швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139759
2 Історія України35820
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33199
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31956
5 Звіт про проходження виробничої практики 26122
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25681
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19692
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18584
9 Правопис слів іншомовного походження17669
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16525
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Рекламна політика підприємства» (ID:37188)

| Размер: 521 кб. | Объем: 75 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Литература1. Закон України «Про рекламу» від 3 липня 1996р. Постановлення №271/96ВР // Урядовий кур’єр, – 25 липня 1996г. – № 137-138.
2. Абчук В.А. Азбука маркетинга. – СПб.: СОЮЗ, 1998. – 272 с.
3. Айзенберг М. Мененджмент рекламы. – М.: ИнтелТех, 1993. – 81 с.
4. Амблер Т. Практический маркетинг / Пер. с англ. И. Петровой, В. Васильевой; Под общ. ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб. и др.: Питер, 1999. – 395 с.
5. Батра Р., Майерс Д.Дж., Аакер Д. А. Рекламный менеджмент: Пер. с англ. – 5-е изд. – М.; СПб.; К: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 784 с.
6. Бедулин Ю.Н. Технологии эффективных продаж рекламы в газеты. – СПб.: Питер, 2001. – 400 с.
7. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход / Перевод с англ. под ред. С.Г. Божук. – СПб: Питер, 2001. – 864 с.
8. Бизнес: Толковый слов.: Англ.- рус.: Св. 4000 понятий / Г. Бетс, Б. Брайндли, С. Уильямс и др.; Ред.: А. Айзекс и др.; Общ. ред.: Осадчая И.М. – М.: ИНФРА-М: Весь Мир, 1998. – 760 с.
9. Бландел Р. Эффективные бизнес-коммуникации: теория и практика в эпоху информации / Ричард Бландел; Пер. с англ. А. Токарева. – СПб. и др.: Питер, 2000. – 384 с.
10. Брайченко В. Со щита на страницы // Корреспондент. – К., 2005. – № 44. – С. 32-33.
11. Вагнер Г. Основы исследования операций / Пер. с англ. Б.Т. Вавилова. – Т.3 – М.: Изд-во «Мир», 1973. – 501 с.
12. Володеева В.Н., Дорошев В.И. Основы психологии рекламы: Учеб. пособие. – СПб., 1995. – 178 с.
13. Все про медиа регiонiв України: в рамках проекту Громадська експертиза. Свобода слова / А. Петренко, Д. Новакiвська, П. Жук та iн.; Фонд «Центр «Суспiльство»». – К., 2000. – 151 с.
14. Галагуза Н.Ф. Реклама в страховании: ключ к успеху. – М.: Финансы, 1995. – 132 с.
15. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика / Е.П. Голубков. – М.: Финпресс, 2000. – 461 с.
16. Гольман И.А. Рекламное планирование. Рекламные технологии. Организация рекламной деятельности: Записки моск. рекламиста. – М.: Гелла-принт, 1996. – 335 с.
17. Дайновский Ю.А. 505 приемов бизнеса: Маркетинг, менеджмент, реклама, торговля, производство, налоги, стимулирование труда. – К.: А.С.К., 1998. – 269 с.
18. Дейян А., Троадек А., Троадек Л. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи. – М.: Прогресс; Универс, 1994. – 189 с.
19. Джугенхаймер Д., Уайт Г. Основы рекламного дела. – Самара: Федоров, 1996. – 479 с.
20. Дынчев С.В. Бюджетное планирование в рекламном бизнесе // Новое в экономической кибернетике: (Сб. науч. ст.) Под общ. ред. Ю.Г. Лысенко; Донецкий нац. ун-т // Моделирование коммуникационных процессов в маркетинге. – Донецк: ДонНУ, 2002. – № 3. – С. 19-28.
