швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури133765
2 Історія України34738
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)31883
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31103
5 Звіт про проходження виробничої практики 25207
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка24961
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19528
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18419
9 Правопис слів іншомовного походження17062
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16418
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Стратегія управління організацією» (ID:25996)

| Размер: 127 кб. | Объем: 88 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 06.08.2008 | Код продавца: 1 |
ЛитератураСписок літератури


1. Абдулжанов А.Г., Баширов И.Х. Маркетинг. Исследования. Организация. Внедрение. - Донецк: КАССИОПЕЯ, 1998. - 316с.
2. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб.: ПИТЕР, 2005. – 367с.
3. Анурин В. Ф., Муромкина И. И., Евтушенко Е. В. Маркетинговые исследования потребительского рынка: Уникальный отечественный опыт. — СПб.: Питер, 2004. — 269с.
4. Афанасьев М. Маркетинг: стратегия и практика фирмы. - М: Финстатинформ, 1995 г. – 440с.
5. Алексеева М.М. Планирование деятельности фирмы: Учебно-методическое пособие.- М.: Финансы и статистика, 2004. – 268с.
6. Азоев Г.Л., Челенков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. М.: ОАО Типография «Новости», 2000. – 304с.
7. Беляев В.И. Маркетинг: основы теории и практики: учеб. для вузов (спец. экон.) — М. : КноРус, 2005. — 672с.
8. Бланк І.А. “Управління прибутком торговельного підприємства”, К.: “Ника-Центр”, 1998 р. - 457с.
9. Бойчик І.М., Харів П.С., Хопчин М.І., Піча Ю.В. Економіка підприємства - К.: "Каравела"; Львів: "Новий світ - 2000", 2001. - 298 с.
10. Бравнов А. А. Маркетинг малого предприятия: Практическое пособие. - К.: ВИРА - Р, 1998. - 384с.
11. Богачев В.Ф., Кабаков В.С., Ходаток А.М. Стратегия малого предпринимательства - СПб:Изд-во "Корвус", 1995. – 267.
12. Барановский А.И. Конечные результаты. Планирование и оценка, “Московский рабочий”, 2000. – 211с.
13. Вісящев В. А., Антошкіна Л. І., Тарлопов І. О. Основи маркетингу. — Донецьк: Норд-Прес, 2004. — 388с.
14. Войчек А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. - К.: КНЕУ, 1998. - 268с.
15. Винокуров В.А. Организация стратегического управления на предприятии.-М.: Центр экономики и маркетинга, 2003. – 279с.
16. Виссема Ханс. Стратегический менеджмент/ Пер. с англ, под ред. Ю. Джарова, P.M. Нуреева. М.: Финпресс, 2000. – 244с.
17. Виханский О.С. Стратегическое планирование: Учебник, М.: Гардарики, 2000 – 296 с. – 276с.
18. Виханский О.С. Стратегическое управление. М.: Гардарики, 2001. – 311с.
19. Гусев Ю.В. Стратегия развития предприятий.- СПб.: Изд-во СПбУЭФ,1992. – 208с.
20. Гаркавенко С. С. Маркетинг. — К.: Лібра, 2004. — 712с.
21. Гірченко Т. Д., Дубовик О. В. Маркетинг. — Л.: ЛБІ НБУ, 2004. — 256с.
22. Гончарук Я. А., Павленко А. Ф., Скибінський С. В. Маркетинг. — К.: КНЕУ, 2004. — 391с.
23. Дихтль Е. Хершген X. Практический маркетинг: Учеб. пособие / Пер. с нем. А.М. Макарова; gод. ред. Минко И.С. — М.: Высшая школа, 1995. – 385с.
24. Економіка підприємства. Збірник практичних задачі і конкретних ситуацій: Навч. Посібник. / За ред. С.Ф.Покропивного. – К.: КНЕУ, 1999. - 348с.
25. Економіка підприємства: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисциплін / О.Г.Швиданенко та інші – К.: КНЕУ, 2000. – 267с.
26. Економіка підприємства: Структурно-логічний навч. посібник/ За ред. С.Ф. Покропивного. - К.: КНЕУ, 2001. - 457 с.
27. Катькало В.С. Эволюция теории стратегического управления. СПбГУ, 2007. - 295с.
28. Карпов Александр. Стратегия: от разработки до реализации // Управление компанией. - 2006. - №3.
29. Клейнер Г. Системная парадигма и теория предприятия // Вопросы экономики. - 2002. - № 10.
30. Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. с англ. под ред. Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского. - СПб.: Питер, 2000. - 752с.
31. Койн К. Как упорядочить процесс разработки стратеги // Стаття з сайту http://management.com.ua
32. Концепция стратегического управления Arthur D. Little. Материалы из книги: Ефремов В. С. "Стратегия бизнеса. Концепции и методы планирования". Электронная версія - http://www.iteam.ru/publications/strategy/section_16/article_927/
33. Концепция стратегического управления BOSTON CONSULTING GROUP. Материалы из книги: Курс лекций по дисциплине "Стратегический менеджмент организации"./Под ред. Чуб Б.А. Электронная версия - http://www.iteam.ru/publications/strategy/section_16/article_451/
