швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139155
2 Історія України35653
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33012
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31806
5 Звіт про проходження виробничої практики 25953
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25561
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19661
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18565
9 Правопис слів іншомовного походження17562
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16515
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


2

Тема: «Аналіз та вибір цільових сегментів підприємства» (ID:30344)

| Размер: 51 кб. | Объем: 40 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
ЛитератураСписок використаних джерел
1. Цивільний кодекс України. Відомості Верховної Ради (ВВР) 2003 №№ 40-44 ст.356
2. Закон України «Про господарські товариства». Відомості Верховної Ради (ВВР) 1991 №49 ст.682
3. Армстронг Г. Котлер Ф. Ведение в маркетинг 5-е узд.: Пер. с англ..: Уч. Пос. – М.: Издательский дом «Вильямс» 2006. – 640 с.
4. Бабанова Л.В. Маркетинговий аудит системи збуту: Навч. пос. Донецьк: ДонГУЕТ 2006. – 224 с.
5. Близнюк С.В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку. – 2-ге вид. випр. і доп. – К.: ІВЦ «Видавництво «Політехніка» 2005. – 400 с.
6. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник для студ. ВУЗів. – 2-ге вид. – Донецьк 2004. – 267с.
7. Белхевский И.Х. Маркетинговые исследования: информация анализ прогноз: Уч. пос. – М.: Финансы и статистика 2006.—320 с.
8. Балабанова Л.В. Маркетинг. Підручник: Донецьк 2006. – 562 с.
9. Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом 2-е изд.: Пер. с англ. М. Экономика 2007. – 420 с.
10. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория методология и практика. - М.: Финпресс 2007. – 315 с.
11. Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посіб. — К.: Вища шк. 2006. – 320 с.
12. Даулинг Г.Р. Наука и искусство маркетинга. – СПб: Вектор 2006. – 400 с.
13. Дурович А.П. Маркетинг в предпринимательской деятельности. - Мн.: НПЖ “Финансы учет аудит” 2005. – 356с.
14. Дашков Л. П. Памбухчиянц В. К. Организация технология и проектирование торгових предприятий: Учебник для студентов высших учебных заведений. — 5-е изд. перераб. и доп. — М: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К°» 2006. — 520 с.
15. Журнал. «Принципы управления фирмой»: Перевод с английского. М.: Наука № 8 2006. – 19 – 40 с.
16. Завьялов П.С. Маркетинг в схемах рисунках таблицах: Уч. пос. – М.: Инфра 2005. – 496 с.
17. Кревенс Девід. Стратегічний маркетинг 6-е видання: Пер. с англ. – М.: Видавничий дім «Вільямс» 2006. – 752 с.
18. Кулибанова В.В. Прикладной маркетинг. – СПб.: Издательский дом «Нева» М.: «Олма-ПРЕСС Инвест» 2005. – 272 с.
19. Косенков С.И. маркетинг в схемах: Уч. пос. – Харьков: ИНЖЕК 2006. – 230 с.
20. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика: Навч. посіб. — К.: Вид-во КНЕУ 2005. – 250 с.
21. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: Навч. посіб. — К.: Вид-во КНЕУ 2007. – 170 с.
22. Каул А. Гупта С. Кеттл К. Форсайт Дж. Халдар С.. Сегментация с которой можно работать//Вестник McKinsey. – 2007. - №4.
23. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. 2-е изд. –СПб.: Наука 2006. – 430 с.
24. Мостенська Т.Л. Основи маркетингу: Навч. пос. – К.: Кондор 2007. – 240 с.
25. Маркетинг: Основи теорії та практики: Навч. пос/ За ред.. Липучка В.В. - 3-те вид. доп. та випр. – Львів: Магнолія плюс 2007. – 288 с.
26. Маркетинг: Підручник/ Павленко А.Ф. Вовчак А.В.. – К.: КНЕУ 2006. – 248 с.
27. Макдоналд М. Данбар Я. Сегментирование рынка: Практическое руководство. — М.: Изд-во «Дело и Сервис» 2007. — 288 с.
28. Маркетинг. Принципы и технология маркетинга в свободной рыночной системе: Учебник для вузов 3-е изд. / Под ред. Н.Д. Эриашвили. –М.: «Олма-пресс» 2006. – 520 с.
29. Межевов А.Д. Поведение потребителей и стабильность бизнеса. Монография. – М.: Центр маркетинговых исследований и менеджмента 2008.—128с.
30. Пелішенко В.П. Маркетинговий менеджмент: Навч. пос. для студ. ВУЗів. – К.: Центр навчальної літератури 2006. – 300 с.
31. Романенко Л.Ф. Маркетинг: Навч. пос. для дистанційного навчання. – К.: Університет «Україна» 2006. – 216 с.
32. Смит П.Р. Маркетингове коммуникации: комплексный поход. – Пер. с 3-го англ.. изд. – К.: Знання –Прес 2006. – 796 с.
33. Семенов И.В. Маркетинговые стратегии развития организации: Монография. – М.: Центр маркетинговых исследований и менеджмента 2008. –128с.
34. Хміль Ф.І. Основи менеджменту: Підручник. К.: Академвидав 2006. – 355 с.
35. Шестов С.Н. Словарь рекламных и маркетинговых терминов. – Донецк: ДонГУЭТ 2007. – 160 с.
36. SWOT-аналіз – основа формування маркетингових стратегій: Навчальний посібник/ Під. ред. Балабанової Л.В. Донецьк: ДонГУЕТ 2004. – 180 с.


Дополнительная информация4028
Рік написання: 2009
Заказ Заказать Купить «Аналіз та вибір цільових сегментів підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.123627 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1783
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7824
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1849
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2902
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7919
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4480
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4345
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5689
Реклама

Цікаве
загрузка...