швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури133855
2 Історія України34748
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)31892
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31115
5 Звіт про проходження виробничої практики 25219
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка24968
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19530
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18421
9 Правопис слів іншомовного походження17065
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16419
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


4

Тема: «Соціально комунікативні основи реклами» (ID:30669)

| Размер: 105 кб. | Объем: 117 стр. | Стоимость: 400 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
ЛитератураСписок використаних джерел
1. Закон Украины «О рекламе» // Налоги и бухгалтерский учёт. – 2003. – № 77. – С. 3 – 15.
2. Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» // Голос України. – 1994. – № 31. – С. 4 – 5.
3. Указ Президента України «Про заходи щодо попередження недобросовісної реклами» // Голос України. – 1994. – № 236. – С. 5.
4. Аржанов Н.П. Галерея отечественной рекламной классики (реклама в профессиональных периодических изданиях начала ХХ века) // Маркетинг и реклама. – 2005. – № 2. – С. 42 – 45.
5. Асеева Е.Н. Асеев П.В. Рекламная кампания. – М.: Стрикс: Экспертное бюро. – 2007. – 112 с.
6. Авдеева Н.Н. Фоминых Н.А. Влияние телевизионной рекламы на детей и подростков // Человек. – 2007. – № 1. – С. 106 – 109.
7. Аврамов Д. Профессиональная этика журналиста: парадоксы развития поиски перспективы. – М.: Мысль 2008. – 271 с.
8. Бороноева Т.А. Современный рекламный менеджмент: Учебное пособие. – М.: Аспект-Пресс 2007. – С. 82 – 99.
9. Белянин А.Б. Социальная реклама как коммуникативный ресурс управления. – М. 2007. – 481 с.
10. Белянин А.Б. Социальная реклама: сущность и информационно-коммуникативные функции. – М.: МГАПИ 2008. – 147 с.
11. Буткевич Ю.А. Крикунова В.В. Реклама как форма социальной коммуникации.- М. 2007. – 85 с.
12. Бороноева Т.А. Современный рекламный менеджмент: Учебное пособие. – М.: Аспект-Пресс 2007. – С. 6 – 48.
13. Валовая М.Д. Азы древнейшего ремесла или 13 бесед о рекламе и маркетинге. – М.: Остроженка-Инвест 2004. – 109 с.
14. Валовая М.Д. Азы древнейшего ремесла или 13 бесед о рекламе и маркетинге. – М.: Остроженка-Инвест 2007. – 109 с.
15. Вербило Т. Как готовить рекламу в газете. – К.: Союз рекламистов Украины 2007. – 52 с.
16. Викентьев И.Л. Приемы рекламы и Public Relations. – Ч. І. – СПб: Триз-Шанс 2005. – 228 с.
17. Гольман И.А. Рекламное планирование. Рекламные технологии. Организация рекламной деятельности. Записки московского рекламиста. – М.: Гелла принт 2006. – 320 с.
18. Гашпаровічова Л.В. Переваги та проблеми розміщення реклами в регіональній пресі // Вісн. Київ. нац. ун-ту. – Серія: Журналістика. – 2008. – Вип. 6. – С. 57 – 59.
19. Головкіна Н.В. Європейський досвід регулювання маркетингових комунікацій: короткий огляд // Маркетинг в Україні. – 2007. – № 2. – С. 20 – 24.
20. Головкіна Н.В. Оманлива реклама: Світова практика контролю // Маркетинг в Украине. – 2007. – № 1. – С. 11 – 15.
21. Гавра Д. П. Социально коммуникативные технологии: сущность структура функции. // Петербургская школа PR: от теории к практике. Вып. 1: Сборник статей / Отв. ред. А. Д. Кривоносов – СПб.: Роза мира 2008. – С. 30.
22. Гавра Д. П. Социально-коммуникативные технологии: сущность структура функции // Петербургская школа PR: от теории к практике. Вып. 1: Сборник статей 2006. – С. 39–43.
23. Геращенко Л. Л. Мифология рекламы. – М.: Диаграмма 2008. – С. 319.
