швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури145095
2 Історія України36356
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33766
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32295
5 Звіт про проходження виробничої практики 26430
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25974
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19774
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18694
9 Правопис слів іншомовного походження17905
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16632
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики» (ID:48028)

| Размер: 2775 кб. | Объем: 90 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураБібліографія

1. Баранов С.П. Сущность процесса обучения. – М., 1981. – 153с.
2. Беляев Б.В. Психологические основы усвоения лексики иностранного языка. – М., 1964. – 134с.
3. Брушлинский А.В. Психология мышления и проблемное обучение. – М., 1983. – 197с.
4. Бухбиндер В.А. Основы методики преподавания иностранных языков. – К., 1986. – 334с.
5. Гамезо М.В. Возрастная и педагогическая психология. – М., 1984. – 284с.
6. Гез Н.И. Система упражнений и последовательность развития речевых умений и навыков // ИЯШ. – 1969. - №6.
7. Готтсданкер Р. Основы психологического эксперимента: учебное пособие. – М.: МГУ, 1982. – 253с.
8. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Наук. редактор укр. видання доктор пед. наук, професор С.Ю. Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 2003. – 273с.
9. Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке. М., 1978. – 158с.
10. Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе. – М., 1991. – 219с.
11. Коваль И.И. О расширении словарного запаса учащихся // ИЯШ. – 1965. - №6.
12. Кон И.С. Психология старшеклассника. – М., 1980. – 192с.
13. Костюк Г.С. Вікова психологія. – К., 1974. – 276с.
14. Кривобокова И.Я. Некоторые приемы работы над лексикой // ИЯШ. – 1980. – №2.
15. Кузнецова Г.М. Этапы работы над словом // ИЯШ. 1971. – №5.
16. Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. – М., 1959. – 316с.
17. Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения. – М., 1981. – 249с.
18. Лернер И.Я. Проблемное обучение. – М., 1974. – 213с.
19. Лозова В.І Пізнавальна активність школярів. – Харків, 1990. – 164с.
20. Максимова В.Н. Проблемный подход к обучению в школе. – Л., 1973. – 297с.
21. Матюшкин А.М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении. – М., 1972. – 257с.
22. Махмутов М.И. Организация проблемного обучения в школе. – М., 1977. – 226с.
23. Махмутов М.И. Проблемное обучение: Основные вопросы теории. – М., 1975. – 275с.
24. Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах // За ред. К.І. Онищенко. – К., 1999. – 227с.
25. Мильруд Р.П. Организация обсуждения проблемы на уроке иностранного языка // ИЯШ. – 1986. –№4.
26. Ніколаєва С.В. Методика навчання іноземних мов в середніх навчальних закладах. – К: Ленвіт, 1999. – 286с.
27. Николаев Н.В. О необходимости дифференцированного подхода к иностранному учебному лексическому материалу // ИЯШ. – 1996. – №6.
28. Нуриахметов Г.М. Об одном из средств сохранения активного лексического метода в старших классах // ИЯШ. – 1984. – №2.
29. Оконь В. Введение в общую дидактику. – М., 1990. – 348с.
30. Оконь В. Основы проблемного обучения. – М., 1968. – 235с.
31. Пассов Е.И. Коммуникативный метод обучения иностранному говорению. – М., 1991. – 298с.
32. Пассов Е.И. Основы методики обучения иностранным языкам. – М., 1997. – 238с.
33. Пассов Е.И. Урок иностранного языка в средней школе. – М., 1988. – 274с.
34. Пассов Е.И. Учебное пособие по методике обучения иностранным языкам. – Воронеж, 1975. – 269с.
35. Плахотнік В.М., Мартинова Р.Ю., Захарова С.Л. Англійська мова. Підручник для 9 класу середньої школи. – К., 1996. – 191с.
36. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів / За ред. П.О. Беха. – К.: Шкільний світ, 2001.
37. Програми для середніх загальноосвітніх шкіл. Іноземні мови 5-11 класи. – К., 1996. – 32с.
38. Психологічний словник /За ред. В.І.Войтка .-К.: Вища школа, 1982.
39. Рогова Г.В., Гуревич П.Б. Некоторые вопросы обучения иноязычному словоупотреблению в свете психофизиологии речи // ИЯШ. – 1969. – №5.
40. Ростовцева В.М. Использование ситуации при презентации лексики // ИЯШ. – 1990. – №4.
41. Рубинштейн С.Л. О мышлении и путях его исследования. – М., 1988. – 254с.
42. Сандакова Л.Д. Обучающие игры на уроках иностранного языка // ИЯШ. – 1983. – №3.
43. Серова Т.Е. Пути реализации проблемности обучения языкам межнационального общения // Русский язык за рубежом. – 1991. – №5.
44. Скаткин М.М. Совершенствование процесса обучения. – М., 1989. – 197с.
45. Скалкин В.Л. Коммуникативные упражнения на английском языке. – М., 1983. – 149с.
46. Скляренко Н.А. Сучасні вимоги до вправ для формування іншомовних навичок і вмінь // ИЯШ. – 1999. – №3.
47. Скляренко Н.К. Сучасна технологія навчання іншомовного матеріалу в середніх навчальних закладах. – К., 1996. – 96с.
48. Словник української мови // За ред. акад. І.К. Білодіда. В 11 тт.. – К.: Наукова думка, 1973.
49. Ушанова З.И. Активные формы обучения на уроке английского языка // ИЯШ. – 1988. –№1.
50. Фурман А.В. Проблемні ситуації в навчанні. – К., 1991. – 198с.
51. Шатилов С.Ф. Методика обучения немецкому языку в средней школе. – Л.: Просвещение, 1986.
52. Шубин Э.П. Языковая коммуникация и обучение иностранным языкам. – М., 1972. – 164с.
53. Bossert,S.T. Cooperative Activities in the Classroom. – Washington, 1988.
54. Brown Gillian and Gule Georg. Teaching the Spoken Language. C.U.P. 1983.
55. Brumfit Ch.J. Communicative Methodology in Language Teaching. – Cambridge, 1990. – 219p.
56. Bygate Martin. Speaking. O.U.P. 1987.
57. Crawford A. Aspects of Vocabulary Development for English Learners. – Chicago, 1995.
58. Developing Communicative Competence in a Second Language / Edited by Robin C. Scarcella. – Boston, 1994. – 356p.
59. Gairns R. Working with Words. – Cambridge, 1986. – 200p.
60. Golovchinskaya G.L. Speak Good English. – Moscow, 1980. – 271p.
61. McCarthy Michael. Vocabulary. – Oxford, 1990. – 173p.
62. Miller G.A. Language and Communication. – N.Y., Toronto, London, 1963. – 265p.
63. Redman St. A Way with Words. – Cambridge, 1990. – 154p.
64. Rogova G.V. Methods of Teaching English. – L. – M. 1988. – 127p.
65. Wallace Michael. Teaching Vocabulary. – Oxford, 1988. – 144p.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Психолого-педагогічні основи впровадження проблемного підходу у навчанні лексики»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.110939 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1817
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7903
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1887
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2942
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7953
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4520
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4383
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5733
Реклама

Цікаве