швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури137068
2 Історія України35156
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)32347
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31394
5 Звіт про проходження виробничої практики 25495
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25197
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19580
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18493
9 Правопис слів іншомовного походження17205
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16466
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Теоретичні засади управління рекламною діяльністю підприємства» (ID:49069)

| Размер: 356 кб. | Объем: 94 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Закон України “Про обмеження монополізму і недопущення недобросовісної конкуренції в підприємницькій діяльності” /Відомості Верховної Ради. – 1992. - № 21. – с.611-619.
2. Закон України “Про охорону прав на знаки для товарів і послуг” //Голос України. – 1994. - № 31. – с.4-5.
3. Указ президента України “Про міри попередження недобросовісної реклами і її припинення” //Голос України. – 1994. - № 236. – с.5.
4. Азоев Г.Л., Мишкин В.М. Реклама товаров. М. 1995.
5. Александров С.А. Эффективная реклама. (100 советов по организации рекламы или как опередить конкурента). Чебоксары, 1996.
6. Алтухова Н.В. Рекламное дело. Учебное пособие. Саратов, 1997.
7. Ананич М. Основы рекламной деятельности. Учебное пособие. Новосибирск, 1999.
8. Арнольд Н. Тринадцатый нож в спину российской рекламе и public relations. М. 1997
9. Аронов И.З., Теплицкий А.А. Реклама качества и качество рекламы// Стандарты и качество. – 1998. N 1. N 8.
10. Артеменко В.Г. Реклама в торговле. Учебное пособие. Новосибирск, 1995.
11. Асеева Е.Н., Асеев П.В. Организация рекламной кампании. М, 1997.
12. Айзенберг М. Менеджмент рекламы. – М.: ТОО “ИнтелТех”, 1993.- 80 с.
13. Арацкая Н., Russians идут! //Реклама.- 2000.- №1 с.38
14. Баженов Ю.К. Организация рекламы в магазине. М. 1998.
15. Банкин А. 7 мифов директ-маркетинга// YES!, 1998, N 2.
16. Барабаш В.В., Музыкант В.Л. Реклама и маркетинг (функции, цели, каналы распространения). М. 1994.
17. Барсукова С.В. Международное рекламное дело. М. 1999.
18. Батра Р., Майерс Дж., Аакер Д. Рекламный менеджмент. Пер. с англ. 5-е изд., М.-СПб, 1999
19. Березина Т.А. Рекламная деятельность. СПб, 1999
20. Билинкис В.Д. и др. Реклама и стимулирование сбыта (в схемах и рисунках), Воронеж, 1997.
21. Бове К.Л., Аренс В.Ф. Современная реклама. – М.: ИД Довгань, 1995. – 678 с.
22. Божук С.Г. Рекламная деятельность на предприятии. СПб, 1999
23. Бэрри Э.М. Карьера в рекламном агентстве: Пер. с англ. М,. 1997.
24. Валовая М. Азы древнейшего ремесла или Тринадцать бесед о рекламе и маркетинге. М. 1994.
25. Васильева М. Выбираем слоган// YES!, 1999. N 3
26. Веселовская Л.И. Методика проведения рекламной кампании. - М. 1994.
27. Викентьев Л. Приемы реклами. – Новосибирск: ЦЭРИС, 1993. –142 с.
28. Викентьев В.Л. Приемы рекламы и Public relations. СПб, 1995.
29. Винарова Н. Регулирование рекламной деятельности (западноевропейский опыт) // Проблемы теории и практики социализма, 1993. N 3.
30. Власова Н.М. Рекламный конструктор. Новосибирск. 1998.
31. Володеева В.Н., Маркина Н.В. Рекламные кампании в системе маркетинга. СПб, 1994.
32. Волков И. Основы экономики и организации рекламной деятельности. М. 1991
33. Волкова В.В. Дизайн рекламы. Учебное пособие. М. 1999.
34. Галицкий И.Гусев С. Что нужно знать чтобы просчитать экономний рекламний бюджет // Бизнес. – 2000. – № 7. – с.38.
