швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139160
2 Історія України35657
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33017
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31808
5 Звіт про проходження виробничої практики 25956
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25564
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19661
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18566
9 Правопис слів іншомовного походження17567
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16515
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Професійне самовизначення» (ID:43500)

| Размер: 5606 кб. | Объем: 134 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураСписок використаних джерел

1. “Анкета інтересів”. Уніат С., Комінко С. Вибір професії або задача з багатьма невідомими. - Тернопіль: “Підручники і посібники”., 1997
2. “Вивчення рівня задоволення своєю професією та різними сторонами професійної діяльності” (Н.Н.Журін, Є.П.Ільїн). Уніат С., Комінко С. Вибір професії або задача з багатьма невідомими. - Тернопіль: “Підручники і посібники”., 1997
3. “Карта інтересів”-модифікована методика А.Є.Голомштока (174 питання). Уніат С., Комінко С. Вибір професії або задача з багатьма невідомими. - Тернопіль: “Підручники і посібники”., 1997.Овчарова Р.В. Справочная книга школьного психолога. - М. - ”Просвещение”, 1996
4. “Квадрат інтересів”. Уніат С., Комінко С. Вибір професії або задача з багатьма невідомими. - Тернопіль: “Підручники і посібники”., 1997
5. " От удачного выбора профессии зависит многое в жизни": Интервью с директором ООО "Баланс Бизнес Букс" С. Коломиец // Персонал. -2004. -№ 7. - С. 44 - 45
6. “Професійні переваги”. Федоров В.Д. психодіагностика особистості в системі диференціації. - Х., 1993
7. “Структура мотивації трудової діяльності” К.Замфир. Мотивация и мотивы. - С-Пб.:”Питер”, 2000
8. “Що нам цікаво?” Федоров В.Д. психодіагностика особистості в системі диференціації. - Х., 1993
9. Абрамова Г. С. Возрастная психология: Учебное пособие для студентов вузов. - М.: Академический проект; Екатеринбург: Деловая книга, 2000. – 624 с.
10. Алексєєва М.І. Мотиви навчання учнів. - К.: Рад. школа, 1974.- 116 с.
11. Анкета для визначення інтересів учнів. Подмазин С.И., Сибиль Е.И. Как помочь подростку с «трудным» характером.-К.: НПЦ Перспектива, 1996
12. Артюхова И.С. Проблема выбора профиля обучения в старшей школе // Педагогика. -2004. -№ 2. - С. 28-33.
13. Божович Л. И. Личность и ее формирование в детском возрасте. - М.: Просвещение, 1968. - 464 с.
14. Божович Л.И. К развитию аффективно-потребностной сферы человека //Проблемы общей, возрастной и педагогической психологии.- М.: Педагогика, 1978.- С.168-179
15. Васильков В.М. Соціально-психологічні питання професійного самовизначення старшокласників у сучасних умовах // Педагогіка і психологія. -2000. -№ 3. - С. 59-66
16. Варнавських К. Проблеми професійного самовизначення молоді на сучасному етапі ринкових перетворень // Педагогіка і психологія. -2002. -№ 4. - С. 109-115
17. Вітковська О.І. Професійне самовизначення як життєва проблема особистості // Педагогіка і психологія. -1999. -№ 3. - С. 171-179
18. Вивчення актуальних потреб та нахилів дитини. Романовська Д.Д., Чаплак Я.В. Психологічне забезпечення внутрішньої диференціації у навчально-виховній роботі в дошкільній та початковій ланках освіти.-Чернівці, 2001
19. Вивчення інтересів та схильностей дітей. Романовська Д.Д., Чаплак Я.В. Психологічне забезпечення внутрішньої диференціації у навчально-виховній роботі в дошкільній та початковій ланках освіти. - Чернівці, 2001
20. Вивчення професійних намірів старшокласників. Уніат С., Комінко С. Вибір професії або задача з багатьма невідомими. - Тернопіль: “Підручники і посібники”., 1997
21. Вирна Ж. Профессиональное самоопределение: Актуальные аспекты смысловой легитимации // Персонал. -1998. -№ 6. - С. 94-96
22. Виявлення професійних переваг. Справочная книга школьного психолога. - М.:”Просвещение”, 1996
23. Голомшток А.Е. Выбор профессии и воспитание личности школьника.- М.: Педагогика, 1979.-160 с.
