швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури133682
2 Історія України34719
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)31866
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31097
5 Звіт про проходження виробничої практики 25199
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка24956
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19524
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18418
9 Правопис слів іншомовного походження17057
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16417
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


2

Тема: «Організація збуту продукції на підприємстві» (ID:29102)

| Размер: 93 кб. | Объем: 51 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
Литература1. Аникеев С.Н. Методика разработки плана маркетинга. – М.: Фолиум «Информ-студио» 1996. – 128 с.
2. Ансофф И. Стратегическое управление. Сокр. пер. с англ. – М.: Экономика 1989.– 519с.
3. Армстронг Г. Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс 5-те видання / Пер. з англ.: Уч. пос. – М.: Видавничий дім Вільямс 2001. – 608 с.
4. Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. – М.: ИНФРА - М 1999. – 804 c.
5. Балабанов И.Т. Основы финансового менеджмента. Как управлять капиталом? – М.: Финансы и статистика 1995. – 384с.: ил.
6. Балабанова Л.В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Монографія/Л.В.Балабанова О.А.Бриндіна. – Донецьк: ДонДУЕТ 2006.-230 с.
7. Брыскин В.В. Математические модели маркетинга.–Новосибирск –1992.–160с.
8. Валуев С.А. Волкова В.Н. и др. Системный анализ в экономике и организации производства. – Л.: Политтехника 1991. – 398 с.
9. Васильева Н. Рынок кондитерских изделий// Бизнес. – 2004. №44. – с. 144-148.
10. Вербій В. Основи товарознавства продовольчих товарів. – К.:2002
11. Войчак А.В.Маркетинговий менеджмент підручник – К.: КНЕУ 1998. – 268 с.
12. Волова Л. Идеология обновления кондитерского рынка в Украине// Мир продуктов. – 2004. №5 (16). – с. 42-47.
13. Волова Л. Премиум-сегмент на кондитерском рынке Украины: реалии проблемы и перспективы//Мир продуктов. – 2005. №1. – с. 30-35.
14. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра 2002. – 712 с.
15. Герасимчук В.Г. Діагностика стратегія ефективність. – К.: Вища шк. 1995.– 256 с.
16. Голубков Е.П. Голубкова Е.Н. Секерин В.Д. Маркетинг – выбор лучшего решения.–М. 1993.–222 с.
17. Гончаров В.В. Руководство для высшего управленческого персонала : М.: МП «Сувенир» 1993 – 488 с.
18. Грабовецький Б.Є. Економічне прогнозування і планування: Навч. посіб. – Київ: Центр навчальної літератури 2003. – 188 с.
19. Долан Э.Дж. Линдсей Д. Макроекономика / пер.с англ. В.Лукашевича и др. под общ.ред.Б.Лисовика и др. С–ПБ 1994 – 402с.
20. Казарновский А.С. Организационное проектирование на предприятиях. – К.: Наукова думка. – 1990. – 215 с.
21. Карпов В.А. Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: навч.посібник. – К.: Т-во “Знання” КОО 2001. – 215 с.
22. Ковалев А.И. Войленко В.В. Маркетинговый анализ. – М.: Центр экономики и маркетинга 1996. – 176 с.
23. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер.с англ. – М.: «Бизнес-книга» «ИМА-Кросс. Плюс» 1995. – 702 с.
24. Майер Э. Контролинг как система мышления и управления: Пер. с нем. Ю.Г.Жукова и С.Н.Зайцева / Под ред. С.А.Николаевой. – М.: Финансы и статистика 1993. – 96 с.: ил.
25. Маркетинг: Учебник/ А.Н.Романов Ю.Ю.Корлюгов С.А.Красильников и др. Под ред. А.Н.Романова. – М.: Банки и биржи ЮНИТИ 1995. – 560с.: ил.
26. Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ деятельности фирмы. – М.: “Ось–89” 1996.– 80с.
27. Полторак В.А.Маркетингові дослідження: методи та технології. – Днапропетровськ: Арт-Прес 1998. – 136 с.
28. Рапопорт В.Ш. Диагностика управления: (Практический опыт и рекомендации) – М.: Экономика 1988. – 127 с.
29. Стратегия и тактика антикризисного управления фирмы Под общ. ред проф. д.э.н. А.П.Градова проф. д.э.н Б.И.Кузина – С-Пб: “Специальная литература” 1996.– 510с.
30. Ткаченко Н.Б. Маркетингова товарна політика: Навч. посіб. – К.: Київ. Держ. торг.екон. ун-т 2000. – 149 с.
31. Томпсон А. Стрикленд А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для ВУЗов/ Пер. с англ. под ред. Л.Г.Зайцева и др. – М.: Банки и биржи ЮНИТИ 1998. – 576 с.
32. Ценообразование и рынок: Пер. с англ. Общ. ред. и предисл. Е.И.Пунина и С.Б. Рычкова. – М.: Прогресс 1992. – 320 с.
33. Шмален Г. Основы и проблемы экономики предприятия: Пер. С нем./ Под ред. Проф. А.Г.Поршнева. – М.: Финансы и статистика 1996. – 512 с.
34. Элти Дж. Кумбс М. Экспертные системы: концепции и примеры: М.: Финансы и статистика 1984.
35. Энтони Р. Рис Дж. Учет: ситуации и примеры: Пер. с англ./Под ред. и с предисл. А.М. Петрачкова. – М.: Финансы и статистика 1993. – 560 с.: ил.

Дополнительная информация3292
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Організація збуту продукції на підприємстві»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.117586 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1709
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7692
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1758
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2796
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7857
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4387
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4264
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5609
Реклама

Цікаве
загрузка...