34. Концепция стратегического управления General Electric / McKinsey. Материалы из книги: Курс лекций по дисциплине "Стратегический менеджмент организации".Автор-составитель: к.э.н. Чуб Б.А. Электронная версия - http://www.iteam.ru/publications/strategy/section_16/article_452/
35. Концепция стратегического управления SHELL / DPM. Материалы из книги: Ефремов В. С. "Стратегия бизнеса. Концепции и методы планирования". Электронная версия - http://www.iteam.ru/publications/strategy/section_16/article_904/
36. Крылова Г.Д., Соколова М.И. Маркетинг. Теория и практика: Учебник для вузов. – М.: ЮНИТИ – ДАНА, 2004. – 655с.
37. Кузьмін О. Є., Мельник О. Г. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: навчальний посібник. - Львів: Національний університет „Львівська політехніка”, „Інтелект-Захід”, 2002. - 228с.
38. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Пер.с франц. – СПб.: Наука, 1996. – 276с.
39. Магура М. И. Управление предприятием в условиях кризиса / Директор. – 1997. - № 10.
40. Магура М. И. Как повысить уровень исполнительской дисциплины среди подчиненных? / Управление персоналом. – 1997. - № 6.
41. Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю.Корялогов, С.А. Красильников и др. Под ред. А. Н. Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2000. - 560с.
42. Мескон М.Х., Альберт М. Основы менеджмента. М.: Дело, 1996. Основы предпринимательской деятельности, под ред. Власовой, М.: Высшая школа, 1994. – 584с.
43. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: навч. посібник. - Л.: ДУ “ЛП”, 1999. - 244с.
44. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: учеб. для вузов / под ред. В.А. Алексунина .— 3-е изд., перераб. и доп. — М.: Дашков и К°, 2005 . - 716с.
45. Моррис Р. Маркетинг: ситуации и примеры : Пер. с англ. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1999. - 192с.
46. Минцберг Генри, Альстрэд Брюс, Лэмпел Джозеф. Школы стратегий: Пер. с англ. СПб.: Питер, 2000. – 412с.
47. Немцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент: Навч. Посібник. – К.: ЕксОб, 2001. – 341с.
48. Нормативна база підприємництва: Документи, консультації // Галицькі контракти. - 1996. - №1111. - с.37-68.
49. Основы предпринимательской деятельности /под ред. В.М.Власовой – М.:Финансы и статистика, 2005. – 216с.
50. Общий и специальный менеджмент: Учебник / Под ред. Гапоненко А.Л., Панкрухина А.П. – М.: РАГС, 2006. – 359с.
51. Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламная деятельность: Учебник. - М., 1998. – 328с.
52. Панкратов Ф.Г., Баженов Ю.К., Серёгина Т.К. Коммерческая деятельность. - М.: Информационно-внедренческий центр. Маркетинг, 2000. – 217с.
53. Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы. – М.: Ось-89, 1997. – 80с.
54. Прауде В.Р., Білий О. Б. Маркетинг. – К.: Вища школа, 1994. - 256с.
55. Примак Т. О. Маркетинг: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2004. — 228с.
56. Пушкар Р. М., Тарнавська Н. П. Менеджмент: теорія та практика. Підручник.-2-ге вид.,перероб. і доп. - Тернопіль: Карт-бланш, 2003. - 490с.
57. Речмен Д.Дж., Мескон М.Х. Современный бизнес. – Т.1. – М.: Республика, 1995. – 496с.
58. Романов А.Н. Маркетинг. – М.: Банки и биржы, 1995. – 550с.
59. Розробка стратегії: минуле, сучасність та майбутнє.//Сттатя з сайту Management.com.ua. Адреса посилання - http://www.management.com.ua/strategy/str004.html
60. Стратегический менеджмент и внутрифирменное планирование. Под ред. В. А. Богомолова, В.Я. Рейгасс – М.: МГАП "Мир книги", 2000. – 432с.
61. Стратегическое планирование в промышленных корпорациях США. Стерлин А. Р. Тулин И. В. – М.: Наука, 1990. – 274с.
62. Фатхутдинов Р. А. Стратегический менеджмент. – М.: ЗАО “Бизнес-школа”, “Интел-Синтез”, 2000. – 367с.
63. Фишер Ст., Дорнбуш Р., Шмалензи Р. Экономика. – М.: Дело, 1993. – 415с.
64. Чеканов О. Стратегическое планирование на предприятии // Управление компанией. – 2005. - №4. - с.45-52.
65. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління: Навч. Посібник. – К.: КНЕУ, 1991. – 317с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..

Cгенерировано за 0.067251 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1711
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7694
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1759
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2796
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7859
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4387
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4264
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5610
Реклама

Цікаве
загрузка...