швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури133853
2 Історія України34748
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)31892
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31115
5 Звіт про проходження виробничої практики 25219
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка24968
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19530
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18421
9 Правопис слів іншомовного походження17065
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16419
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ» (ID:49151)

| Размер: 118 кб. | Объем: 72 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураСписок використаної літератури

1. Алешина И.В. Паблик Рілейшнз для менеджеров. М:ИКФ «ЭКМОС», 2002 г., 480 с.
2. Багиев Г.Л. Методы получения и обработки маркетинговой информации. - СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1996.
3. Багиев Г.Л. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии. -Л.: ЛОПВНТОЭ, 1990. - 260 с.
4. Багиев Г.Л., Красикова Н.И. Мотивация коммерческих коммуникаций в системе маркетинга.- СПб.: Изд-во СПбУЭиФ, 1994.- 86 с.
5. Багиев Г.Л., Томилов В.В., Чернышева З.А. Маркетинг и культура предпринимательства. - СПб.: СПбУЭФ, 1995.
6. Багиев Г.Л.,Аренков И.А. Основы маркетинговых исследований. Учебное пособие.- Спб.: Изд-во СПбУЭиФ, 1996. -94 с.
7. Блэк Сэм. Паблик Рілейшнз. Пер. с. англ. М.: Сирин, 2002 г., 202 с.
8. Бодуан Жан Пьер. Управление имиджем компании. Паблик рілейшнз: предмет и мастерство. Пер. с.фр. - М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2001. – 233 с.
9. Василик М., старший вице-президент и управляющий директор PBN Корпоративне позиціонування Управління репутацією. // Презентации выставки REX 2002
10. Вествуд Дж. "Маркетинговый план". Спб: "Питер", 2001 г.
11. Вишнякова М. Концепция формирования имиджа компании (общий подход и рекомендации).// Практический маркетинг №5, 2001
12. Гершунский Б.С. Философия образования для XXI века. — М.: Совершенство, 1998.
13. Игнатьев Д., Бекетов А., Сарокваша Ф. "Настольная энциклопедия Public Relations". Спб: «Энциклопедия маркетинга», 2003.
14. Ильинский В. Проведение выигрышной выставки. // Презентации выставки REX 2002
15. Капферер Жан-Ноэль. Торговые марки: испытание практикой. Новые реальности современного брэндинга. Пер с.фр. – М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2002. – 211 с.
16. Клименко Е.Н. Теоретические аспекты исследования рынка как инструмента обоснования маркетинговой стратегии предприятия. Харьков:ХГЭУ, 2002
17. Ключковская Я., старший менеджер по работе с клиентами Romyr & Associates. Пиарить или не пиарить? Public Relations в маркетинговом миксе. // Презентации выставки REX 2002
18. Королько В.Г. Основы паблик рілейшнз. М., "Рефл-бук", К.: "Ваклер" - 2000. - 528 с.
19. Кареліна О. Впровадження мультимедійних технологій у вищих навчальних закладах України. // Матеріали Другої щорічної національної конференції “Розбудова менеджмент-освіти в Україні”, Київ 2000, с. 110–115;
20. Кареліна О. Розробка мультимедійних проектів за допомогою авторських програмних інструментів.// Студентський науковий вісник Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, № 3, 2000 р., с. 91 – 100.
21. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. - М.: Ростингер,1996.
1996.-704с.
22. Кареліна О.В., Федик П.Д. Використання INTRANET- ТА INTERNET-технологій для підготовки студентів-економістів. Тернопіль, Інститут економіки і підприємництва, 2003
23. Курейко В., директор по развитию бизнеса Publicity Creating. Украинский рынок PR: вчера, сегодня, завтра.// Презентации выставки REX 2002
24. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996.
25. Муратова О. Интернет-ТЕХНОЛОГИИ и Public Relations: тенденции и перспективы развития. http://www.cvacubo.com/pr/5/
