швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139676
2 Історія України35803
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33186
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31943
5 Звіт про проходження виробничої практики 26112
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25672
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19691
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18580
9 Правопис слів іншомовного походження17663
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16524
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Реклама в системі міжнародного маркетингу» (ID:43631)

| Размер: 4747 кб. | Объем: 109 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураВикористана література.
1. Закон України “Про рекламу”//Урядовий кур’єр.-1996. - №137-138. - С.6-7.
2. Закон Украины «Об ограничении монополизма и недопущении недобросовестной конкуренции и предпринимательской деятельности»// Ведомости Верховного Совета Украины. – 1992. - №21. – С.611-619.
3. Агрессивный маркетинг или партизанская война в малом бизнесе/ Сост.: В.А.Седлинек и др.
4. Азарян Е.М. Международный маркетинг. – К.: Студцентр, 2002.
5. Айзенберг М. Менеджмент рекламы. – М.: ИнтелТех, 1993.
6. Беклешов Д.В. Маркетинг во внешнеэкономической деятельности. – М.: ВНИИПИ, 1990.
7. Блэк С. Паблик рилейшнс. Что это такое. – М.: Модино пресс, 1990.
8. Бове К., Аренс У. Современная реклама. – Тольятти: Дом Довгань, 1995.
9. Болт Г. Практическое руководство по управлению сбытом. – М.: Экономика, 1991.
10. Герасимчук В.И. Управление маркетингом. – К.: ИСИО, 1993.
11. Гермогенова Л.Ю. Как сделать рекламу магазина. – М., 1994.
12. Гольман И.А. Практика рекламы. – Новосибирск.: Интербук, 1991.
13. Грачев Ю.Н., Плотников Ю.Н. Практика внешнеэкономической деятельности. – М.: Интел-Синтез, 1994.
14. Дейян А. Реклама. – М.: Прогрес-Универс, 1993.
15. Дейян А., Троадек А., Троадек Л. Стимулирование сбыта и реклама на месте торговли. – М.: Прогрес-Универс, 1994.
16. Демидов В.Е. Реклама как вид социальной деятельности. – М.: ИПКИР, 1987.
17. Денисов Д., Тоби Л. Учебник по рекламе: Как стать известным, не тратя денег на рекламу. – Минск: СЛК, 1996.
18. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. – М.: Международные отношения, 1995.
19. Добробабенко Д.С. Фирменый стиль: Принципы разработки, использования, оценки. – М.: Соверо, 1986.
20. Есипов П.С. Формула успеха: маркетинг. – М.: Международные отношения, 1988.
21. Ильин В.Я. Тайны рекламы: Как сделать рекламу в России. – Тверь: Российский брокер, 1992.
22. Каневский Е.М. Эффективность рекламы. – М.: Экономика, 1980.
23. Картер Г. Эффективная реклама. – М.: Прогрес, 1991.
24. Котлер Ф. Основы маркетинга. – СПб: Коруна, 1994.
25. Ланбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. – СПб.: Наука, 1996.
26. Левшин Ф.М. Мировой рынок: конъюнктура цены и маркетинг. – М.: Международные отношения, 1993.
27. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент. – К.: КНЕУ, 2002.
28. Международное рекламное дело. – М.: Банки и биржи, 1994.
29. Международный кодекс рекламной практики. – Париж: Соверо, 1987.
30. Огилви Д. Откровения рекламного агента. – М.: Финстатинформ, 1994.
31. Панкратов Ф.Г. Рекламная деятельность. – М.: Маркетинг, 2002.
32. Принятие решений в международном маркетинге: Метод. рекомендаци. – М.: Внешторгреклама, 1989.
33. Реклама за рубежом/ Под общ. ред. Б.Г.Карпова. – М.: Прогресс, 1977.
34. Ривс Р. Реальность в рекламе. – М.: Внешторгреклама,1983.
35. Рожков И.Я. Реклама: Планка для «профи». – М.: Юрайт, 2001.
36. Ромат Е. Реклама в системе маркетинга. – Харьков: Студцентр, 1995.
37. Сендидж Ч., Фрайбергер В., Ротцолл К. Реклама: теория и практика, - М. Прогресс, 1989.
38. Средства рекламы – 92. – М.: Информком, 1992.
39. Схема маркетинговой деятельности. – Владимир: НИКТИД, 1989.
40. Уткин Э.А. Рекламное дело. – М.: Тандем, 2001.
41. Хромов Л.Н. Рекламная деятельность: искусство, теория, практика. – Петрозаводск: Форум, 1994.
42. Шаганов Г.П. Регулирование внешнеэкономических связей. – М.:Инфра-М, 2001.
43. Шеркавин Ю. Реклама и психология // Проблемы, теория и практика управления. – 1993. - №3. – С.105-111.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Реклама в системі міжнародного маркетингу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.112686 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1793
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7841
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1863
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2919
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7930
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4495
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4358
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5703
Реклама

Цікаве
загрузка...