швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139234
2 Історія України35707
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33059
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31847
5 Звіт про проходження виробничої практики 26006
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25600
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19675
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18571
9 Правопис слів іншомовного походження17612
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16517
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


3

Тема: «Етапи розробки цінової стратегії підприємства» (ID:30340)

| Размер: 26 кб. | Объем: 24 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
Литература
1. Багиев Г.Л. и др. Маркетинг: Учебник для вузов. – М.: ОАО «Изд-во «Экономика» 2004. – 434 с.
2. Бєлєвцев М.І. Петренко І.В. Прозорова І.В. Маркетингова цінова політика. Навчальний посібник – Київ. Центр навчальної літератури 2005 – 332 с.
3. Безкоровайна С. В. Застосування маркетингових досліджень у процесі управління ціновою політикою підприємства // Збірник наукових праць ІІІ Всеукраїнської науково-практичній конференції “Крок у майбутнє” – К.: КНТУ “КПІ” 2003. – С. 124-125.
4. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. – К.: КНЕУ 2004. – 218 с.
5. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник для вузів. – К.: Лібра 2002. – 240 с.
6. Длігач А.О. Маркетингова цінова політика: світовий досвід вітчизняна практика: Навч. посібник. – К.: ВД «Професіонал» 2006. – 304 с.
7. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика. Навч. посібник. – К.: КНЕУ 2005. – 393 с.
8. Котлер Ф. Основи маркетингу. – М.: 2004. – 944 с.
9. Липчук В.В. Дудяк А.П. Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії і практики. – Львів: „Новий Світ – 2000” 2003. – 318 с.
10. Маркетинг у секторах національної економіки. Монографія. / За редакцією М.А. Окландера. – Одеса: «Астропринт» 2004. – 308 с.
11. Тимонин А.М. Олейник С.С. Стратегии маркетинга. – Х.: «ОКО» 2006. – 248 с.
12. Цены и ценообразование. 4-е изд. / Под редакцией В.Е.Есипова. – СПб.: Питер 2005. – 560 с.
13. Шкапова О.М. Маркетинг послуг. Навч. посібник. – К.: Кондор 2003. – 204 с.
14. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий. Пер. с нем. – М.: Республика 1995. – 438 с.
15. Шкварчук Л.О. Ціни і ціноутворення: Навч. посібник. – К.: Кондор 2003. – 214 с.


Дополнительная информация4027
Рік написання: 2009
Заказ Заказать Купить «Етапи розробки цінової стратегії підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.125322 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1787
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7830
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1854
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2911
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7924
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4486
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4350
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5696
Реклама

Цікаве
загрузка...