швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури138943
2 Історія України35535
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)32798
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31702
5 Звіт про проходження виробничої практики 25836
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25473
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19629
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18541
9 Правопис слів іншомовного походження17458
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16493
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


4

Тема: «Організація маркетингових досліджень на підприємстві» (ID:30116)

| Размер: 118 кб. | Объем: 117 стр. | Стоимость: 450 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
Литература1. Акимова И.М. Промышленный маркетинг. – К.: О-во «Знання» КОО 2001. – 318 с.
2. Андрійчук В. Бауер Л. Менеджмент: прийняття рішень і ризик. Навч.посібник. – К.: КНЕУ 2003. – 412 с.
3. Армстронг Г. Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс. – М.: Видавничий дім “Вільямс” 2001. – 546 с.
4. Багиев Г.Л. и др. Маркетинг: Учебник для вузов. – М.: ОАО «Изд-во «Экономика» 2004. – 434 с.
5. Бойко И.И. Аналитический маркетинг (оптимизация деятельности фирмы на рынке на основе минимального маркетингового эксперимента). – К.: Серж 2002. – 168 с.
6. Бойко И.И. Маркетинговые исследования. Учебное пособие. – К.: Кондор 2005. – 280 с.
7. Вествуд Дж. Маркетинговый план. – СПб: Питер 2001. – 234 с.
8. «Вимм-Билль-Данн» наращивает мощность в Украине // Бизнес. – № 6. – 2004. – с.90.
9. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. – К.: КНЕУ 2004. – 218 с.
10. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія й практика. Навч. посіб. – К.: Вища школа 2002. – 264 с.
11. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: Теория практика и методология. – М.: Финпресс 1998. – 312 с.
12. Данько Т.П. Управление маркетингом (методологический аспект). – М.: ИНФРА-М 2003. – 268 с.
13. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика: Пер. с англ. – СПб.: Изд-во «Питер» 2003. – 412 с.
14. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика. Навч. посібник. – К.: КНЕУ 2005. – 393 с.
15. Карлоф Б. Деловая стратегия: концепция содержание символы. – М.: Экономика 2001. – 332 с.
16. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс 1990. – 504 с.
17. Котлер Ф. Управление маркетингом: Пер. с англ. – М.: Экономика 2000. – 480 с.
18. Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми: Монографія. – К.: КНЕУ 2002. – 246 с.
19. Кус А. Основы маркетинга / Пер. с нем. Под ред. А.Ф.Павленко В.П.Пилипчука. – Киев 2003. – 312 с.
20. Липчук В.В. Дудяк А.П. Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії і практики. – Львів: „Новий Світ – 2000” 2006. – 288 с.
21. Лук янець T.I. Маркетингова політика комунікацій. – К.: КНЕУ 2000. – 218 с.
22. Маркетинг: Учебник /Под ред. А.Н.Романова. – М.: Банки и биржи 1995. – 366 с.
23. Мельникович О. Критерії вибору методу опитування // Маркетинг и реклама. – 2003. - № 9. – с. 34-36.
24. Мескон М.Х. Альберт М. Хедуори Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. – М.: Дело 1992. – 712 с.
25. Обзор рынка цельномолочной продукции // Бизнес. – № 26. – 2003. – с.69-74.
26. Панистро В.І. Стандарти ISOMAR та проблематика маркетингових досліджень в Україні // Маркетинг в Україні. – № 6. – 2003. – с.8-9.
27. Питер Р.Диксон. Управление маркетингом: Пер. с англ. – М.: БИНОМ 1998. – 512 с.
28. Портер М. Стратегія конкуренції / Пер. з англ. – К.: Основи 2002. – 436 с.
29. Прауде В.Р. Білий О.Б. Маркетинг: Навч. посібник. – К.: Вища школа 2004. – 346 с.
30. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації / За ред. А.О.Старостіної. – К.: Іван Федоров 1997. – 254 с.
31. Соловйов І.О. Туркот Т.І. Ринок продовольчих товарів: глибока сегментація споживачів // Маркетинг в Україні. – № 1. – 2003. – с.4-8.
32. Старостіна А.О. та ін. Маркетинг: Навч. посібник для студентів вузів. – К.: Знання 2003. – 324 с.
33. Стратегія конкуренції: методика аналізу галузей і діяльності конкурентів. – К.: Основи 2004. – 268 с.
34. Тимонин А.М. Олейник С.С. Стратегии маркетинга. – Х.: «ОКО» 2006. – 218 с.
35. Томпсон А.А. Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент. – М.: Банки и биржи ЮНИТИ 2003. – 298 с.
36. Тринько Р.І. Методика економічних досліджень. – Львів: Українські технології 2001. – 176 с.
37. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий. Пер. с нем. – М.: Республика 1995. – 438 с.
38. Эванс Дж.Р. Берман Б. Маркетинг. – М.: «Экономика» 1999. – 376 с.


Дополнительная информация3894
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Організація маркетингових досліджень на підприємстві»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.109390 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1763
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7797
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1831
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2875
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7907
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4455
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4319
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5668
Реклама

Цікаве
загрузка...