швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури133802
2 Історія України34743
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)31883
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31106
5 Звіт про проходження виробничої практики 25208
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка24964
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19528
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18419
9 Правопис слів іншомовного походження17062
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16419
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення» (ID:28809)

| Размер: 449 кб. | Объем: 113 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 11.06.2009 | Код продавца: 1 |
ЛитератураЛІТЕРАТУРА

1. Алексунин В.А. Международный маркетинг. Учебное пособие. - М.: Издательский Дом "Дашков и Ко", 2000. - 160 с.
2. Алёшина И. Корпоративный имидж//Маркетинг.-2004.-№1.-с.50-53.
3. Ассель Генрі. Маркетинг: принципи і стратегія: Підручник для вузів. – М.: ИНФРА-м, 2005., 804 с.
4. Бабич К., Лахно И. Оценка имиджа промышленного предприятия //Бизнес-Информ.-2005.-№8.-с.47-58.
5. Багиев Г.Л. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии. -Л.: ЛОПВНТОЭ, 1990. - 260 с.
6. Білоус В. С. Зв’язки з громадськістю (паблік рилейшнз) в економічній діяльності: Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2005. — 275 с.
7. Блажнов Е. Имидж: секрет воздействия// Журналист, 2004. N 1.
8. Блек С. Паблик Рилейшенз. Что это такое.: Пер. с англ.- М.; Новости, 2004.
9. Блек С. Рublik relations: международная практика. — М.: Издательский дом «Довгань», 1997.
10. Блинов А., Захаров В. Имидж организации как фактор её конкурентоспособности//Менеджмент в России и за рубежом-2003.-№4.-с.35-44.
11. Блинов А., Козырев А. Роль внутреннего имиджа корпорации// Маркетинг.-2006.-№4.-с.100-104.
12. Богданов Е. Н., Зазыкин В. Г. Психологические основы паблик рилейшнз. – Спб.: Питер, 2004.
13. Бодуан Ж. П. Управление имиджем компании. Паблик рілейшнз: предмет и мастерство: Пер. с фр. – М.: Консалтинговая группа „ИМИДЖ-контакт”: ИНФРА-М, 2001.
14. Борисов А.Б. Большой экономический словарь. - М.: Книжный мир, 1999. - 895 с.
15. Борисов Б. Л. Технология рекламы и паблик рилейшнз. – М.: ФАИР-ПРЕСС, 2001.
16. Браун Л. Имидж - путь к успеху. Пер. с англ., - СПб, Питер, 1996.
17. Буари Ф. А. Паблик рилейшнз или стратегия доверия. – М.: Инфра – М, 2001.
18. Бурцев М. Когда репутация душит//www.4p.ru.
19. Василенко А. Б. ПИАР крупных российских корпораций. – М.: ГУВШ, 2001.
20. Верба В.А., Заґородніх О.А. Проектний аналіз: Підручник. - К.: КНЕУ, 2000. - 322 с.
21. Викент’єв І. Л. Приемы рекламы и public relations: 215 примеров, 130 учебных задач и 15 практических приложений/ система профессиональных разработчиков, консультантов и преподавателей “Триз-Шанс”: 2.изд. — К.: 1997.
22. Викентьев В. И. Приемы рекламы и Public Relations. — СПб., 2006
23. Вишнякова М. Концепция формировании имиджа компании // Маркетинг.-2003.
24. Голубкова Е.Н. Секреты успеха в бизнесе и роль паблик рилейшнз // Маркетинг в России и за рубежом, 2006. №2.
25. Данько Т.П. Управление маркетингом. Учебное пособие. - М.: ИНФРА-М, 2004. С. 280.
26. Джей Э. Эффективная презентация. Пер. с англ., - Минск, 1996.
27. Джи Б. Имидж фирмы. Планирование, формирование, продвижение.-СПб.:Издательство «Питер», 2000.-224с.
28. Джи Б. Имидж фирмы: планирование, формирование, продвижение. Пер. с англ. - СПб, Питер, 2000.