24. Дрю Ж.–М. Ломая стереотипы: Реклама разрушающая общепринятое. – СПб. М. Х. Минск: Питер 2007. – 271 с.
25. Джефкінс Ф. Реклама: Практичний посібник. – К.: Знання 2007. – С. 4 – 27.
26. Дёмина И.Н. Теоретические основы рекламного дела. Учебное пособие. – Иркутск: Иркутский ун-т 2006. – С. 48 – 60.
27. Джефкінс Ф. Правові та етичні аспекти рекламної справи // Джефкінс Ф. Реклама: Практичний посібник / Доп. і ред. Д. Ядіна. - 4-тє вид. – К.: Знання 2006. – 401 с.
28. До дискусії про журналістську етику. – К.: Республіка 2006. – 112 с.
29. Зазыкин В.Г. Психологические основы гуманистической рекламы. – М. 20006 – 137 с.
30. Дуцик Д. Політична журналістика. – К.: Вид. дім «Києво-Могилянська акад.» 2007. – 138 с.
31. Закони і практика ЗМІ у одинадцяти демократіях світу (Порівняльний аналіз) / ARTICLE 19 Харк. правозахисна група. – Х.: Фоліо 2006. – 199 с.
32. Законы и практика СМИ в странах СНШ и Балтии: Сравнит. анализ / Иссл. подгот. неправительственной некоммерческой организацией Фонд защиты гласности. – М.: Галерия 2007. – 224 с.
33. Інформаційна відкритість органів державної влади України / За заг. ред. М. Лациби. – К.: Український незалежний центр політичних досліджень 2006. – 156 с.
34. Коломиец В.П. Реклама в социологическом видении// Вестник Московского университета. – М. 2007. – 142 с.
35. Конецкая В. П. Социология коммуникации: Учебник. - М.: Международный ун-т бизнеса и управления.- М. 2006. – 166 с.
36. Конаныхин К.В. Рекламный процесс в СССР в 30-е годы // Вестник МГУ. – Серия 10: Журналистика. – 2007. – № 2. – С. 49 – 57.
37. Корнилов Л.Н. Фельчикова Н.П. От глашатая до неона. – М.: Знание 1978. – 125 с.
38. Катернюк А.В. Рекламные технологии. Коммерческая реклама. Учебное пособие. – Ростов-на-Дону: Феникс 2005. – 316 с.
39. Кафтанджиев Х. Тексты печатной рекламы. – М.: Смысл 2005. – 274 с.
40. Кашпур А. Специальные акции и спецпроекты – перспективные формы маркетинговых коммуникаций // Маркетинг и реклама. – 2005. – № 2. – С.18–20.
41. Клушина Н.И. Композиция рекламного текста // Русская речь. – 2007. – № 5. – С. 85 – 87.
42. Кохтев Н.Н. Реклама: искусство слова: Рекомендации для составителей рекламных текстов. – М.: МГУ 2004. – 95 с.
43. Кузнецова О.Д. Журналістська етика та етикет: Основи теорії методики дослідження трансформації незалежних видань України регулювання моральних порушень: Монографія. – Л.: Світ 2008. – 411 с.
44. Кузнецова О. Ціннісноетичне регулювання журналістської діяльності в Україні // Збірка наук. праць Науково-дослідного центру періодики. – Л. 2007. – Вип. 7. – С. 185 – 191.
45. Кутлалиев А. Попов А. Эффективность рекламы. — М.: Эксмо 2005. – 241 с.
46. Лазутина Г. Профессиональная этика журналиста: Учеб. пособие для студ. ВУЗов обучающихся по направлению и специальности «Журналистика». – М.: Аспект пресс 2007. – 129 с.
47. Ляпина Т.В. Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы. – К.: Альтпресс 2006. – С. 294 – 329.
48. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент. – К.: КНЕУ 2007. – С. 7 – 24.
49. Ляпина Т.В. Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы. – К.: Альтпресс 2007. – С. 308 – 329.
50. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент. – К.: КНЕУ 2006. – 200 с.
51. Ляпина Т.В. Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы. – К.: Альтпресс 2008. – С. 47 – 73.