35. Гасаненко С.А. Как оценить эффективность рекламы //Маркетинг и реклама. – 1999. – № 7-8. с.23-28.
36. Гермес: Торговля и реклама/ Сост. Б.М.Матвеев, СПб, 1994.
37. Гермогенова Л.Ю. Как сделать рекламу магазина. М. 1994
38. Глушкова Т.И., Рожков Я. Реклама в малом бизнесе. – М.: Програма развития предпринимательства, 1996. – 76с.
39. Гольман И.А., Добробабенко Н. Практика рекламы. Новосибирск, 1991
40. Гольман И.А. Реклама плюс, реклама минус, М. 2000.
41. Гордон И.М. Реклама или обязательство. М. 1996.
42. Директ-маркетинг// Директор, 1995, N 7.
43. Дейян А. Реклама: Пер. с франц. 5-е изд., М. 1993
44. Дейян А., Троадек А., Троадек Л. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи: Пер. с франц. М. 1994.
45. Джугенхаймер У., Уайт Г. Основы рекламного дела. Учебник для тех, кто хочет узнать, что такое реклама и как ее делать. Пер. с англ. Самара, 1996.
46. Завьялов П. Реклама - активная составляющая маркетинга// Маркетинг. 1995. №1.
47. Законодавство про рекламу. – Київ: Союз рекламістів України, 1995. –32с.
48. Законодательное обезпечение рекламной деятельности в Украине //Маркетинг и реклама. – 1998. - № 7-8. С. 25-29.
49. Железцов А. Модель эффективной рекламы //Маркетинг. – 1999. -№6.-с. 21-24.
50. Иванов А. Директ-маркетинг глазами практика. М.. 1998.
51. Иргизов Р.С. Оптимальное распределение рекламных затрат. //Маркетинг и реклама. – 1998. - № 9-10. С. 11-15.
52. Калугина С. Самарина С. Реклама в коммерческой деятельности //Маркетинг. – 1999. -№4.-с. 7-1.
53. Картер Г. Эффективная реклама. – м.: Прогресс, 1991. – 280 с.
54. Космерешкин В. Реклама как действенный фактор поддержки отечественных производителей // Реклама.- 2000.- №1. С.32
55. Краско Т.И. Реклама как социальная реальность. //Маркетинг и реклама. – 1999. - № 4. С. 7-9.
56. Мартынова У. Сопромат бюджета рекламной кампании //Реклама. – 1999. - № 1. с. 13-15.
57. Мирошниченко Е. Разработка рекламного бюджета. //Маркетинг и реклама. – 2000. - № 1. с. 18-21.
58. Морозова М. Рекламная кампания // Бизнес. – 2000.- № 4.–с.19-20.
59. Морозова М. Рекламируемый продукт // Бизнес. – 2000.- № 7.–с.16.
60. Морозова М. Цель рекламной кампании // Бизнес. – 2000.- № 11.–с.28.
61. Муромцев С.В. Маркетинг для менеджеров. – М.: “Диз-Арт”, 1997. – 280с.
62. Пикулева М. Как измерить эффективность рекламы ? //Реклама. – 1999. - № 4. с. 12-16.
63. Рожков Я. Международное рекламное дело. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1994. – 175 с.
64. Ромат Е.В. Реклама: учебное пособие (ИСИО Украины, Высшая школа предпринимательства Харьковской государственной академии технологии и организации питания). – Киев, 1996. –224с.
65. Румянце М. Интернет-магазины: где рекламировать. // Реклама 2001. № 5-6.с.36
66. Старобинский Э.Е. Самоучитель по рекламе. – М.: Управление персоналом, 1996. – 224с.
67. Уэллс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: принципы и практика. – Санкт-Петербург: ЗАО “Издательство “Питер”, 1999. – 736с.
68. Фегеле З. Директ-маркетинг. 99 практических советов как найти потребителя. Пер. с нем., М., 1999.
69. Що належить до витрат на рекламу //Галицькі контракти. 1999. №26. – с.17.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Теоретичні засади управління рекламною діяльністю підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.156949 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1743
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7755
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1804
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2842
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7884
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4426
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4293
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5641
Реклама

Цікаве
загрузка...