швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури141164
2 Історія України35989
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33358
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32074
5 Звіт про проходження виробничої практики 26227
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25767
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19723
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18600
9 Правопис слів іншомовного походження17754
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16535
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


0

Тема: «Особливості використання практичних методів навчання на уроках природознавства в школах для дітей з тяжкими вадами мови» (ID:30009)

| Размер: 119 кб. | Объем: 64 стр. | Стоимость: 200 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
Литература1. Берник Т.Л. Розвиток диференційованих форм логопедичної допомоги дітям з вадами мовлення в Україні (1945-2000): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Інститут спеціальної педагогіки АПН України. – К. 2006. – 24 с.
2. Волосовец Т.В. Основы логопедии с практикумом. – М.: «Академія» 2005. – 200с.
3. Выготский Л.С. Мышление и речь. – М.: Лабиринт 2004. – 248 с.
4. Выготский Л.С. Развитие высших психических функций. – М.: Изд. АПН РФ 2005. – 500 с.
5. Гальперин П.Я. Психология мышления и учение о поэтапном формировании ум-ственных действий // Исследование мышления в советской психологии. – М.: Изд. МГУ 2006. – С. 236 – 237.
6. Еременко И.Г. Познавательные возможности учащихся вспомогательной школы. – К.: Знання 2005. – 132 с.
7. Зееман М.А. Расстройства речи в детском возрасте. – М.: Наука 2004. – 299 с.
8. Игры в логопедической работе с детьми / Под ред Ю.Г. Газбиха Г.В.Косова. – К.: Наукова думка 2005. – 185 с.
9. Колбутова Л.П. В помощь логопеду. – М.: Педагогика 2007. – 13 с.
10. Корекционно-педагогическая работа в дошкольных учреждениях для детей с на-рушениями речи / Под ред. Ю.Ф.Гаркуши. – М.: Институт общегуманитарных исследований 2006. – 160 с.
11. Матеріали веб-сайту www.logoped.ru
12. Мякушко О.І. Тести досягнень в природознавстві для молодших школярів з по-рушеннями мовленнєвого розвитку // Дефектологія. – 2000. – №2. – С.21-27.
13. Мякушко О.І. Шляхи формування операціональної складової регулятивного ком-понента психіки у школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку // Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі. – Вип. 5. – К.: Наук. світ. – 2004. – С. 264-267.
14. Мякушко О.І. Я і Україна / Програми для загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (підготовчий – 1 класи). – К.: Вид-во «Початко-ва школа» 2005. – С.72-103.
15. Нарушение речи и голоса у детей и взрослых: Сб. научных трудов / Под ред В.И.Селиверстова. – М. 2006. – 118 с.
16. Програми для загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими порушенням мов-лення (підготовчий - 1 класи) / Науково-методичний центр середньої освіти / М.К. Шеремет (підгот.). – К.: Початкова школа 2005. – 224 с.
17. Ревуцька О.В. Збагачення лексичного запасу молодших школярів із тяжкими по-рушеннями мовлення у процесі засвоєння словотворчих засобів. – Донецьк: Юго-Восток 2007. – 180 c.
18. Спирова Л.Ф. Ястребова А.В. Нарушение речи у детей. Учителю о детях с нару-шениями речи. – М. 2005. – 156 с.
19. Тарасун В. Програма з природознавства: реалії та перспективи удосконалення // Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі. – Вип. 2. – К.: Наук. світ. – 2001. – С.207 – 221.
20. Тарасун В.В. Писемне мовлення: запобігання і корекція порушень. – К. 2007. – 151 с.
21. Тарасун В.В. Мякушко О.І. Трансверсальні здібності: оцінювання і розвиток. – К.: Актуальна освіта 2005. – 160 с.
22. Успенская Л.П. Успенский М.Б. Учись говорить правильно. – М.: Просвещение 2006. – 144 с.
23. Шаламов Р.В. Бабченко Г.С. Природознавство. – Л.: Світ 2005. – 176 с.


Дополнительная информация3834
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Особливості використання практичних методів навчання на уроках природознавства в школах для дітей з тяжкими вадами мови»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.112666 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1800
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7871
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1869
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2927
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7939
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4503
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4366
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5714
Реклама

Цікаве
загрузка...