52. Луценко К. В. Політична реклама як іміджеві технологія у системі комунікації та маркетингу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. політ. наук: спец. 23.00.08 / К. В.Луценко. – Чернівці 2008. – 18 с.
53. Мозер К. Психология маркетинга и рекламы / Пер. с нем. – Х.: Изд-во Гуманитарный Центр 2004. – С. 61 – 69.
54. Музыкант В.Л. Теория и практика современной рекламы. – Ч. 1. – М.: Евраз. регион 2007. – 399 с.
55. Мозер К. Психология маркетинга и рекламы / Пер. с нем. – Х.: Изд-во Гуманитарный Центр 2007. – 161 с.
56. Матанцев А.Н. Эффективность рекламы. – М.: Финпресс 2007. – 413 с.
57. Мирошникова Е. Разработка рекламного бюджета: выбор оптимальных подходов // Маркетинг и реклама. – 2007. – № 1. – С. 46 – 49.
58. Мозер К. Психология маркетинга и рекламы / Пер. с нем. – Х.: Изд-во Гуманитарный Центр 2007. – С. 44 – 81.
59. Неприличная реклама: За и против // Журналист. – 2006. – № 11. – С. 26.
60. Назайкин А.Н. Рекламная деятельность газет и журналов. – М.: РИП-Холдинг 2007. – 186 с.
61. Оганесян А.А. Рекламная деятельность. – М.: Приор 2007. – С. 3 – 20.
62. Панкратов Ф.Г. и др. Рекламная деятельность. – М.: Маркетинг 2007. – С. 3 – 31.
63. Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність. – К.: МАУП 2007. – 240 с.
64. Оганесян А.А. Рекламная деятельность. – М.: Приор 2008. – С. 17 – 21 100 – 101.
65. Огилви Д. Откровения рекламного агента. – М.: Финстатинформ 2004. – 108 с.
66. Оганесян А.А. Рекламная деятельность. – М.: Приор 2007. – С. 17 – 18 46 – 51 97 – 98.
67. Профессиональная этика журналиста: В 2-х т. / Фонд защиты гласности Сост. Ю.В. Казаков. – М.: Галерея 1989. – 174 с.
68. Подгурецки Ю. Н. Социальная коммуникация.- М.: Гелиос АРВ 2008. – 135 с.
69. Полукаров В.Л. Рекламная коммуникация. – М. 2007. – 241 с.
70. Потапова У.Ю. Социальная реклама: эффективность функционирования в социальной коммуникации российского общества. – М. 2007. – 264 с.
71. Почепцов Г. Г. Коммуникативные технологии двадцатого века.- М.: Ваклер 2007. – 67 с.
72. Плисский Н. Реклама. Её значение происхождение и развитие. – СПб. – 2007. – 78 с.
73. Панкратов Ф.Г. и др. Рекламная деятельность. – М.: Маркетинг 2006. – 362 с.
74. Петрова Е. Мифологическая аргументация для создания впечатляющего образа фирмы //Рекламодатель: теория и практика. 2003. - № 5. - С.24-27.
75. Політичний консалтинг в Україні: Агенція комплексного розвитку «MARTIN group». – Видавництво: АФ «ВаМа». – 2006. – 175 c.
76. Потятиник Б. В. Медіа: ключі до розуміння. Серія: Медіакритика. –Львів: ПАІС 2007. – 312 с.
77. Різун В. В. Маси: Тексти лекцій. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет» 2009. – 118 с.
78. Різун В. В. Непийвода Н. Ф. Корнєв В. М. Лінгвістика впливу: Монографія. – К.: Видавничополіграфічний центр «Київський університет» 2007. – 148 с.
79. Рожков И.Я. Международное рекламное дело. – М. 2008. – 231 с.
80. Ромат Е.В. Реклама. Учебник для вузов.– К. Х.: Студцентр 2007. – 479 с.
Дополнительная информация4206
Рік написання: 2009
Заказ Заказать Купить «Соціально комунікативні основи реклами»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.112932 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1713
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7696
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1760
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2797
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7859
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4389
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4266
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5611
Реклама

Цікаве
загрузка...