швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури145062
2 Історія України36355
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33763
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32294
5 Звіт про проходження виробничої практики 26427
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25971
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19773
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18692
9 Правопис слів іншомовного походження17905
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16629
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «ВПЛИВ ЗОВНІШНІХ ФАКТОРІВ НА ІННОВАЦІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ» (ID:52084)

| Размер: 5049 кб. | Объем: 120 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Литература1. Господарський кодекс України від 16 січня 2003 року № 436-ІV.
2. Закон України “Про господарські товариства” від 19 вересня 1991 року № 1576-ХІІ.
3. Закон України “Про захист населення від інфекційних хвороб” від 6 квітня 2000 року № 1645-ІІІ.
4. Закон України “Про інноваційну діяльність” від 4 липня 2002 року № 40-IV.
5. Закон України “Про лікарські засоби ” від 4 квітня 1996 року № 123/96-ВР.
6. Закон України “Основи законодавства України про охорону здоров’я” від 19 листопада 1992 року № 2801-ХІІ.
7. Наказ МОЗ України № 347 від 19 грудня 2000 року “Про затвердження Інструкція про здійснення нагляду за побічними реакціями/ діями лікарських засобів” зі змінами та доповненнями.
8. Наказ МОЗ України № 185 від 17 травня 2001 року “Про затвердження критеріїв визначення категорій відпуску лікарських засобів”.
9. Наказ МОЗ України № 441 від 01 листопада 2001 року “Про затвердження Порядоку проведення доклінічного вивчення лікарських засобів, Порядку визначення установ, які проводять доклінічне вивчення лікарських засобів”.
10. Постанова Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2000 року № 1422 “Про затвердження Порядоку державної реєстрації (перереєстрації) лікарського засобу і розмірів збору за державну реєстрацію (перереєстрацію) лікарського засобу”.
11. Постанова Кабінету Міністрів України від 17 липня 2003 року № 1075 “Про затвердження Програми боротьби з виробництвом та розповсюдженням фальсифікованих лікарських засобів на 2003 - 2008 роки”.
12. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 серпня 2002 року № 447т– р “Про затвердження Концепції державної політики у сфері управління якістю продукції (товарів, робіт, послуг)”.
13. Амоша О. Інноваційний шлях розвитку України: проблеми та рішення // Економіст. – 2005. - №6. – С. 28 - 33.
14. Андрущенко О. Лечим болезнь роста // Бизнес. - 2005. – 18 июля (№29). – С. 80 - 82.
15. Ансофф и. Стратегическое управление. – М.: Прогресс. – 1987. – 416 с.
16. Безпалько Л.В. Стратегічна галузь держави: як її поліпшити з користю для людей // Трибуна. – 2002. - №5. – 6. – С. 14 - 15.
17. Белошапка В.А., Загорий Г.В. Стратегическое управление. Принципы и международная практика. – К.: Абсолют – В. – 1998. – 351 с.
18. Бутенко Н.В. Основи маркетингу: навчальний посібник. – К.: Видавництво–поліграфічний центр «Київський університет», 2004. – 140 с.
19. Ватаманчук З.І, Панчишин С.М., Ревенчук С.К. та ін. Економічна теорія: макро- і мікроекономіка: Навч. Посіб. / За ред. Ватаманюка З. та Панчишина С. – К.: Вид. дім "Альтернативи", 2001. – 606 с.
20. Виханский О.С. Стратегическое управление: Учебник. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Гардарика, 1998. – 296 с.
21. Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент: человек, стратегия, организация, процесс: Учебник. – 3-е изд. – М.: Гардарика, 2000. – С. 528.
22. Віннікова І. Впровадження міжнародних стандартів GMP на фармацевтичних підприємствах України // Маркетинг в україні. – 2003. - №2. – С. 34 - 35.
23. Віскузі В.К., Вернон Д.М., Гарингтон Д.Е. Економічна теорія регулювання та антимонопольна політика. – К.: “ОСНОВИ”, 2004. - 1048 с.
24. Воротинцева А. Де наш “орган совісті”: Представники українського фармабізнесу обурені порушеннями при реєстрації імпортних лікарських засобів // Дзеркало тижня . – 2005. - 22-28 січня (№2). – С. 15.