29. Дмитрук М. Стратегічний маркетинг: данина моді високих понять чи інструмент конкурентної боротьби?.. // Маркетинг и реклама - 2003. - №5-6. с. 32-37.
30. Доти Д. Паблисити и паблик рилейшнз: Пер. с англ. – М.,.Информационно-издательский дом “Филин”, 2005.
31. Дроздова. Г.М. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємства: Навчальний посібник. - Київ: ЦУЛ, 2002. - 172 с.
32. Жарикова Н.Л. Индикаторная оценка имиджа предприятия// www.bkg.ru.
33. Зайцев Н.Л. Економіка промислового підприємства 3-е изд. перераб. – М.: ІНФРА. – М., 2000. – 358 с.
34. Зверинцев А.Б. Формирование имиджа. Коммуникационный менеджмент.- СПб., 2007.- С. 193.
35. Зозулёв А.В. «Сегментирование рынка»: учебное пособие – Х.: Студцентр, 2003. – 232 с
36. Игнатьев Д., Бекетов А., Сарокваша Ф. Настольная энциклопедия Public Relations. – М.: Альпина Паблишер, 2002.
37. Кабардинская И. Имидж в системе маркетинга //www.ad.createbrand.ru.
38. Катлип Скотт М. , Сентер Ален Х. , Брум Глен М. . Паблик рилейшнз: теория и практика. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000.
39. Кононенко Н.В. Марабян Г.А. Разработка антикризисной PR-программы как часть стратегической программы развития бизнеса// Маркетинг и маркетинговые исследования в России-, 2004.- № 6.
40. Королько В. Г. Основи паблік рілейшнз. — М.: "Рефл-Бук", К.: "Ваклер", 2000.
41. Королько В. Г. Паблік рілейшнз. Наукові основи, методика, практика. Підручник. – К.: Вид. дім “Скарби”, 2001.
42. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз: -М.;Киев,2003-528 с.
43. Котлер Ф. «Основы маркетинга»: общ.ред. Н.В. Шуляпиной. – М.;СПб.;К.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 944 с.
44. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Пер. с англ. под ред. О.А. Третьяк, Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. - СПб: "Питер", 1999. - 896 с.
45. Крылова Г.Д., Соколова М.И. Маркетинг. Теория и 86 ситуаций: Учеб. Пособие для вузов. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999. - 519 с.
46. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 1998. - 152 с.
47. Кузнєцов М., Цыпкунов И. Практическая психология ПР и журналистики. Как позволить другим делать по-Вашему. – М.: РИП-холдинг, 2002.
48. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. Пер. с французского. СПб.: Наука, 1996. - XV + 589 с.
49. Любашевский Ю.Я., Щербаков А.В. Технология современного спонсорства. - М., 1998.
50. Маркетинг: Учебник для вузов / Н.Д. Эрнашвили, К. Ховард, Ю.А. Цыпкин и др.; Под ред. Н.Д. Эрнашвили. - 2-е изд., перераб. И доп. - М. ЮНИТИ-ДАНА, 2000. - 623 с.
51. Международный маркетинг / Багиев Г.Л., Моисеева Н.К., Никифорова С.В. - СПб: Питер, 2001. - 512 с.
52. Менделеев Д. Имидж компании. Использование Интернета для формирования положительного имиджа компании//www. Promo.By.
53. Мифы и реальность табачного бизнеса Газета "Киевский телеграф" 20.февраля. – 2004 г. .
54. Моисеев В. А. Паблик рілейшнз – средство социальной коммуникации (теория и практика). — К.: ДаКор, 2002.
55. Моїсєєва Н., М. Конишева. Маркетингова активність як чинник конкурентоспроможності фірми // Маркетинг. 1999. № 6. 22-34с.
56. Муромкина И. Имидж розничного торгового предприятия:особенности формирования и восприятия // Маркетинг в России и за рубежом.-2001.-№2.-с.72-77.
57. Набутовский Ю. Кризисные репутационные стратегии// www.pressclub.host.ru.
58. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент: Навчальний посібник. - К.: ТОВ "УВПК "ЕксОб", 2001. - 560 с.
