швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139869
2 Історія України35835
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33214
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31973
5 Звіт про проходження виробничої практики 26138
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25690
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19695
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18587
9 Правопис слів іншомовного походження17677
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16527
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


4

Тема: «Споживча оцінка асортименту та якості фарб на ринку України (за матеріалами Київського філіалу ТОВ «Поліфарб»)» (ID:29066)

| Размер: 243 кб. | Объем: 134 стр. | Стоимость: 500 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
Литература
1. ДСТУ РСТ УССР 1661-86 «Апретури шелакові. Загальні технічні умови» — на заміну РСТ УССР 1661 75.
2. ДСТУ РСТ УССР 1660-86 «Композиція шелакова. Технічні умови» — на заміну РСТ УССР 1660 75.
3. ДСТУ РСТ УССР 1394-85 «Концентрати покривних фарб для шкіри. Загальні технічні умови» — на заміну РСТ УССР 1394 71.
4. ДСТУ ГОСТ 9980.4:2006 «Матеріали лакофарбові. Маркування» (ГОСТ 9980.4:2002 IDT) — вперше (зі скасуванням ГОСТ 9980.4-86).
5. ДСТУ 2471-94 «Покриття лакофарбові для полімерних матеріалів. Загальні вимоги до технологічних процесів одержання».
6. ДСТУ 2510-94 «Покриття лакофарбові. Терміни та визначення».
7. ДСТУ Б А.1.1-45-94 «Система стандартизації та нормування в будівництві. Покриття лакофарбові будівельні. Терміни та визначення».ДСТУ ISO 1519-2001 «Фарби і лаки. Випробування на згин (навколо циліндричного стрижня)» (ISO 1519:1973 IDT).
8. ДСТУ ISO 2812-1-2001 «Фарби і лаки. Визначення стійкості до дії рідин» частина 1 «Загальні методи» (ISO 2812 1:1993 IDT).
9. ДСТУ ISO 2812-2-2001 «Фарби і лаки. Визначення стійкості до дії рідин» частина 2 «Метод занурення у воду» (ISO 2812 2:1993 IDT).
10. ДСТУ РСТ УССР 1565-80 «Фарби малярні клейові для внутрішніх робіт. Технічні умови» — на заміну РСТ УССР 1565 73.
11. ДСТУ ГОСТ 30763:2006 (ИСО 8130-9-92) «Фарби порошкові. Відбір проб» (ГОСТ 30763-2001 (ИСО 8130-9-92) IDT ISO 8130-9:1992 MOD).
12. ДСТУ ГОСТ ИСО 8130.7:2006 «Фарби порошкові. Визначення втрати маси під час гарячого сушіння» (ГОСТ ИСО 8130.7:2001 IDT ISO 8130-1:1992 MOD).

