швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури145259
2 Історія України36365
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33772
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32310
5 Звіт про проходження виробничої практики 26445
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25991
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19775
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18695
9 Правопис слів іншомовного походження17909
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16638
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


1

Тема: «Механізми самооцінки самоконтролю та саморегуляції учіння як вираження процесу перетворення учня на суб’єкта власної навчальної діяльності» (ID:29320)

| Размер: 18 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
ЛитератураСПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
1. Акбашева Р.Ш. Проектный подход к личностно-ориентированному образованию. – Уфа: Башгоспединститут 1999. – С. 132.
2. Амонашвили Ш.А. Загвязинский В.И. Паритеты приоритеты и акценты в теории и практике образования // Педагогика. - 2000. – №2. – С. 13-15.
3. Балл Г.А. Психологическое содержание личносной свободы: сущность и составляющие // Психологический журнал. – 1997. – №5. – С. 7-19.
4. Клокар Н.І. Слободянюк Н.Г. Стаднюк І.І. Концепція діяльності наукової лабораторії особистісно орієнтованого навчання та виховання // Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту / За ред. Н.І. Клокар О.В.Чубарук. – Біла Церква 2005. – С.209.
5. Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2002. – №2. – С. 3-22.
6. Навчання в дії. Як організувати підготовку вчителів до застосування інтерактивних технологій навчання: Методичний посібник / А.Панченков О.Пометун Т.Ремех. – К.: А.П.Н. 2003. – 72 с.
7. Подмазін С.І. Особистісно-орієнтований освітній процес: принципи технології // Педагогіка і психологія. – 1997. – № 2. – С. 37 – 43.
8. Софій Н.З. Кузьменко В.У. Про Сто і один метод активного навчання. – К.: Крок за кроком 2003. -116 с.
9. Фасоля А.М. Особистісно-зорієнтоване навчання: цілепокладання рефлексія оцінка // Українська мова та література. – 2004. – № 7. – С.2-9.
10. Якиманская И.С. Технология личностно-ориентированного обучения в современной школе. – М.: Сентябрь 2000. – 176 с.
Дополнительная информация75149
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Механізми самооцінки самоконтролю та саморегуляції учіння як вираження процесу перетворення учня на суб’єкта власної навчальної діяльності»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.112238 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1817
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7904
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1887
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2942
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7953
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4521
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4383
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5733
Реклама

Цікаве