швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139163
2 Історія України35658
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33018
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31809
5 Звіт про проходження виробничої практики 25958
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25566
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19662
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18567
9 Правопис слів іншомовного походження17571
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16515
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Реклама як засіб формування попитові споживачів» (ID:49054)

| Размер: 2963 кб. | Объем: 73 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураСписок опрацьованої літератури

1. Айзенберг М. Менеджмент рекламы. М.: ТОО “Интел Тех”, 1993, 80 с.
2. Андреева Г.М. Социальная психология. М.: Наука, 1994, 324 с.
3. Балабанов А.В. Занимательное медиапланирование. – М.Ж РИП-холдинг, 2000. – 104 c.
4. Бехтерев В.М. Объективная психология. – М.; Наука, 1991 – 600 c.
5. Браверман А.А. Маркетинг и полный хозрасчет. М.: “Тисса”, 1989, 116 с.
6. Введение в практическую социальную психологию. /Под. ред. Жукова Ю.М., Петровской Л.А., Соловьевой О.В. М.: «Смысл», 1996, 373 с.
7. Викентьев И.Л. Приемы рекламы и Public Relations. – СПб.; Триз-шанс,1995 – 454 c.
8. Волошилов В.В. маркетингове коммуникации в журналистике: Конспект лекцій. – СП: Изд-во Михайлова, 1999. – 64 с.
9. Гермогенова Л. Эффективная реклама в России. – М. ЮНИТИ, 1994 – 300c.
10. Гермогенова Л.Ю. Эффективная реклама в России. Практика и рекомендации. М.: “Рус Партнер Лтд”, 1994, 252 с.
11. Гольман И.А., Добробабенко Д.С. Практика рекламы. Новосибирск: «Интербук», 1991, 141 с.
12. Горин С. А вы пробовали гипноз. /Практическое руководство по применению гипнотических психотехник в бизнесе и медицине, рекламе и пропаганде, торговле и повседневной жизни/. Спб.: «Лань», 1995, 208 с.
13. Грабовський Л.Г., Полукаров В.Л. Творческая реклама: Эффективные принципы бизнеса: Учебное пособие. – М.: Столичное агенство общественно-политическо информации: Издательско-торговая коропорация «Далеков и К», 2003 – 200 с.
14. Дейян А. и др. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи. Пер. с франц. М.: «Прогресс», «Универс», 1994, 190 с.
15. Дейян А. Реклама. – М.:Сирин, 2003. – 144 c
16. Джефкінс Ф. Реклама. – К.: Т-во „Знання”, 2001. – 456 c.
17. Джугенхаймер Д.У., Уайт Г.И. Основы рекламного дела. Пер. с англ. Самара, 1996, 296 с.
18. Дюкенджиев Е.П. Бизнес. Бионические аспекты. Рига: «Альбатрос», 1995, 259 с.
19. Жизнин С.З., Крупнов В.И. Как стать бизнесменом. Минск: «Предприниматель», 1990, 64 с.
20. Кетвуд Р. Все о Pablic Relations. Лаборатория базовых знаний, БИНОМ, 1999. – 256 с.
21. Котлер Ф. Основы маркетинга. Пер. с англ. М.: «Прогресс», 1990, 736 с.
22. Кудин П.А., Ломов Б.Ф., Митькин А.А. Психология восприятия и искусство плаката. М., 1987, 208 с.
23. Кучеренко В.З. и др. Экономика зравоохранения. Уч. пособие. М., 1996, 144 с.
24. Лебедев А.Н., Боковиков А.К. Экспериментальная психология в российско рекламе. В.: Издательский центр «Академия», 1995. – 144 с.
25. Лебедев А.Н., Боковиков А.К. Экспериментальная психология в российской рекламе. М.: «Академия», 1995, 144 с.
26. Левешко Р.Н. Анализ эффективности рекламы, – К: Вирра-Р, 2001. – 112 с.
27. Ломов Б.Ф. Методологические и теоретические проблемы психологии. М., 1984, 446 с.
28. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. Пер. с англ. М.: «Дело», 1992, 702 с.