25. Герчикова И.Н. Менеджмент. – М., 1997. – 386 с.
26. Голговська Т. Чим менша націнка, тим вища ціна? : В Україні є механізми, здатні зробити ліки більш доступними // Дзеркало тижня. – 2005. 14-20 травня (№18). – С. 17.
27. Голубков Е.П. Основы маркетинга: Учебник. – М.: Издательство “Финпресс”, 1999. – 656 с.
28. Гольдштейн Г.Я. Стратегические аспекты управления НИОКР: монография. Тагпнрог: Изд-ва ТРТУ, 2000. – 244 с.
29. Гріфін Р., Яцура В. Основи менеджменту. - Львів, 2001. – 624 с.
30. Економічний часопис. – 2004. - №1. С. 54.
31. Жилінська О.І. Акціонерне товариство як пріоритетна організаційно – правова форма інноваційних підприємств // Збірник наукових праць. Теоретичні та прикладні питання економіки. – К., 2005. - № 8. – С. 57 - 62.
32. Жукович І.А. методологічні аспекти вдосконалення статистики інноваційної діяльності в Україні // Проблеми науки. – 2005. -№8. – С. 20 - 25.
33. Зуб А.Т. Стратегический менеджмент: Теория и практика. Учебное пособие для вузов. – М.: Аспект Пресс, 2002. – 415 с.
34. Калиновская О. Фармацевтичечкий рынок подвергался изменениям // Ukrainian Market.- 2004. - № 4. – 5. –С. 19 – 20.
35. Кирова Е. Борьба за доходний рынок начинается // Деловая неделя. – 2004. – 19 – 25 февраля (№6). – С. 10.
36. Кирьякова А. Швейцарская Mеpha активизируется на украинском рынке // Деловая неделя. – 2004. – №45 (205) 18 – 24 ноября. –С. 9.
37. Котлер Ф., Аристронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга: Второе европейское издание. – Москва. Санкт – Петербург. Киев, 2001. – 943 с.
38. Кредісов А.І., Панченко Є.Г., Кредісов В.А. Менеджмент для керівників. – К., 1999. – 387 с.
39. Кузнецов Ю.В. Проблемы теории и практики управления. Санкт – петербург, 1996. – 423 с.
40. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Основи менеджменту: Підручник. – К.: Академвидав, 2003. – 414 с.
41. Лапко О. Інноваційна діяльність у системі державного регулювання. – К.: ІЕП НАНУ, 1999. – 254 с.
42. Луцків О. Інноваційна діяльність як передумова підвищення кокурентоспроможності економіки регіону // Регіональна економіка. – 2005. - №1. – С. 203 – 210.
43. Маркова В.Д., Кравченко Н.А. Бизнес – планирование: Практическое пособие. – Новосибирск: ЭКОР, 1994. – 357 с.
44. Маркова В.Д., Кузнецова С.А. Стратегический менеджмент: Курс лекций. – М.: ИНФРА – М; Новосибирск: Сибирское соглашение, 1999. – 288 с.
45. Мержа С.І. Інноваційна діяльність у промисловості: сучасний стан та напрямки активізації в Україні // Актуальні проблеми економіки. – 2005. - № 9. – С. 155 – 160.
46. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. – М.: "Дело", 2004. – 800 с.
47. Мильнер Б.З. Теория организации. – М.: ИНФРА – М, 2004. – 648 с.
48. ММ. Деньги и технологии. – 2004. – жовтень. – С. 33.
49. Нємцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. – ТОВ “УВПК” Ексоб”, 2001. – 260 с.
50. Омельченко О. Как реформировать отечественную фармацевтику? // День. – 2004. – 21 вересня (№168). – С. 6.
51. Омелянчук І. Лікуватися … чи харчуватися? // Урядовий кур’єр. – 2005. – 23 липня. - №135. – С. 3.
52. Осауленко О.Г. Інноваційна активність промислових підприємств України у 2005 році / Експрес – доповідь. – Державний комітет статистики України. – 2006. – 4 с.
53. Павленко І.А. Економіка і організація інноваційної діяльності: Навч. посіб. – К.: КНЕУ, 2004. – 386 с.
54. Пашутин С.Б. Маркетинг фарминдустрии. – 2006.