59. Никитин М.В. Управление имиджем промышленного предприятия как основой его устойчивого развития: Автореферат дис. на соискание канд. экон. наук// Саратов-2002.-21с.
60. Новицький В.Є. Міжнародна економічна діяльність України: Підручник. - К.: КНЕУ, 2003. - 948 с.
61. Ньюс Д., Торк Д., Крукерберг Д. Все о PR . Теория и практика паблик рилейшнз. – М.: Инфра-М, 2001.
62. Ольшевский А. Антикризисный ПР и консалтинг. – Спб.: Питер, 2003.
63. Орлова Т. Внутренний PR – мобилизуем коллектив на свершения// psyho@ru.ru.
64. Ортинська В.В. Значення узагальнюючого аналізу при визначенню стратегії маркетингу // Фінанси України - 1998. - №8. - с. 42-49.
65. Оценка и формирование корпоративного имиджа предприятияМаркетинг в России и за рубежом.-2001.-№3.-с.68-77.
66. Панченко Б. Типичные ошибки постсоветского пиарщика // www.archive.expert.ru.
67. Парамонова Т., Красюк И. Формирование общественного лица фирмы // Маркетинг.-2003.-№6.-с.60-63.
68. Пастухова В. Стратегическое планирование на предприятии // Экономика Украины - 2000. - №11. с. 36-42.
69. Пашенцев Е. Н. Паблик рілейшнз: от бизнеса до политики. – 2-е изд. – М.: Изд-во «Финпресс», 2000.
70. Попова М.В. Социальные механизмы воздействия внутрифирменных коммуникаций на состояние имиджа корпорации// Вестник Московского университета.сер.18,Социология.-2004.-№1.-с.73-88.
71. Почепцов Г. Паблік рилейшнз: Навч. посіб. — К., 2000. — с. 123.
72. Почепцов Г.Г. Имиджеология: теория и практика. Киев, 2007.
73. ПР против кризисов: механизмы управления. – М.: РАКО, 1999.
74. Примак Т. О. Паблік рилейшнз у бізнесі: Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2006. —176 с.
75. Самохина Л. За имидж организации отвечает каждый// Элитный персонал-№8.-2001.
76. Слободянюк Э. Персональный имидж. Имиджмейкинг в системе PR// Зеркало рекламы.-№5.-2005.
77. Словарь терминов рыночной экономики / А.Ф. Ионова, М.А. Комаров, М.М. Максимов и др.; Под ред. В.М. Питерского. - М.: Недра, 1994. - 336 с.
78. Томилова М. Модель имиджа организации//Маркетинг в России и за рубежом.-2005.-№1.-с.51-58.
79. Управление внешнеэкономической деятельностью: Учеб. пособие для вузов / Под общ. ред. А.И. Кредисова.- 2-е изд., перераб. и доп. - К.: ВІРА-Р, 2001. – 640 с.
80. Федько В.П., Федько Н.Г., Шапор О.А. Маркетинг для технических вузов. Серия "Учебник для технических вузов". Ростов н/Д: Феникс, 2001. - 480с.
81. Честара Д. Паблик рилейшнз. – М.: ФАИР – Пресс, 2005. – 336с
82. Шершньова З. Є., Оборська С. В. Стратегічне управління: Навч. Посібник. - К.: КНЕУ, 1999.
83. Шкардун В., Ахтямов Т. Оценка готовности предприятия к реализации маркетинговой стратегии // Маркетинг - 2001. - №3. - с. 79-83.
84. Щербак В.Г., Лозенко А.П. Проблеми проникнення вітчизняних підприємств на зовнішні ринки // Фінанси України - 1999. - № 4. - с. 41- 43.
85. Эткинсон Дж., Уилсон Й. Стратегический маркетинг: ситуации, примеры: Учеб. пособие / Пер. с англ. под ред. проф. Ю.А. Цыпкина. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. - 471 с

Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..

Cгенерировано за 0.046366 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1711
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7694
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1759
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2796
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7859
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4388
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4265
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5610
Реклама

Цікаве
загрузка...