29. Музикант В.Л. Реклама: международный опит и российские традиции. – М.: Право и закон, 1996. – 222 с.
30. Музикант В.Л. Теорія и практика современной рекламы. Ч. І. Монографія. – М.: Евроазийский резон. – 1998 р. – 328с.
31. Музикант В.Л. Теорія и практика современной рекламы. Ч. ІІ. Монографія. – М.: Евроазийский резон. – 1998 р. – 328с.
32. Мошканцев Р.И. Психология рекламы: Учебн. особие. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 230 с.
33. Основы предпринимательской деятельности. (Экон. теория. Маркетинг. Финансовый менеджмент). /Под ред. Власовой В.М./ М.: «Финансы и статистика», 1995, 496 с.
34. Полікарпов В.Л., Головлева С.Л., Добринський Е.В.. Ефимова Е.М. рекламная компанія: Учебное пособие. М.Ж Из*во „Памотип”: ИТК „Дашков и К.”, 2002 – 344 с.
35. Почепцов Г. Символы вполитической рекламе. К.: Принт Сервис, 1997. – 304 с.
36. Ромат Е.В. Реклама, СПб:Питер, 2001. – 496 с.
37. Серегина Т.К., Титкова Л.М. Реклама в бизнесе. М.: «Маркетинг», 1995, 112 с.
38. Смирнов Э.А. Управление качеством рекламы: Учебное пособие. – М.Ж РИП-Холдинг, 2001 – 263 с.
39. Старобинский Э.Е. Самоучитель по рекламе. М., 1996, 224 с.
40. Стародубинский Э.Е. Самоучитель по рекламе. 4-е изд., пере раб. И доп. М.Ж ЗАО „Бізнес-школа”, Интел-СИНТ, 1998 . – 320 с.
41. Столяренко Л.Д. Основы психологии. Р. н/Д: «Феникс», 1996, 736 с.
42. Сэндидж Ч., Фрайбургер В., Ротцолл К. Реклама: теория и практика. М.: «Прогресс», 156 с.
43. Тимофеев М.И. Все о рекламе. Умей продовжать! – М.: 1995. – 64 с.
44. Ульяновсикй А. Мифодизайн рекламы. – С/П:1995. – 300с.
45. Ученова В.В, Шомова С.А., Гринберг Т.Э., Конаныхин К.В. Реклама: Палитра жанров. –М.: РИП-холдинг, 2000. – 100 с.
46. Хейне П. Экономический образ мышления. Пер. с англ. М.: Изд-во «Дело», 1993, 704 с.
47. Хромов Л.Н. Рекламная деятельность: искусство, теория, практика. Петрозаводск: «Фолиум», 1994, 312 с.
48. Хромов Л.Н. Рекламная деятельность: исскуство, теорія, практика. – Петразаводск: – АО „Фолиум”, 1994. – 312 с.
49. Шапиро В.Д., Червяков В.В. Куда девать деньги нищим? «Социс», М., 1993, № 2, с. 3-8.
50. Щепилова Г.Г., Щепилов К.В., Краснюк В.М. Введение в рекламоведение. – М.Ж Элит-2000, 2002. – 302 с.
51. Бугера К., Суворов О. Особливості використання результатів медіадосліджень київського радіо ефіру.// Маркетинг і реклама – 2003. – № 12 . – с.21-26.
52. Гомон Д. "Издана первая радиокнига". //Газета "Сегодня" – №24 (1369) від 1.02.2003. – с.45*63
53. Єгоров О. "Що сталося з українським радіомовленням?".//Тижневик "Говорить і показує Україна" – №2 (2353), 3.01.2003 – с.25-31
54. Комар С. "Працювати на державу". //Тижневик "Говорить і показує Україна" – №27 (2378). від 26.06.2003 – с.25-41
55. Потапенко С.Д., Дем‘яненко В.В. Моделювання рекламних кмпаній засобами сітьового планування та управління. //Маркетинг в Україні. – 2003. - №1. – с34-35.
56. Соловьева Н.Г. Радіореклама: методи аналізу та шляхи підвищення ефективності. – 2001. – №3. 13-17.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Реклама як засіб формування попитові споживачів»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.106509 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1783
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7824
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1850
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2902
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7920
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4480
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4346
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5690
Реклама

Цікаве
загрузка...