швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139172
2 Історія України35661
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33026
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31812
5 Звіт про проходження виробничої практики 25961
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25570
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19664
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18567
9 Правопис слів іншомовного походження17578
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16515
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Реферат

Тема: «Ємність ринку і фактори, що її визначають» (ID:43091)

| Размер: 790 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураВикористана література:
1. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика. – М.: Ассоциация авторов и издателей “Тандем”, издательство “ГНОМ-ПРЕС”, 1998. – 384 с.
2. Старостина А.А., Зозулёв А.В. Сегментация рынка //Учебно-методические материалы по сегментации рынка по курсам “Маркетинг”, “Промышленный маркетинг” и дипломного проектирования для студентов факультета менеджмента и маркетинга специальности “Маркетинг” всех форм обучения.- К.: НТУУ “КПИ”, 1999. – 60 с.
3. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Пер.с франц.- Спб. ; М.: Наука, 1996. – 589 с.
4. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика, методология. -М.: Издательство “Финпрес”, 1998. – 416 с.
5.Ромат Є. В. Словник основних рекламних і маркетингових термінів,. -Харків: Студцентр, 2003. -54 с.
6.Буряк П. Ю. Маркетинг: Навчальний посібник; М-во освіти і науки України, Львівська держ. фінансова акад.. -К.: ВД "Професіонал, 2005. -318 с.
7.Земляков І. С. Основи маркетингу: Навчальний посібник; М-во освіти і науки України, Ін-т менеджменту та економіки "Галицька академія". -К.: Центр навчальної літератури, 2004. -352 с.
8.Ромат Е.В. Реклама: История. Теория. Практика: Учеб. для вузов. -М.; СПб.; Харьков: Питер, 2002. -544 с.
9.Кузякин А.П. Реклама и PR в мировой экономике: Учебное пособие. - М.: ООО "ТК Велби", 2002. -319 с.
10. Уэллс, Уильям. Реклама: принципы и практика: Пер. с англ.; Джон Бернет, Сандра Мориарти. -7-е межд. изд.. -СПб.: Питер, 2001. -735 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Ємність ринку і фактори, що її визначають»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.108386 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1783
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7826
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1851
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2903
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7921
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4482
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4346
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5690
Реклама

Цікаве
загрузка...