швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури138928
2 Історія України35525
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)32781
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31693
5 Звіт про проходження виробничої практики 25827
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25467
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19626
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18540
9 Правопис слів іншомовного походження17453
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16493
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


4

Тема: «Маркетингові стратегії вибору цільових ринків підприємства ТОВ „Альфа-ПАК” ( ІІ-ІІІ частини дипломної висновки додатки)» (ID:29239)

| Размер: 79 кб. | Объем: 82 стр. | Стоимость: 225 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
ЛитератураСписок літератури

1. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ стратегия и практика. - М. 1996. - 375 с.
2. Ансофф Р. Стратегическое управление. - М.: Экономика 2001. - 537 с.
3. Багиев Г.Л. В.М. Тарасевич Анн Х. Маркетинг: Учебник. М: Экономика. - 2000. - 703 с.
4. Балабанова Л.В. Сардак О.В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації. Навчальний посібник. – Донецьк: ДонДУЕТ ім. Туган-Барановського 2003. – 154 с.
5. Балабанова Л.В. та інші. SWOT-аналіз – основа формування маркетингових стратегій підприємства: Навчальний посібник. – Донецьк: ДонДУЕТ 2001. – 127 с.
6. Бугулов В.М. Ціноутворення в умовах ринку: Навч. посібник. – К.: МАУП 2002. – 154 с.
7. Белошапка В.А. Стратегическое управление (принципы и международная практика). - К.: Абсолют 2001. - 547 с.
8. Бланк Й.А. Торговий менеджмент. - К.: Украинско-Финский Институт Менеджмента и бизнеса 2003. - 408 с.
9. Бондаренко И.В. Дубницкий В.И. Современный маркетинг: Учебное пособие. - Донецк: «Юго-Восток Лтд» 2001. - 354 с.
10. Вествуд Дж. Маркетинговый план. – СПб.: Питер. - 2001. - 256 с. - (Серия «Наука делать деньги»).
11. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. – К.: КНЕУ 1998. – 265 с.
12. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра 2006. – 227 с.
13. Гейк П. Джексон П. Вчись аналізувати ринок: методика і практика. – Львів: Сейбр-Світло 2005. – 325 с.
14. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч.посібник. – К.: Вища школа 2004. – 287 с.
15. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегия планы структуры. – М.: Дело 2005. – 421 с.
16. 9. Грачова Р. Підприємство і його фінансові ресурси // Галицькі контракти. – 2008. - № 25. - С. 84-88.
17. Дамари Р. Финансы и предпринимательство: Пер.с англ.-Ярославль: ”Елень” 2003 г. –312 с.
18. Данько В.М. Управление маркетингом. – М.: ИНФРА 2003. – 388с.
19. Довгополов М.М. Маркетинг (курс лекцій). – К.: ІММБ 2000. – 144 с.
20. Ерухимович И.Л. Ценообразование: Учеб.-метод.пособие. – К.: МАУП 2002. – 104 с.
21. Иваниенко В.В. Ценообразование: Учебное пособие. – Харьков: Издательский Дом “ИНЖЭК” 2003. – 183 с.
22. Ізмайлова К.В. Фінансовий аналіз. Навчальний посібник. – К.: МАУП 2000. – 103 с.
23. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник. – К.: КНЕУ 2001. – 275 с.
24. Кіндрацька Г.І. Основи стратегічного менеджменту: Навч. посібник. – Львів: Кінапрі ЛТД 2000.- 244 с.
25. Кірейцев Г.Г. Виговська Н.Г. Петрук О.М. Фінансовий менеджмент. – Житомир 2001. – 435 с.
26. Коробов М.Я. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємств. Навчальний посібник. – К.: “Знання” 2001. – 287 с.
27. Короткий Г.І. Менеджмент і підприємництво в умовах перехідної економіки. – К.: Варта 2004. – 205 с.
28. Котлер Ф. Основы маркетинга. М.: Бизнес-книга. ИМА-Кросс. Плюс 2002 – 350 с.
29. Лігоненко Л. Ковальчук Г. Оцінка платоспроможності підприємства: Методичні підходи // Економіка фінанси право. – 2008. - № 9. – С. 27.
30. Любушин М.П. Лещева В.Б. Дьякова В.Г. Анализ финансово-экономической деятельности предприятия. Учебное пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА 2000. – 135 с.
31. Мізюк Б.М. Стратегічне управління підприємством. – Львів: «Коопосвіта» ЛКА 2001. – 203 с.
32. НаумоваЛ.М. Прикладной маркетинг в деятельности фирмы: Учебное пособие. – М.: «Издательство Элит» 2004. – 98 с.
33. Нємцов В.Д. Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. – К. 2004. – 111 с.
34. Никишкин В.В. Цветкова А.Б. Особенности комплекса маркетинга в розничной торговле // Маркетинг в России и за рубежом. – 2008. - № 4. – С. 18.
35. Оберемчук В.Ф. Стратегія підприємства: Короткий курс лекцій. – К.: МАУП 2000. – 54 с.
36. Осовська Г.В. Фіщук О.Л. Жалінська І.В. Стратегічний менеджмент: теорія та практика: Навч. посібник. – К.: Кондор 2003. – 268 с.
37. Павленко А. Ф. Войчак А. В. Маркетинг: Підручник. — К.: КНЕУ 2003. — 246 с.
38. Портер М.Е. Стратегія конкуренції. Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / Пер. з англ. А.Олійника та Р.Скіпальського. – К.: Основи 2002. – 301 с.
39. Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ. – М.: Международные отношения 2003. – 215 с.
40. Промисловий маркетинг / За ред. А.О.Старостіної. – К.: Іван Федоров 2001. – 280 с.
41. Родионова А.М. Федотова М.А. Финансовая устойчивость предприятия в условиях инфляции.- М.: Перспектива 2000. – 263 с.
42. Сідун В.А. Пономарьова Ю.В. Економіка підприємства: Навч. посібник. – К.: Центр навчальної літератури 2003. – 102 с.
43. Старостіна А.О. Зозульов О.В. Маркетинг: Навч. посібник. – К.: Знання-Прес 2003. - 326 с.
44. Стратегическое планирование / Под ред. Е.А.Уткина. – М.: ТАНДЕМ 2001. – 208 с.
45. Терещенко С. Оцінка фінансової стійкості підприємства // Вісник НБУ. – 2004 - № 11. – С. 14.
46. Томсон А.А. Стратегічний менеджмент - К.: 2000. - 648 с.
47. Уолтерман Р. Фактор обновления: как сохраняют конкурентоспособность лучшие компании. - М.: Прогресс. 1988. - 437 с.
48. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент: Учеб. Пособие. – М. 2002. 305 с.
49. Шершньова З.Є. Оборська С.В. Стратегічне управління: Навч. посібник. – К.: КНЕУ 2004. – 254 с.
50. Экономическая стратегия фирмы: Учеб. пособие / Под ред. А.П.Градова. – СПб: Спецлит 2000. – 588 с.





Дополнительная информация3376
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Маркетингові стратегії вибору цільових ринків підприємства ТОВ „Альфа-ПАК” ( ІІ-ІІІ частини дипломної висновки додатки)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.106456 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1762
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7795
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1830
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2873
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7907
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4452
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4317
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5667
Реклама

Цікаве
загрузка...