21. Дынчев С.В. Моделирование процессов распределения средств рекламного бюджета // Проблеми економічної кібернетики. Тези доповідей VII Всеукраїнської науково-методичної конференції. / Запоріжжя: ЗДУ, 11-13 вересня 2002. – С. 57.
22. Дынчев С.В., Черевко В.Б. Моделирование процессов синтеза эффективной рекламной кампании коммерческой фирмы // Модели управления в рыночной экономике: (Сб. науч. тр.) Общ. ред. и предис. Ю.Г. Лысенко; Донецкий нац. ун-т. – Донецк: ДонНУ, 2002. – Вып. 5. – С. 302¬¬ 313.
23. Завьялов П. Реклама в системе маркетинга // Маркетинг. – 1996. – № 1. – С. 31-37.
24. Корсаков Д.Б. Как увеличить прибыль. Часть 2. – СПб.: Образование-культура, 1998. – 298 с.
25. Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок / Пер. с англ. В.А. Гольдича и А.И. Оганесовой; Науч. ред. и авт. вступ. ст. Б.А. Соловьев. – М.: АСТ, 2000. – 272 с.
26. Кромптон А. Мастерская рекламного текста / Пер. с англ. Б.В. Субботин. – Лондон и др.: Хатчинсон Бизнес; Тольятти: Изд. Дом Довгань, 1995г. – 256 с.
27. Леви М., Вейтц Б.А.;Основы розничной торговли / Пер. с англ. С. Жильцов; Под общ. ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб. и др.: Питер, 1999. – 448 с.
28. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: Навч. посiбник. – К.: КНЕУ, 1998. – 276 с.
29. Лысенко Ю.Г., Петренко В.Л., Бир С. Экономическая кибернетика: Учебное пособие. – Донецк: ДонГУ, 1999. – 397 с.
30. Макиенко И.И. Методы определения рекламного бюджета компании // Маркетинг в России и зарубежом. – М., 2003. – № 2. – С. 56-67.
31. Маркетинг: Основи теорiї i практики / М.В. Вачевський, О.М. Вачевський, В.Г. Скотний та iн.; За ред. М.В. Вачевського. – Л.: Каменяр, 1999. – 223 с.
32. Моррис Р. Маркетинг: ситуации и примеры: Пер.с англ. – М.: Банки и биржи: ЮНИТИ, 1996. – 192 с.
33. Овечко Г.С., Дынчев С.В. Синтез рекламной программы с использованием методов моделирования // Новое в экономической кибернетике: (Сб. науч. ст.) Под общ. ред. Ю.Г. Лысенко; Донецкий нац. ун-т // Модели и методы стратегического управления. – Донецк: ДонНУ, 2001. – № 2. – С. 18-28.
34. Понтрягин Л.С. Обыкновенные дифференциальные уравнения. –
М.: «Наука», 1974. – 331 с.
35. Примак Т.О. Аналіз українського ринку маркетингових комунікацій // Маркетинг в Україні. – К., 2005. – № 12. – С. 8-13.
36. Романов А.А., Черепанова И.Ю., Ходырев А.А. Тайны рекламы. - Тверь: Герс, 1997. – 290 с.
37. Уэллс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: Принципы и практика / Пер. с англ. под ред. С.Г. Божук. – СПб.: Питер, 2001. – 800 с.
38. Энджел Д.Ф. Поведение потребителей / Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блэкуэлл, Пол У. Миниард; Под ред. Л. А. Волковой; Пер. с англ. Т. Принцевой и др. – СПб. и др.: Питер, 2000. – 759 с.
39. Эффективное управление рекламным бизнесом / Ю.Г. Лысенко, С.В. Дынчев, В.В. Гнатушенко, С.В. Челахов, В.М. Демьянов / Под ред. Ю.Г. Лысенко. – Донецк: ДонНУ, 2003. – 228 c.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Рекламна політика підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.150218 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1795
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7842
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1864
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2920
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7932
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4496
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4359
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5704
Реклама

Цікаве
загрузка...