швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури137066
2 Історія України35155
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)32347
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31394
5 Звіт про проходження виробничої практики 25495
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25197
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19580
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18493
9 Правопис слів іншомовного походження17204
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16466
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «ПОВЕДЕНЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОКУПАТЕЛЕЙ ТУРИСТСКИХ УСЛУГ» (ID:42129)

| Размер: 4482 кб. | Объем: 121 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураБИБЛИОГРАФИЯ


1. Porter M.E. Competitive Strategu: Technigues for Analizing Industries and Competitrs. New York: The Free Press, 1980. / пер. Исхакова В.К. – М.: Дело, 2000.
2. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практи¬ка. – М.: Центр эко-номики и маркетинга, 1996.
3. Академия рынка: маркетинг /А. Дайап, Ф. Буксрель, Р. Ланкар и др. – М.: Экономика, 1993.
4. Ансофф И. Стратегическое управление. М.: Экономи¬ка, 1989.
5. Афанасьев М.П. Маркетинг: стратегия и практика фир¬мы. – М.: Аспект Пресс, 1995.
6. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху. – М.: АО «Интер-экспорт», Экономика, 1995.
7. Виханский О.С., Наумов П.И. Менеджмент. – М.: Изд-во МГУ, 1995.
8. Дурович А.П. Поведение покупателей на рынке: марке¬тинговый анализ. – Минск: БГЭУ, 1996.
9. Исмаев Д.К. Основы стратегии и планирования марке¬тинга в иностран-ном туризме. – М.: Луч, 1994.
10. Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинговый анализ. – М.: Центр эконо-мики и маркетинга, 1996.
11. Крылова Е.Г. Маркетинговые исследования товаров и потребителей. – Минск: БГЭУ, 1992.
12. Основы управления в индустрии гостеприимства. – М.: Аспект Пресс, 1995.
13. Портер М. Международная конкуренция. – М.: Между¬народные отно-шения, 1993.
14. Прауде В.Р. Маркетинг. – Рига: Авотс, 1991.
15. Рубин Ю.Б., Шустов В.В. Конкуренция: реалии и пер¬спективы. – М.: Знание, 1990.
16. Справочник предпринимателя: розничная торговля, оптовая торговля, грузовой транспорт, общественное пи¬тание и гостиничное хозяйство. – М.: Наука, 1994.
17. Экономическая стратегия фирмы / Под ред. А.П. Градова. – С-Пб.: Спе-циальная литература, 1995.
18. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика. – М.: Ака
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «ПОВЕДЕНЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОКУПАТЕЛЕЙ ТУРИСТСКИХ УСЛУГ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 1.286675 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1743
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7755
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1804
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2842
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7884
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4426
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4293
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5641
Реклама

Цікаве
загрузка...