26. Ньюсом Даг, Терк Джуди Ван Слайк, Крукеберг Дин. Все о PR. Теория и практика паблик рілейшнз. -7-е изд. Пер. с.англ. - М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2001. – 628 с.
27. Порохов С. Ловушка для журналиста. Из материалов журнала "Индустрия рекламы", http://www.ir-magazine.ru/
28. Савченко А., директор компании "Аntanta.net". Теория маркетинга в Интернете. История создания сайта www.marketing.web-standart.net. // Презентации выставки REX 2002
29. Самые успешные PR-кампании в мировой практике: Пер. с. англ. М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт», ИНФРА-М, 2002. – VIII, 310 c.
30. Сироткин Д. Выработка эффективной бизнес-модели для компании. Исследовательско-консультационная фирма "АЛЬТ", Санкт-Петербург, 2002
31. Создание торговой марки: опыт десяти наиболее успешных британских практиков. /Под ред. Дона Коули: Пер. с. англ. – М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2002. – 240 с.
32. Старостина А. А., Кравченко В. А., Маркетинговые исследования на стадии разработки идеи нового товара. К:НТУУ «КПИ», 2001
33. Старостина А. А., Кравченко В. А., Маркетинговые исследования при разработке новых товаров. К:НТУУ «КПИ», 2001
34. Томилов В.В. Культура организации международных коммуникаций. Спб: «Энциклопедия маркетинга», 2003.
35. Федотов А. Kawasaki ZX-12R или в поисках алгоритма достижения успеха PR-кампании. М.: Хрустальный апельсин, 2001
36. Чимшит С.И. Обзор методов маркетинговых исследований.. Днепропетровск:ДАУБиП, 2001 г.
37. PR сегодня: новые подходы, исследования, международная практика. /Пер. с. англ. –М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2002. – 493 с.
38. Пенчук І. Україномовне інформаційне середовище як фактор формування національної свідомості. // Поліграфія і видавнича справа: Наук.-техн. зб. / Ред. С.М.Гунько. – Львів: 2002. – С. 230-234.
39. Резников М.Р. Радио и телевидение вчера, сегодня, завтра. - М.: Связь, 1977. -95с.
40. Різун В. В., Мелещенко О. К. Інформаційні мережі в засобах масової інформації. Канал ИНФО-ТАСС / Київ. ун-т ім. Тараса Шевченка. -К., 1992.- 96 с.
41. Стейнли Пол. Телевизионный репортаж. -М.: Издательство МГУ, 1997. -156с.
42. Талызин Н.В. Связь, телевидение, радиовещание.// Радио. - 1976.- №3.- С.1-3.
43. Теленовости: секреты журналистского мастерства. (Реферат книги И.Фэнга). -М.: Интерньюс, 1997. -208с.
44. Тижневий інформаційно-аналітичний огляд. Проблеми політики, економіки, безпеки, міжнародних відносин // 9-15 вересня, №27(313). - К., 2001. - С. 3-5.
45. Українська журналістика в контексті світової: Збірник наукових праць. - К.: ЦВП, 2000. -524с.
46. Цвик В.П. Украинское телевидение: опыт, практика, проблемы. –К.: Мистецтво, 1985. -186с.
47. Blumler, J.G. Television and the Public Interest. Vulnerable Values in West European Broadcasting. – London: Sage Publications, 1992.
48. Jukubowicz K. Public Service broadcasting: definitions, descriptions and policy dilemmas // www.alboro.ac.uk.
49. Sondergaard, H. Some Reflections on Public Service Broadcasting // NORDICOM Review. – 1999. - Vol. 20.
50. Syvertsen, T. Public Television in Transition. A Comparative and Historical Analysis of the BBC and the NRK. - Oslo/ Trondheim: NAVF, 1992.
51. Syvertsen,T. The Many Uses of the ‘Public Service’ Concept // NORDICOM Review. – 1999. - Vol. 20.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.163704 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1713
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7696
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1760
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2797
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7859
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4389
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4266
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5611
Реклама

Цікаве
загрузка...