швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури133753
2 Історія України34737
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)31880
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31103
5 Звіт про проходження виробничої практики 25206
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка24960
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19527
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18419
9 Правопис слів іншомовного походження17060
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16417
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Сутність і значення маркетингових досліджень» (ID:51514)

| Размер: 2176 кб. | Объем: 70 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Литература1. Аренков И. А. Маркетинговые исследования: основы теории и методики - СПб.: СПбУЭФ, 1997.
2. Аренков И.А., Багиев Е.Г. Бенчмаркинг и маркетинговые решения. СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1997.
3. Багиев Г.Л. Методы получения и обработки маркетинговой информации. СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1996.
4. Багиев Г. Л., Аренков И. А. Основы маркетинговых исследований - СПб: СПбУЭФ,1998.
5. Багиев Г. Л., Аренков И. А. Основы современного маркетинга: учебно-наглядное пособие- СПб.: СПбУЭФ, 1999.
6. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика и методология. М.: Финпресс, 1998.
7. Голубков Е.П. Основы маркетинга: Учебник. М.: Финпресс, 1999.
8. Градов А.П. Маркетинг как стратегия предпринимательской деятельности. Л.: ЛПИ, 1991.
9. Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха: маркетинг. - М.: Международные отношения, 1991.
10. Зверинцев А.Б. Коммуникационный менеджмент. СПб.: Союз, 1997.
11. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. - 2-е европ. изд. К.; М.; СПб.: Издат. дом “Вильямс”, 1998.
12. Полторак В.А. Маркетинговые исследования: Учеб. пос. — 2-е изд., перераб. и доп. — Днепропетровск: Издательство ДУЭП, 2002.
13. Родин В.Г. Основы маркетинга. -М: 1992
14. Хруцкий В.Е. и др. Современный маркетинг. -М: Финансы и статистика, 1991
15. Швальбе К. Практика маркетинга для малых и сред¬них предприятий. М.: Республика, 1995.
16. Шмален Г. Основы и проблемы экономики предприятия.- М: Финансы и Статистика, 1996.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Сутність і значення маркетингових досліджень»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.115743 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1710
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7694
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1759
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2796
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7858
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4387
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4264
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5610
Реклама

Цікаве
загрузка...