55. Попов С.А. Стратегическое управление: 17 – модульная программа для менеджеров "Управление развитием организации". Модуль 4. – М.: "ИНФРА", 1999. – 344 с.
56. Портер М. Междуеародная конкуренция: пер. с англ./ под ред. В.Д. Щетинина. – М.: Международные отношения, 1996. – 679 с.
57. Профиль. – 2004. – 11 березня. – С. 38.
58. Разумний А.Г. Використання SWOT-аналізу в плануванні маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку України // Маркетинг в Україні. – 2003. - № 2. - С. 30 – 32.
59. Романюк Н. А відтінок у вас підроблений! // Дзеркало тижня. – 2004. - №13. – С. 16.
60. Руководство Фраскати "Стандартная практика для обследований научных исследований и разработок" (1963 г., в ред. 1993 г.) // www. nw – innovations.ru.
61. Румянцева З.П. и др. Менеджмент организации: Учебное пособие. – М.: ИНФРА, 1995. – 459 с.
62. Сагайдак Ю.А. Ефективність функціонування акціонерних товариств в економіці України // Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук. – 2006. – 18 с.
63. Семенов А. Структура світового фармацевтичного ринку // Економіка України. – 2005.(2004) - №3. – С. 73 – 78.
64. Соловьев В.П. Инновационная деятельность как системный процесс в конкурентной экономике (Синергетические эффекты инноваций). – К.: Феникс, 2004. – 560 с.
65. Томпсон А., Формби Дж. Экономика фирмы. – М.: Бином, 1998. – 755 с.
66. Томпсон А.А. – мл. Стрикленд А.Дж. ІІІ. Стратегический менеджмент: Концепции и ситуации для анализа, 12-е издание. – М.: Санкт – Петербург; Киев, 2003. – С. 925.
67. Усатенко П. Ліки і лукавство // Дзнркало тижня. – 2005. – 29 січня – 4 лютого (№3). – С. 13.
68. Фатхутдинов Р.А. Инновационный менеджмент: Учебник для вузов. – М.: ЗАО “Бизнес – школа” Интел – Синтез”, 2000. – 615 с.
69. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. – М.: ИНФРА – М., 2000. – 312 с.
70. Хміль Ф.І. Основи менеджменту: Підручник. - К.: Академвидав, 2003. – 610 с.
71. Хоппе К.-Х., Пецольдт К., Валдайцев С.В., Молчанов Н.Н. Малое инновационное предпринемательство. – СПб.:ОЦЭиМ, 2004. – 264 с.
72. Черваньов Д.М. Нейкова Л.І. Менеджмент інноваційно – інвестиційного розвитку підприємств України. – К.: Знання, 1999. – 514 с.
73. Черваньов Д.Н., Гончарова Н.П. и др. Маркетинг инновационного процесса. – К.: ВИРАР, 1998. – 538 с.
74. Шегда А.В. Менеджмент: Навчальний посібник. – К.: “Знання”, 2002. – 584 с.
75. Шершньова З.Є., Оборська С.В., Ратушний Ю.М. Стратегічне управління: Навч. Посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 232 с.
76. Шингур М.В. Теоретичні засади формування інноваційної інфраструктури // Вісник Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Сер. “Економіка”. – 2003. – Вип. 66-67. – С. 29 – 31.
77. Шумпетер Й. Теория экономического развития (исследования предпринимательской прибыли, капитала, кредита, процента и цикла конъюнктуры). Пер. с нем. – М.: Прогресс, 1982. – 455 с.
78. Эксперт. – 2004. - №18. – С. 57.
79. Financial Times. – 2000. – June 22. – p 10.
80. Foturne. – 2004. – July 8. – p. 89 – 94.
81. The Economist. – 2002. – February 16. – p. 67.
82. The Economist. – 2005. – February 1. – p. 54.
83. www.aptekagal.com.ua
84. www.innovation.com.ua
85. www.innovator.ru
86. www.morion.ua
87. www.moz.gov.ua
88. www.nbuv.gov.ua
89. www.rada.com.ua
90. www.ukrstat.gov.ua.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «ВПЛИВ ЗОВНІШНІХ ФАКТОРІВ НА ІННОВАЦІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.121379 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1817
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7903
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1887
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2942
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7953
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4520
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4383
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5733
Реклама

Цікаве