13. ДСТУ ГОСТ ИСО 8130.6:2006 «Фарби порошкові. Визначення часу желатинізації термореактивних порошкових фарб за заданої температури» (ГОСТ ИСО 8130.6:2002 IDT ISO 8130-6:1992 MOD).
14. ДСТУ ГОСТ ИСО 8130.2:2006 «Фарби порошкові. Визначення щільності із застосуванням газового пікнометру (арбітражний метод)» (ГОСТ ИСО 8130.2:2002 IDT ISO 8130-2:1992 MOD).
15. Багиев Г.Л. Тарасевич В.М. Анн Х. Маркетинг: Учебник для ВУЗов- М: ОАО Изд-во “Экономика”. 1999.- 431с.
16. Балабанова Л.В Маркетинг: Підручник. – 2-ге вид. перероб. і доп. – К.: Знання-Прес 2004. – 645 с.
17. Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: информация анализ прогноз: Учеб. пособие. - М.: Финансы и статистика. 2001.- 320 с.
18. Берлин В.И. Костяев И.С. Шапкин А.Д. Материаловедение. – М.: Транспорт 1973. – 167 с.
19. Войчак А.В. Маркетингові дослідження: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. - К.: КНЕУ 2001. - 119 с.
20. Войчак А.В. Товароведение сырья и материалов. – К.: Вища школа 1989. – 223 с.
21. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – Київ: Лібра 2002. – 712с.
22. Гончарова Н.П. Перерва П.Г. и др. Маркетинг инновационного процесса: Учебное пособие. - К.: Вира-Р 1998. - 267 с.
23. Гринев В.Ф. Инновационный менеджмент: Учеб. пособие. -К.: МАУП 2000. - 148 с.
24. Дибб С. Симкин Л. Практическое руководство по сегментированию рынка. – СПб.: Питер 2001. – 240 с. – (Серия «Маркетинг для профессионалов»).
25. Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии. 3-е издание/ Пер. с англ. под ред. Ю.Н.Каптуревского. – СПб.: Питер 2003. – 544 с.: ил. – (Серия «Маркетинг для профессионалов»).
26. Завьялов П.С. Маркетинг в схемах рисунках таблицях: Учеб. пособие. – М.: ИНФРА-М 2000. – 496 с.
27. Кардаш В.Я. Павленко І.А. Шафалюк О.К. Товарна інноваційна політика: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ 2001. – 182с.
28. 8. Кардаш В.Я. Павленко І.А. Шафалюк О.К. Товарна інноваційна політика: Підручник. – К.: КНЕУ 2002. – 266с
29. Керимов В.Э. Керимов Э.Э. Селиванов П.В. Методы управления затратами и качеством продукции. Учебн. пособ. - М.: Изд-во «Маркетинг» 2002. - 108 с.
30. Ковалев А.И. Войленко В.В. Маркетинговый анализ. - М.: Центр экономики и маркетинга 1996. - 176 с.
31. Кожекин Г.Я. Мисербиева С.Г. Маркетинг предприятия: Учебн. пособ. - Мн.: Книжный дом Мисанта. 2004. - 240 с.
32. Комар А.Г. Строительные материалы и изделия. – М.: Высшая школа 1975. – 315 с.
33. Коршунов В.І. Механізм маркетингових досліджень ринку. - X.: Основа 2000. -352с.
34. Кофт М. Дж. Сегментирование рынка. - СПб.: Питер 2001. - 128 с.
35. Лахтин М.Л. Пшиялковский Б.И. Лакокрасочные материалы. – М.: Химия 1982. – 265 с.
36. Маркетинговые исследования потребительского рынка / В. Анурин И. Муромкина Е. Евтушенко. - СПб.: Питер 2004. -270 с.
37. Маркетинг: Учебник/ А. Н. Романов Ю.Ю.Коргллюгов С.А. Красильников и др.. Под ред. А.Н.Романова. – М: Банки и биржи Юнити 1996. -560с.
38. Маркетинг: Учебник / Под ред. проф. Э.А. Уткина. – М.: ЭКМОС 1998. – 320 с.
39. Маркетинг: Учеб. для вузов / Н. Д. Эриашвили К. Ховард Ю.А. Цыпкин и др. Под ред. Н.Д.Эриашвили. – 2-е изд. перераб. и доп. – М.: ЮНИТИ – ДАНА 2000. – 623 с.
40. Мороз Л.А. Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник/ За редакцією Л.А.Мороз. – 2-е вид. – Львів: Національний університет „Львівська політехніка”(Інформаційно-видавничий центр „ІНТЕЛЕКТ+” Інститут післядипломної освіти) „Інтелект-Захід” 2002. – 244с.
41. Парсяк В.Н. Рогов Г.К. Маркетинговые исследования. - К.: Наукова думка 2000.-173с.
42. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури 2003. – 387с
43. Попов Е.В. Разработка нового товара. Маркетинг за рубежом 1999.- 211с.
44. Портер М. Конкуренция.: Учеб. пособие.: Пер. с англ. – М.: Изд-ий дом «Вильямс» 2001. – 495 с.
45. Савельев Є.В. Маркетинг нового продукту: Навч.посіб. - К.: Вища шк. 1994. – 116 с.
46. Старостина А.А. Маркетинговые исследования. – М.: Изд. дом «Вильямс» 2001. – 320с.
47. Стратегія й практика антикризового управління фірмою/ Під заг. ред. А.П.Градова й Б.И.Кузина. – Спб.: Спеціальна література 1996. – 510с.
48. Теорія економічного аналізу/ Під ред.Н.П.Любушина. – М.: Юрист 2002. – 480с.
49. Темпорал П. Тротт М. Роман с покупателем Пер. с англ.. Под ред. Ю.Н.Каптуревского. – СПб.: Питер 2002. – 224 с. – (Серия „Маркетинг для профессионалов”).
50. Ткаченко Н.Б. Маркетингова товарна політика: Навч. посіб. - К.: Київ. Держ. торг.- екон. ун-т 2000. - 149 с.
51. Товароведение. Ч. 1: Курс лекций. – 2-е изд. перераб. и доп./ Авт. – сост. А.А. Болотников. – К.: МАУП 2001. – 216 с.
52. Фінансовий менеджмент. Теорія й практика: Підручник / Під ред. Е.С.Стоянової. – 3-є вид. перероб. і доп. – М.: Перспектива 1999. – 574 с.
53. Хрумкий В.Е. Коренева И.В. Современный маркетинг: настольная книга по исследованиям рынка: Учеб. пособие. – 2-е изд. перераб. и доп. – М.: Финансы и статистика 1999. – 528 с.
54. Черныш И.Г. Товароведение полимерных материалов и изделий на их основе. – К.: Изд-во КИНХ 1977. – 231 с.
55. Черныш И.Г. Товароведение строительных материалов и изделий на их основе. – К.: Изд-во КИНХ 1980. – 242 с.
56. Черчилль Гілберт А. Маркетингове исследования. – СПб.: Питер 2000. – 752 с. – („Маркетинг для профессионалов”).
57. Чучалов Е.А. Бессонов Н.Н. Прийоми економічного аналізу. – М.: Фінанси й статистика 1998. – 76с.
58. Швиданенко Г.О. Олексик О.І. Сучасна технологія діагностики фінансово-економічної діяльності підприємства. – К.: КНЕУ 2002. – 192с.
59. Щербань В.М. Козубенко Л.Д. Товарна інноваційна політика: Навчальний посібник. – К.: Кондор 2006. – 400 с
60. Економічний аналіз / Під ред. Л.Г.Гіляровській. – М.: ЮНИТИ-ДАНА 2002. – 610с.
61. Эткинсон Дж. Уилсон Й. Стратегический маркетинг: ситуации примеры: Учеб. пособие: Пер. с англ. Под ред. проф. Ю.А. Цыпкина. – М.: ЮНИТИ-ДАНА 2001. – 471 с.
62. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика. – М.: Акалис 1996. – 272 с.


Дополнительная информация3269
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Споживча оцінка асортименту та якості фарб на ринку України (за матеріалами Київського філіалу ТОВ «Поліфарб»)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.138225 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1797
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7846
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1866
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2922
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7934
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4499
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4361
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5707
Реклама

Цікаве
загрузка...