине // Управління розвитком. – 2002. – № 1’2002. – С. 108 – 111.
44. Полякова Я.А. Продвижение продукции украинских производителей в условиях глобализации мировой экономической системы // Региональный сборник научных трудов по экономике “Прометей”. – Донецк: Юго-Восток. – 2001. – 1(4)’2001. – С. 330 – 333.
45. Полякова Я.А. Управление рекламной деятельностью как частью маркетинговой стратегии предприятия // 2-га Міжнародна міждисциплінарна наук.-практ. конф. “Сучасні проблеми гуманізації та гармонізації управління”. – Х. – 2001. – С. 86 – 87.
46. Полякова Я.А. Особенности использования методов конкурентной борьбы в осуществлении маркетинговой стратегии украинского предприятия // Матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. молодих вчених “Економіка підприємства: проблеми теорії та практики”, 25 лютого 2003р. – Дніпропетровськ: Наука і освіта. – 2003. – С. 196 – 198.
47. Потапенко С.Д., Демьяненко, В.В. Моделювання рекламних кампаній засобами сітьового планування та управління. - Маркетинг в Україні, 2003. - №1. - С.34.
48. Примак Т. Сучасні тенденції українського рекламного креатину // Маркетинг в Україні. - 2006.- №1. - С.15-19.
49. Романенко Л.Ф. Банківський маркетинг: теорія, методологія, організація: Дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / Міжнародний ін-т ринкових відносин та підприємництва. — К., 2002. — 512 с.
50. Романишин С.Б. Вимірювання ефектів рекламної діяльності підприємства // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”. – 2004. – №517. – С.157–162.
51. Романишин С.Б. Рекламна стратегія для нових товарів // Науковий вісник: Збірник науково-технічних праць. – Львів: УкрДЛТУ. – 2004. – Випуск14.4. – С.300–303.
52. Романишин С.Б., Сухорська-Кравець У.Р. Оцінка витрат при розробці рекламної стратегії // Науковий вісник: Збірник науково-технічних праць. – Львів: НЛТУ. – 2005. – Випуск 15.3. – С.295–298.
53. Романишин С.Б. Рекламна стратегія підприємства // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: Тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”. – 2004. – С.269–271.
54. Ромат Є. Трансформація моделі державного управління рекламною діяльністю у перехідних умовах: Моногр. - К.: Вид-во УАДУ, 2003. - 380 с.
55. Ромат Є. Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері. - К.: Студцентр, 2003. - 112 с.
56. Органи виконавчої влади в системі державного управління рекламною діяльністю в Україні // Статистика України. - 2001. - № 4. - С. 20-24.
57. Ромат Є. Державне регулювання рекламної діяльності: з досвіду розвинутих країн // Зб. наук. пр. УАДУ / За ред. В.І. Лугового, В.М. Князєва. - К.: Вид-во УАДУ, 2002. - Вип. 1. - С. 123-133.
58. Ромат Є. Взаємозв’язки факторів соціально-економічного розвитку суспільства та реклами: історико-діалектичний аспект // Вісн. УАДУ. - 2003. - № 1. - С. 189-196.
59. Ромат Є. До питання про роль реклами у сучасному суспільстві // Зб. наук. пр. НАДУ / За ред. В.І. Лугового, В.М. Князєва. - К.: Вид-во УАДУ, 2003. - Вип. 2. - С. 573-584.
60. Ромат Є. До питання про забезпечення кваліфікованими кадрами рекламної галузі в Україні // Ефективність державного управління в контексті глобалізації та євроінтеграції: Матеріали наук.-практ. конф. / За ред. В.І.Луго¬вого, В.М. Князєва. - К.: Вид-во УАДУ, 2003. - С. 248-251.
61. Ромат Е.В. Реклама: История. Теория. Практика. - СПб.: Питер, 2002. - 176 с.
62. Ромат Е.В. Реклама. - 5-е изд. - СПб.: Питер, 2002.- 544 с.
63. Ромат Е.В. Реклама. - 6-е изд. - СПб.: Питер, 2003.- 560 с.
64. Тиханов О. Математическая модель достижения необходимого уровня известности товара (услуги). - http://www.cfin.ru.
65. Терпугов А.Ф., Щирова Н.П. Математическая модель оптимального вложения средств в рекламную кампанию. - Вестник Томского государственного университета. – 2001. - №84. - С.34.
66. Терпугов А.Ф., Щирова Н.П. Математическая модель влияния рекламы на капитал компании при продаже однородного товара. - http://aeli.altai.ru/
67. Уэллс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: принципы и практика. – Санкт-Петербург: ЗАО “Издательство “Питер”, 1999. – 736с.
68. Эффективное управление рекламным бизнесом / Ю.Г. Лысенко, С.В. Дынчев, В.В. Гнатушенко, С.В. Челахов, В.М. Демьянов / Под ред. Ю.Г. Лысенко. – Донецк: ДонНУ, 2003. – 228 c.

Дополнительная информация75033
Заказ Заказать Купить «Управління рекламною діяльністю фірми (на прикладі УкрСиббанку)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.260268 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1783
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7826
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1851
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2903
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7921
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4482
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4346
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5690
Реклама

Цікаве
загрузка...