швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури137166
2 Історія України35169
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)32393
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31405
5 Звіт про проходження виробничої практики 25513
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25209
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19583
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18497
9 Правопис слів іншомовного походження17222
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16467
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Теоретичні основи формування маркетингових стратегій» (ID:49154)

| Размер: 229 кб. | Объем: 91 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураСписок використаної літератури


1. Закон України "Про податок на додану вартість" від 3.04.1997 p.,№168/97-ВР (з наступними змінами і доповненнями).
2. Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 22.05.1997р., №283/97-ВР (з наступними змінами і доповненнями).
3. Алексунин В.А. Международный маркетинг. Учебное пособие. - М.: Издательский Дом "Дашков и Ко", 2000. - 160 с.
4. Ассель Генрі. Маркетинг: принципи і стратегія: Підручник для вузів. – М.: ИНФРА-м, 1999., 804 с.
5. Бpегін М. Г. и др. Основи податкового законодавства: [Hавч. посібник] / Бpегін М. Г., Гоpішний Т. І., Гнус П. М., [Ред. Киpієнко Л.]. — Львів: Світ, 2000. — 86.
6. Багиев Г.Л. Методы получения и обработки маркетинговой информации. - СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1996.
7. Багиев Г.Л. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии. -Л.: ЛОПВНТОЭ, 1990. - 260 с.
8. Багиев Г.Л.,Аренков И.А. Основы маркетинговых исследований. Учебное пособие.- Спб.: Изд-во СПбУЭиФ, 1996. -94 с.
9. Борисов А.Б. Большой экономический словарь. - М.: Книжный мир, 1999. - 895 с.
10. Верба В.А., Заґородніх О.А. Проектний аналіз: Підручник. - К.: КНЕУ, 2000. - 322 с.
11. Голубков Е. П. Маркетингові дослідження: теорія, методологія і практика. – М.: Видавництво «Фінпресс», 1998., 416 с.
12. Данько Т.П. Управление маркетингом. Учебное пособие. - М.: ИНФРА-М, 1997. С. 280.
13. Дмитрук М. Стратегічний маркетинг: данина моді високих понять чи інструмент конкурентної боротьби?.. // Маркетинг и реклама - 2003. - №5-6. с. 32-37.
14. Дроздова. Г.М. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємства: Навчальний посібник. - Київ: ЦУЛ, 2002. - 172 с.
15. Зайцев Н.Л. Економіка промислового підприємства 3-е изд. перераб. – М.: ІНФРА. – М., 2000. – 358 с.
16. Зозулёв А.В. «Сегментирование рынка»: учебное пособие – Х.: Студцентр, 2003. – 232 с
17. Котлер Ф. «Основы маркетинга»: общ.ред. Н.В. Шуляпиной. – М.;СПб.;К.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 944 с.
18. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Пер. с англ. под ред. О.А. Третьяк, Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. - СПб: "Питер", 1999. - 896 с.
19. Крылова Г.Д., Соколова М.И. Маркетинг. Теория и 86 ситуаций: Учеб. Пособие для вузов. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999. - 519 с.
20. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 1998. - 152 с.
21. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. Пер. с французского. СПб.: Наука, 1996. - XV + 589 с.
22. Маркетинг: Учебник для вузов / Н.Д. Эрнашвили, К. Ховард, Ю.А. Цыпкин и др.; Под ред. Н.Д. Эрнашвили. - 2-е изд., перераб. И доп. - М. ЮНИТИ-ДАНА, 2000. - 623 с.
23. Международный маркетинг / Багиев Г.Л., Моисеева Н.К., Никифорова С.В. - СПб: Питер, 2001. - 512 с.
24. Моїсєєва Н., М. Конишева. Маркетингова активність як чинник конкурентоспроможності фірми // Маркетинг. 1999. № 6. 22-34с.
25. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент: Навчальний посібник. - К.: ТОВ "УВПК "ЕксОб", 2001. - 560 с.
26. Новицький В.Є. Міжнародна економічна діяльність України: Підручник. - К.: КНЕУ, 2003. - 948 с.
27. Ортинська В.В. Значення узагальнюючого аналізу при визначенню стратегії маркетингу // Фінанси України - 1998. - №8. - с. 42-49.
28. Пастухова В. Стратегическое планирование на предприятии // Экономика Украины - 2000. - №11. с. 36-42.
29. Причина та наслідку нелегального імпорту та обігу тютюнових виробів в Україні: Звіт про дослідження на замовлення коаліції захисту прав інтелектуальної власності. – К. – 2004 р.
30. Синтез системи маркетингово-орієнтованого управління виробничо-збутовою діяльністю підприємств промисловості: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.М. Войт / Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2003. — 21 с.: рис. — укp.
31. Словарь терминов рыночной экономики / А.Ф. Ионова, М.А. Комаров, М.М. Максимов и др.; Под ред. В.М. Питерского. - М.: Недра, 1994. - 336 с.
32. Стан ринку тютюнових виробів в Україні // Галицькі контракти: 2004 р. - № 11. – с. 13-16
33. Старостина А. А., Кравченко В. А., Маркетинговые исследования на стадии разработки идеи нового товара. К:НТУУ «КПИ», 2001
34. Старостина А. А., Кравченко В. А., Маркетинговые исследования при разработке новых товаров. К:НТУУ «КПИ», 2001
35. Статистичний щорічник України за 2000 рік / Державний комітет статистики України. – Київ, 2000.
36. Статистичний щорічник України за 2001 рік / Державний комітет статистики України. – Київ, 2001.
37. Статистичний щорічник України за 2002 рік / Державний комітет статистики України. – Київ, 2002.
38. Статистичний щорічник України за 2003 рік / Державний комітет статистики України. – Київ, 2003.
39. Статистичний щорічник України за 2004 рік / Державний комітет статистики України. – Київ, 2004.
40. Управление внешнеэкономической деятельностью: Учеб. пособие для вузов / Под общ. ред. А.И. Кредисова.- 2-е изд., перераб. и доп. - К.: ВІРА-Р, 2001. – 640 с.
41. Федько В.П., Федько Н.Г., Шапор О.А. Маркетинг для технических вузов. Серия "Учебник для технических вузов". Ростов н/Д: Феникс, 2001. - 480с.
42. Шершньова З. Є., Оборська С. В. Стратегічне управління: Навч. Посібник. - К.: КНЕУ, 1999.
43. Шкардун В., Ахтямов Т. Оценка готовности предприятия к реализации маркетинговой стратегии // Маркетинг - 2001. - №3. - с. 79-83.
44. Щербак В.Г., Лозенко А.П. Проблеми проникнення вітчизняних підприємств на зовнішні ринки // Фінанси України - 1999. - № 4. - с. 41- 43.
45. Мифы и реальность табачного бизнеса Газета "Киевский телеграф" 20.февраля. – 2004 г. .
46. Эткинсон Дж., Уилсон Й. Стратегический маркетинг: ситуации, примеры: Учеб. пособие / Пер. с англ. под ред. проф. Ю.А. Цыпкина. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. - 471 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Теоретичні основи формування маркетингових стратегій»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.109707 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1745
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7762
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1808
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2845
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7886
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4432
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4295
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5643
Реклама

Цікаве
загрузка...