швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури133751
2 Історія України34737
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)31880
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31103
5 Звіт про проходження виробничої практики 25205
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка24959
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19526
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18419
9 Правопис слів іншомовного походження17060
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16417
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Курсовая

Тема: «АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ СИТУАЦІЇ» (ID:49157)

| Размер: 1167 кб. | Объем: 33 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Закон України “Про обмеження монополізму і недопущення недобросовісної конкуренції в підприємницькій діяльності” /Відомості Верховної Ради. – 1992. - № 21. – с.611-619.
2. Закон України “Про охорону прав на знаки для товарів і послуг” //Голос України. – 1994. - № 31. – с.4-5.
3. Указ президента України “Про міри попередження недобросовісної реклами і її припинення” //Голос України. – 1994. - № 236. – с.5.
4. Айзенберг М. Менеджмент рекламы. – М.: ТОО “ИнтелТех”, 1993.- 80 с.
5. Арацкая Н., Russians идут! //Реклама.- 2000.- №1 с.38
6. Бове К.Л., Аренс В.Ф. Современная реклама. – М.: ИД Довгань, 1995. – 678 с.
7. Викентьев Л. Приемы реклами. – Новосибирск: ЦЭРИС, 1993. –142 с.
8. Галицкий И.Гусев С. Что нужно знать чтобы просчитать экономний рекламний бюджет // Бизнес. – 2000. – № 7. – с.38.
9. Гасаненко С.А. Как оценить эффективность рекламы //Маркетинг и реклама. – 1999. – № 7-8. с.23-28.
10. Глушкова Т.И., Рожков Я. Реклама в малом бизнесе. – М.: Програма развития предпринимательства, 1996. – 76с.
11. Законодавство про рекламу. – Київ: Союз рекламістів України, 1995. –32с.
12. Законодательное обезпечение рекламной деятельности в Украине //Маркетинг и реклама. – 1998. - № 7-8. С. 25-29.
13. Железцов А. Модель эффективной рекламы //Маркетинг. – 1999. -№6.-с. 21-24.
14. Иргизов Р.С. Оптимальное распределение рекламных затрат. //Маркетинг и реклама. – 1998. - № 9-10. С. 11-15.
15. Калугина С. Самарина С. Реклама в коммерческой деятельности //Маркетинг. – 1999. -№4.-с. 7-1.
16. Картер Г. Эффективная реклама. – м.: Прогресс, 1991. – 280 с.
17. Космерешкин В. Реклама как действенный фактор поддержки отечественных производителей // Реклама.- 2000.- №1. С.32
18. Краско Т.И. Реклама как социальная реальность. //Маркетинг и реклама. – 1999. - № 4. С. 7-9.
19. Мартынова У. Сопромат бюджета рекламной кампании //Реклама. – 1999. - № 1. с. 13-15.
20. Мирошниченко Е. Разработка рекламного бюджета. //Маркетинг и реклама. – 2000. - № 1. с. 18-21.
21. Морозова М. Рекламная кампания // Бизнес. – 2000.- № 4.–с.19-20.
22. Морозова М. Рекламируемый продукт // Бизнес. – 2000.- № 7.–с.16.
23. Морозова М. Цель рекламной кампании // Бизнес. – 2000.- № 11.–с.28.
24. Муромцев С.В. Маркетинг для менеджеров. – М.: “Диз-Арт”, 1997. – 280с.
25. Пикулева М. Как измерить эффективность рекламы ? //Реклама. – 1999. - № 4. с. 12-16.
26. Рожков Я. Международное рекламное дело. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1994. – 175 с.
27. Ромат Е.В. Реклама: учебное пособие (ИСИО Украины, Высшая школа предпринимательства Харьковской государственной академии технологии и организации питания). – Киев, 1996. –224с.
28. Румянце М. Интернет-магазины: где рекламировать. // Реклама 2001. № 5-6.с.36
29. Старобинский Э.Е. Самоучитель по рекламе. – М.: Управление персоналом, 1996. – 224с.
30. Уэллс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: принципы и практика. – Санкт-Петербург: ЗАО “Издательство “Питер”, 1999. – 736с.
31. Що належить до витрат на рекламу //Галицькі контракти. 1999. №26. – с.17.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ СИТУАЦІЇ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.110567 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1710
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7694
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1759
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2796
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7858
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4387
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4264
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5610
Реклама

Цікаве
загрузка...