швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури133694
2 Історія України34723
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)31869
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31097
5 Звіт про проходження виробничої практики 25199
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка24956
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19525
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18418
9 Правопис слів іншомовного походження17057
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16417
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


2

Тема: «Урок як основна форма організації навчання мови в школі» (ID:30632)

| Размер: 626 кб. | Объем: 38 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
ЛитератураСписок використаних джерел

1. Барвисте мовлення. Вправи для розвитку мовлення в період навчання грамоти: Посібник для вчителів. – Тернопіль 1998.
2. Барвисте мовлення. Зошит з розвитку мовлення. 1 клас. – Тернопіль 1998.
3. Богуш А.М. Котк Т.М. Методика навчання дітей української мови в дошкільному закладі. Практикум. – К. 1994.
4. Вашуленко Н.С. Скрипченко Н.Ф. Прищепа О.Ю. Навчання в 1 класі чотирирічної початкової школи. – К. 1997.
5. Волосовец Т.В. Основы логопедии с практикумом. – М. 2005.
6. Галузинський В.М. Євтух М.Б. Педогогіка: теорія та історія. – К. 1995.
7. Діяльнісний підхід до розвитку мовлення // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія 3: Педагогіка і психологія. – 1997. – №1(3). – С. 140-142.
8. До питання розвитку мовлення першокласників у період навчання грамоти // Збірник науково-практичних матеріалів всеукраїнської конференції «Педагогічна наука – сучасній школі». – Кременець 1999. – С. 176-180.
9. Каніщенко А.П. Кубинський М.В. Сокирко М.В. Уроки читання в букварний період. – К. 1999.
10. Коваль А.П. Культура української мови. – К. 1978.
11. Комплексний підхід до розвитку мовлення у період навчання грамоти // Науковий вісник Чернівецького університету: 36. наук. пр. Вип. 78. Педагогіка та психологія. – Чернівці: Рута 2000. – С. 102-108.
12. Комплексні вправи для розвитку мовлення в період навчання грамоти // Початкова школа. – 1997. – №12. – С. 25-30.
13. Комплексні мовні вправи у підготовчій групі // Палітра педагога. – 1999. – №4. – С.14-16.
14. Маркова А.К. Формирование мотивации учения в школьном возрасте. – М. 2003.
15. Махмутов М.І. Сучасний урок. – М. 2003.
16. Орап М.О. Комплексний підхід до розвитку мовлення першокласників у період навчання грамоти / Автореферат дисертації. – К. 2000.
17. Педагогіка / За ред. М.Д.Ярамаченка. – К. 2006.
18. Подласый И.П. Педагогика. – М. 2004.
19. Прикладне застосування положень теорії мовленнєвої діяльності для вдосконалення методики розвитку мовлення (На прикладі періоду навчання грамоти) // Актуальні проблеми менталінгвістики: Наук. зб. – К.: Брама 1999. – С. 193-194.
20. Прищепа К.С. Навчання грамоти в 1 класі (Методичні рекомендації до підручника «Буквар»). – К. 2001.
21. Розвиток мовлення в період навчання грамоти // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія 1: Лінгводидактика. – 1998. – №2(1). – С. 15-18.
22. Савченко О.Я. Сучасний урок у початкових класах. – К. 1997.
23. Сапун Г. М Пачашинська М. О. Орап М. О. Уроки навчання грамоти. –Тернопіль 1998.
24. Сапун Г. Пачашинська М. Орап М. Зошит для письма і розвитку мовлення. – Тернопіль 1998.
25. Тарасун В.В. Писемне мовлення: запобігання і корекція порушень. – К. 2007.
26. Удосконалення мовленнєвого розвитку першокласників у період навчання грамоти // Матеріали науково-практичної конференції «Проблеми і перспективи початкової освіти». – Глухів 1999. – С. 33-35.
27. Успенская Л.П. Успенский М.Б. Учись говорить правильно. – М. 2006.
Дополнительная информация75477
Рік написання: 2009
Заказ Заказать Купить «Урок як основна форма організації навчання мови в школі»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.128614 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1709
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7693
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1758
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2796
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7857
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4387
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4264
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5609
Реклама

Цікаве
загрузка...