24. Горбатько Г. Психологическая служба школы помогает ученикам в профессиональном самоопределении // Обдарована дитина. -2000. -№ 3. - С. 31-33
25. Діагностичний питальник “Людина-машина”. Уніат С., Комінко С. Вибір професії або задача з багатьма невідомими. - Тернопіль: “Підручники і посібники”., 1997.Практическая психодиагностика/под ред. Д.Я.Райгородского. - Самара: "БАХРАХ", 1998
26. Діференційовано-діагностичний опитувальник (ДДО) за Клімовим Е.А. Уніат С., Комінко С. Вибір професії або задача з багатьма невідомими. - Тернопіль: “Підручники і посібники”., 1997.Овчарова Р.В. Справочная книга школьного психолога. - М.:”Просвещение”, 1996
27. Занюк С.. Психология мотивации. К.: Эльга-Н; Ника-Центр, 2002. - 502 с.
28. Йовайша Л. Профессиональная ориентация школьников.-Вильнюс, 1965.- 46 с.
29. Йовайша Л.А. Проблемы профессиональной ориентации школьников.- М.: Педагогика, 1983.- 128 с.
30. Колесникова Н. В помощь выбору профессии // Мир библиотек сегодня. Информационный сборник. -1998. -№ 1. - С. 94-97
31. Кондрат Е.Н. Профессиональное самоопределение подростков с антисоциальным поведеним // Педагогика. -2004. -№ 3. - С. 45-48
32. Котик І.О. Роль рефлексії у формуванні готовності до вибору професії // Практична психологія та соціальна робота. -2006. -№ 3. - С. 67-71
33. Краткий психологический словарь /Ред. - сост. Л. А. Карпенко; Под общ. ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского. - 2 изд., расш., испр. и доп. - Ростов н/Д: изд-во «Феникс», 1999. – 512 с.
34. Лазаренко Л. Про комунікативну компетентність старшокласників, орієнтованих на вибір педагогічної професії // Рідна школа. -2006. -№ 6. - С. 14-16
35. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность. - М.: Политиздат, 1975. -304 с.
36. Леонтьев А.Н. Деятельность, сознание, личность. - М.: Политиздат, 1975.-С.189
37. Леонтьев Д.А. Профессиональное самоопределение как построение образов возможного будущего // Вопросы психологии. -2001. -№ 1. - С. 57-72
38. Лукіна В.С. Исследование мотивации профессионального развития // Вопросы психологии. -2004. -№ 5. - С. 25-32
39. Макаренко А.С. Пед. соч.: В 8 т. - М.: Педагогика, 1983 - 1986.- Т.I - С.170.
40. Маркова А.К. и др. Формирование мотивации учения. - М. : Просвещение, 1990.- 192 с.
41. Мерлин В.С. Лекции по психологии мотивов человека.- Пермь: Пед. и-т, 1971.- 120 с.
42. Мерлин В.С. Очерк интегрального исследования индивидуальности - М.: Педагогика, 1986. - 256 с.
43. Методика “За і проти” (Н. Пряжников). Івашина Є.В. Абетка етикету спілкування. - К., 1998
44. Методика “КОС-1”. Овчарова Р.В. Справочная книга школьного психолога. –М.:”Просвещение”, 1996
45. Методика “КОС-2”. Уніат С., Комінко С. Вибір професії або задача з багатьма невідомими. - Тернопіль: “Підручники і посібники”., 1997
46. Методика “Мотиви вибору професії”. Овчарова Р.В. Справочная книга школьного психолога. - М.:”Просвещение”, 1996
47. Методика Д.Голланда. Уніат С., Комінко С. Вибір професії або задача з багатьма невідомими. - Тернопіль: “Підручники і посібники”., 1997
48. Методика Йовайши. Уніат С., Комінко С. Вибір професії або задача з багатьма невідомими. - Тернопіль: “Підручники і посібники”., 1997
49. Митина Л. М. Психология профессионального развития учителя. - М.: Флинта: Московский психолого-социальный институт, 1998. - 200 с.
