швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури138943
2 Історія України35533
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)32797
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31702
5 Звіт про проходження виробничої практики 25835
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25472
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19629
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18541
9 Правопис слів іншомовного походження17457
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16493
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


1

Тема: «психологія політичної реклами» (ID:33448)

| Размер: 19 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 28.03.2010 | Код продавца: 0 |
ЛитератураВисновки
Методи політичної реклами постійно вдосконалюються. Психіка людини не в змозі протистояти новітнім політичним технологіям, які в сучасному світі все частіше переходять з області свідомості на підсвідомий рівень.
Незважаючи на осуд громадськості таких впливів, які здійснюються як на офіційному, так і не на офіційному рівні, сучасне суспільство є перенасиченим різного роду політичною рекламою. Як показує практика, використовуючи певні методи впливу на психіку індивіда, людину за допомогою певних методів можна успішно "програмувати" і "перепрограмувати".
Політична сфера є особливим місцем, де постійне вимагається проведення заходів масового психологічного впливу. Політична реклама як її невіддільний атрибут є потужним знаряддям формування громадської думки та значним чином впливає на емоційну і когнітивну сферу окремої особистості.


Література

1. Авер'янов В.Б., Алєксєєнко І.В., Андрєєв С.С., Антоненко В.Г., Антонюк О.В. Політологічний енциклопедичний словник / НАН України; Інститут держави і права ім. В.М.Корецького; Українська асоціація політологів / Ю. Шемшученко (відп. ред.). – 2.вид., доп. і перероб. – К.,Генеза, 2004. – 735с.
2. Бове Кортлэнд Л., Аренс Уилльям Ф. Современная реклама / О. Феофанов (ред.), – Тольятти, Изд. Дом Довгань, 1995. – 704с.
3. Бойцов М. А., Горохов В.М. Реклама: культурный контекст / Т.Гринберг (общ.ред.), – М., РИП-холдинг, 2004. – 186с.
4. Большая Советская Энциклопедия. – М., Советская энциклопедия, 1978. –3 изд.
5. Бугрименко А. Г., Манухина С. Ю. Политическая реклама как средство политического воздействия. – М., Токфер, 2000. – 124с.
6. Бурдяк В.І., Ротар Н.Ю. Політична культура, ідеологія, психологія: Навч. посіб. / Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. – Чернівці, Рута, 2000. – 104с.
7. Ганжин Виктор Тимофеевич. Основы рекламного мышления: Учеб. пособ. – М., Фонд НИМБ, 2001. – 289с.
8. Головатий М.Ф. Політична психологія: Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / Міжрегіональна академія управління персоналом. – К., МАУП, 2001. – 136с.
9. Гринберг Татьяна Эдуардовна. Политические технологии: ПР и реклама: Учеб. пос. – М., Аспект Пресс, 2005. – 317с.
10. Дрю Жан-Мари. Ломая стереотипы: Реклама, разрушающая общепринятое / Д. Раевская (пер.с англ.). – СПб., Питер, 2003. – 271с.
11. Коноваленко А.В. Психология политической рекламы. – М., Феникс, 2005. – 94с.
12. Кудіна В. В., Позняк Д. В. Політична психологія =Political psychology: Навч. посібник для студ. вищих навч. закл. / Київський славістичний ун-т. – К., КСУ, 2002. – 97с.
13. Куліш А., Самолевська Н. Вибори, агітація, медіа: Практичні поради керівникам виборчих штабів. – К., Незадежна громадська PR-мережа України, 2006. – 268с.
14. Лисица Н.М. Реклама в современном обществе. – Харков, Основа, 1999. – 271с.
15. Ляпина Т.В. Политическая реклама. – К., Альтерпрес, 2000. – 148с.
16. Матвєєв С. О., Добродум О. В., Димова О. В. Політична психологія: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С.О. Матвєєв (ред.). – К., ЦУЛ, 2003. – 216с.
17. Мехлер Г. Власть и магия PR / О. Гофман (пер.с нем.). – СПб., Питер, 2004. – 172с.
18. Політичні та соціальні технології: Навч.-метод. посібник для студ. політолог. відділення / Одеський національний ун-т ім. І.І.Мечникова. Інститут соціальних наук / Д.В. Яковлев (уклад.). – Одеса, 2004. – 16с.
19. Реклама и PR: Библиогр. указ.:Кн. на рус. и иностр. яз. / С.Ю. Горлов (ред.), Р.Е. Бенев (сост.). – М., Пашков Дом, 2001. – 181с.
20. Терлецька І.В. Політична реклама: Навч. посібник / Дніпропетровський національний ун-т. – Д., РВВ ДНУ, 2002. – 47с.
21. Харрис Р. Психология массовых коммуникаций. – СПб., ЕВРОЗНАК, 2001. – 345с. Коноваленко А.В. Психология политической рекламы. – М., Феникс, 2005. – 94с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..

Cгенерировано за 0.029120 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1763
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7797
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1831
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2875
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7907
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4455
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4319
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5668
Реклама

Цікаве
загрузка...