швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури141104
2 Історія України35977
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33352
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32074
5 Звіт про проходження виробничої практики 26224
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25761
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19723
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18600
9 Правопис слів іншомовного походження17751
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16535
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Контрольная

Тема: «Специфика разработки и реализации рекламной кампании на рынке» (ID:42185)

| Размер: 1239 кб. | Объем: 39 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураСПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

1. Айзенберг М. «Менеджмент рекламы», Москва, ТОО «ИнтелТех», 1993г. – 80с.
2. Андреева О.Д. «Технология бизнеса: маркетинг», Москва, Издательская группа ИНФРА-М – НОРМА, 1997г.
3. Афанасьев М.П. «Маркетинг - стратегия и практика фирмы», Москва, 1995г.
4. Багиев Г.Л. «Основы современного маркетинга», Москва, 1995г.
5. Батра Р., Майерс Д.Д., Аакер Д.А. «Рекламный менеджмент» Пер. с англ. – 5-е изд. – М.: СПб., 1999. – 784 с.
6. Болт Г.Д. «Практическое руководство по управлению сбытом», Москва, 1991г.
7. Валовая М.Д. «13 бесед о рекламе», Москва, Нива ХХI век, 1994г.
8. Гермогенова Л.Ю. «Эффективная реклама в России. Практика и рекомендации», Москва, «РусПартнер Лтд», 1994г. – 252с.
9. Голубков Е.П. «Маркетинговые исследования», Москва, 1996г.
10. Дейян А., Троадек А. «Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи», Москва, 1994г.
11. Денисон Д., Тоби Л. «Учебник по рекламе», Минск, 1996г.
12. Дёмина И.Н. «Теоретические основы рекламного дела», Иркутск, Иркутский Университет, 1996г. – 92с.
13. Джугенхаймер Д.У. «Основы рекламного дела», Самара, 1996г. – 450с.
14. Дихтль Е. Хершген Х. «Практический маркетинг», Москва, «Высшая школа» 1995г. – 255с.
15. Ковалев А.И., Войленко В.В. «Маркетинговый анализ», Москва,1997г.
16. Король А.Н. «Организация и планирование рекламы» Хабаровск, ХГАЭП, 1998г. – 124с.
17. Котлер Ф. «Основы маркетинга», Москва, Прогресс, 1992г. – 726с.
18. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. «Маркетинг. Гостеприимство и туризм», Учебник для вузов/ Пер. С англ. под ред. Р.Б. Ноздревой. – Москва, ЮНИТИ, 1998г. – 787с.
19. Ноздрева Р.Б. «Как побеждать на рынке», Москва, 1993г.
20. Панкратов Ф.Г., Баженов Ю.К., Серегина Т.К., Шахурин В.Г. «Рекламная деятельность», Учебник для студентов высших учебных заведений. – 2-е изд., перераб. и доп., Москва, Информационно-внедренческий центр «Маркетинг», 2000г.-364с.
21. Рожков И.Я. «Международное рекламное дело», Москва, Издательское объединение ЮНИТИ "Банки и биржи", 1996г.
22. Романов А.Н. «Маркетинг», Москва, 1995г.
23. Росситер Дж. и др. «Реклама и продвижение товаров» пер. с англ / Под ред. Л.А. Волковой – СПб.: «Издательство «Питер», 2000г. – 656с.: ил. – (серия «Маркетинг для профессионалов»).
24. Серегина Т.К., Титкова Л.М.. «Реклама в бизнесе», Москва, Информационно-внедренческий центр “Маркетинг”, 1995г. – 311с.
25. Старобинский Э.Е. «Самоучитель по рекламе», 5-е изд., пер. и доп. – Москва, ЗАО «Бизнес-школа» Интел-Синтез», 1999г. – 352с.
26. Уткин Э.А., Кочеткова А.И. «Рекламное дело», Москва, Ассоциация авторов и издателей «Тандем». Издательство ЭКМОС, 1998г – 272с.
27. Уэллс У. и др. «Реклама: принципы и практика», СПб, Издательство “Питер”, 1999г. – 736с. – (серия «Теория и практика менеджмента»).
28. Феоктистова Е.М., Краснюк И.Н. «Маркетинг: теория и практика», Москва, 1993г.
29. Хруцкий В.Е. и др. «Современный маркетинг: настольная книга по исследованию рынка», Учеб. пособие. – 2-е изд., перераб. и доп. – Москва, Финансы и статистика, 1999г. – 528с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Специфика разработки и реализации рекламной кампании на рынке»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.132705 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1800
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7871
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1869
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2926
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7938
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4503
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4366
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5714
Реклама

Цікаве
загрузка...