швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури137076
2 Історія України35158
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)32348
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31394
5 Звіт про проходження виробничої практики 25497
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25200
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19580
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18493
9 Правопис слів іншомовного походження17206
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16466
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Імідж України: реалії та перспективи» (ID:48025)

| Размер: 2874 кб. | Объем: 75 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Конституція України;
2. Декларація про державний суверенітет України 16.07.1990;
3. Постанова Верховної Ради України "Про основні напрямки зовнішньої політики України" 2.07.93;
4. Данута Сосновська. Стереотип України та українця в польській літературі // „Ї”, № 10, 1997 р.;
5. Дзюба Є., Медіа-імідж країни: українська проблематика в іноземних ЗМІ //2004 р.;
6. Бойко О. ”Зовнішній імідж України”. НАНУ, випуск-16. Київ-2001;
7. Пархоменко Т.С. Туристичний імідж. КІТЕП, випуск 1- Київ-2001;
8. М. Дробноход; І. Бейко. -У майбутнє - в ім’я України // Київ 2001;
9. Габор.Н.Б - Імідж України та геополітичні концепції його становлення в новому світопорядку // Київ 1997;
10. Берд Н.К- Продай себе. Тактика удосконалення вашого іміджу- Мінськ, 1997;
11. Блажнов Е.А. Паблик рилейшнз. – М., 1994;
12. Браун Л.К-Імідж - шлях до успіху-Спб., 2003;
13. Джеймс Дж. - Ефективний самомаркетинг. Мистецтво створення позитивного образу.-М., 1998;
14. Рудич Ф.М. Чи багато влади потрібно владі?- 2-е вид.допрац.і доп.-К., 2003;
15. Англомовна американська преса: Шлях до позитивного іміджу незалежної України. //Збірник праць НДЦ періодики. ип.2., Львів- 2000;
16. Забудьте про Радянський Союз//Українське слово.-1991.- №3;
17. Третя найважливіша подія XX століття//Просвіта.-1993-Вип.26;
18. Якими нас бачить Америка? //Просвіта.-1996.Вип.26;
19. Імідж держави: Україна очима американської преси//Просвіта.-1994.-Вип 20.22;
20. Міжнародний імідж України: міфи і реалії //Нац.безпека і оборона.- 2000.- №3;
21. Пашков М., Чалий В. Міжнародний імідж України: Погляд з Польщі //Нац. Безпека і оборона- 2000.№3;
22. Петрушенко М. Брифінг в Адміністрації Президента: //Уряд. кур’єр.-2004. 16 вересня;
23. Гавгаленко О. Проблеми захисту і формування міжнародного іміджу держави //2000:Єженедельник.- 2002.-16-22 серпня;
24. Бумеранг самоприниження: Імідж України в світі //Уряд.кур”єр.-1994-№53;
25. Вдовенко С. Пріоритети державного управління //Вісник Укр..- 2003. №2;
26. Бжезинський З. – Шахівниця – К. Либідь, 2003;
27. Кучма Л. Вірю в український народ. - К.: Альтернатива, 2000;
28. Барановська Н.Й., Верстюк В.О., Віднянський С.В. - Україна: утвердження незалежної держави (1991-2001) //К.: Альтернати¬ва, 2001;
29. Національні процеси в Україні: історія і сучасність / За ред. В.Ф. Панібудьласки. - К.: Вища шк., 1997;
30. Мироненко О., Римаренко Ю., Усенко І., Чехович В. - Українське державотворення / - К.: Либідь, 1997;
31. Політика і час. - 1997. - № 7. - С. 87; - 2002. - № 3 - С. 3-21; - 2002. - № 4.-С.10-16;
32. Губерський Л. На чому грунтується міжнародний авторитет // Політика і час. -2002. -№ 4.- С. 10-16;
33. Бебик В.М. - Політичний менеджмент і маркетинг. К.:1996.;
34. Почєпцов Г.Г.: Паблік Рілейшнз. К.:1996;
35. Почєпцов Г.Г.: Імідж і вибори. К.:1997;
36. Почєпцов Г.Г.: "Імідж: від фараона до президента." К.:1997;
37. Бебик В.М. - Основи теоретичної і практичної політології - К.:1994;
38. Слісаренко І. Ю. - Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2001;
39. Україна та Росія у системі міжнародних відносин: Стратегічна перспектива: Колективна монографія.— К.: НІПМБ, 2001;
40. Сардачук П. Д., Кулик О.П. Дипломатичне представництво: організація і форми роботи: Навч. посіб. —К.: Україна, 2001;
41. Arab News, 16.01.04;
42. Вебстер Дж. – Тлумачний словник – К.:Україна, 2000;
43. Гуменюк Б. І., Щерба О. В. - Сучасна дипломатична служба: Навч. посіб. — К.: Либідь, 2001;
44. Липинський В. – Зовнішня політика України: перспективи розвитку – Просвіта // 2005р. №7;
45. Михайленко Ю. - Хто і як займається міжнародним іміджем України і скільки це коштує?- «Українська правда» 02.08.2004;
46. Ежи Гофман: «Народ хуже, чем мы о нем говорим, но лучше, чем мы о нем думаем...» // „Зеркало недели”, 13 августа 2004 года;
47. Сем Блек. PR: что это такое?. К.: 1997;
48. Р. Дж. Фельтхэм. Настольная книга дипломата. — Изд. 3-е. — Мн.: Новое знание, 2002;
49. Лебедева Т.А. Паблик рилейшнз. – М., 1999;
50. Ганжин В.Т. Павлик рилейшнз. Что это значит? Введение в средоведческую коммуникацию. – М., 1998;
51. Дейвис Ф. Ваш абсолютный имидж. Книга для политиков и бизнесменов, мужчин и женщин. – М., 1997;
52. Королько В.Г. Основы Паблик рилейшнз. – Киев, 2001;
53. Бернайз Е. – Основы PR науки– Спб. 1997;
54. Ф. Коттлер. Основы маркетинга. М.:1992;
55. Почєпцов Г.Г.: Теория и практика коммуникаций. М.:1997;
56. Э.Иванян.- Белый Дом и пресса - М.:1994;
57. Ключников Б. Ф. - Исламизм, США и Европа: Война объявлена! — М. Изд-во Эксмо, 2003;
58. The Washington Post, 2001-2006;
59. The New York times, 2001-2006;
60. The Washington Times, 2001-2006;
61. The Wall Street Journal, 2001-2006;
62. The Deily Telegraf, 2001-2006;
63. The Gardian, 2001-2006;
64. The Independen, 2001-2006;
65. The Finansial Times, 2001-2006;
66. Міжнародний імідж України: міфи й реалії / Український центр еконономічних і політичних досліджень імені Олександра Разумкова /www.uceps.org/ua/;
67. Яким є міжнародний імідж України сьогодні / Всеукраїнська громадська Місія „Україна-відома” /www.ukrcognita.com.ua.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Імідж України: реалії та перспективи»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.119672 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1743
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7755
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1806
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2842
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7884
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4427
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4293
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5641
Реклама

Цікаве
загрузка...