50. Мороз О. Г, Падалка О. С., Юрченко В. І. Педагогіка і психологія вищої школи: Навчальний посібник /За заг. ред. О. Г. Мороза. - К.: НПУ, 2003. – 267 с.
51. Орієнтаційна анкета Б.Басса. Кардаш В.В. Диференційна діагностика неврозів (метод. Рекомендації). - Луцьк.,2000
52. Основи психології /За ред О.В.Киричука, В.А.Роменця).-К.: Либідь, 1995.-С.242
53. Павлютенков Е.М. Профессиональная ориентация учащихся.-К.: Рад. школа, 1983.-С.31
54. Павлютенков Е.М. Формирование мотивов выбора профессии. - К.: Рад. школа, 1980.-144 с.
55. Педагогика и психология высшей школы: Учебное пособие. Ростов на Дону: Феникс, 2002. - 544 с.
56. Питальник професійної готовності (ППГ) за Л.Кабардовою). Уніат С., Комінко С. Вибір професії або задача з багатьма невідомими. - Тернопіль: “Підручники і посібники”., 1997
57. Платонов К.К. Профессиональные способности и профессиональная ориентация. В кн.: Профессиональная ориентация и консультация молодежи.-К.: Рад.школа, 1966.-С.9
58. Пономарёва Р.А. О структуре интеллектуальной деятельности монтажников //Профессиональная ориентация и консультация молодежи.- К.: Рад. школа, -С. 95-97
59. Пономарёва Р.О. Ціннісні орієнтації старшокласників і вибір ними професії //Психологія: Респ. наук.-метод. збірник - К.: Рад. школа. Вип. 33.-1989. С. 9-15
60. Практикум “Пам’ять, її значення для професійної діяльності”. Уніат С., Комінко С. Вибір професії або задача з багатьма невідомими. - Тернопіль: “Підручники і посібники”., 1997
61. Практикум “Самопізнання властивостей уваги”. Уніат С., Комінко С. Вибір професії або задача з багатьма невідомими. - Тернопіль: “Підручники і посібники”., 1997
62. Психологічний словник /За ред. В.І. Войтка. - К.: Вища шк., 1982.-С.96.
63. Разумникова О.М. Взаимодействие гендерных стереотипов и жизненных ценностей как факторов выбора профессии // Вопросы психологии. -2004. -№ 4. - С. 76-83
64. Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии. - М.: Просвещение, 1976. -415 с.
65. Рудюк О. Психологічні особливості професійного самовизначення безробітної молоді в процесі профпереорієнтації // Соціальна психологія. -2006. -№ 5. - С. 122-127
66. Сарженко И.В. Программа "психологические основы выбора профессии // Практична психологія та соціальна робота. -2003. -№ 2-3
67. Сигэкадзу Фукуяма. Теоретические основы профессиональной ориентации.- М.: Изд-во МГУ, 1989. - 108 с.
68. Сторожева Г. О профессиональном самоопределении учащихся: Школьному психологу // Воспитание школьников. -2004. -№ 10. - С. 37-44
69. Теппінг-тест (“олівцева проба”). Уніат С., Комінко С. Вибір професії або задача з багатьма невідомими. - Тернопіль: “Підручники і посібники”., 1997
70. Тюхтенко Н. Мотиваційні основи професійного самовизначення молоді // Україна: аспекти праці. -1999. -№ 1. - С. 15-18
71. Физиологические основы профессиональной ориентации школьников - М.: Педагогика, 1977.-144 с.
72. Хекхаузен Х. Мотивация и деятельность: в 2-х т.-М.:Педагогика, 1986.-С.34.
73. Чорна І. М. Психологічні особливості організації профорієнтаційної роботи в школі. - Тернопіль,: ТДШ. - 1995. -76 с.
74. Юпитов А.В. Исследование ситуации профессионального самоопределения студентов // Социологические исследования. -1997. -№ 3. - С. 84-93
75. Ярошенко В.В. Школа и профессиональное самоопределение учащихся. - К.: Рад. школа, 1983.-112 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Професійне самовизначення»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.106957 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1783
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7824
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1849
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2902
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7919
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4480
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4346
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5689
Реклама

Цікаве
загрузка...