швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139154
2 Історія України35650
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33011
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31805
5 Звіт про проходження виробничої практики 25952
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25560
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19661
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18565
9 Правопис слів іншомовного походження17561
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16514
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Імідж підприємства як фактор конкурентноспроможності» (ID:52151)

| Размер: 3300 кб. | Объем: 101 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Литература1. Андреева Г.М. Психология социального познания. - М.: Аспект-пресс, 2000.
2. Анклис М., Белл Дж. Практический маркетинг: книга 4. Общение с Вашими потребителями. Жуковский: МЦДО ЛИНК, 1995.
3. Бодалев А.А. Личность и общение. - М.: Международная педагогическая академия, 1995.
4. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху. Стратегия менеджмента: 5 факторов успеха.- М.: Экономика, 1995.
5. Веснин В. Р. Основы менеджмента. - М.: ИМП, 1996.
6. Виханский В. Р., Наумов А. И., Менеджмент. - М.: Фирма Гардарика, 1996.
7. Голубков Е. П. Основы маркетинга: Учебник. — М.: Финпресс, 1999.
8. Голубков Е. П., Голубкова Е. Н., Секерин В. Д., Маркетинг: выбор лучшего решения. -М.: Экономика, 1993.
9. Гусев Ю.В. Стратегия развития предприятий. - СПб.: Изд-во СПбУЭФ,1992.
10. Джи Б. Имидж фирмы. Планирование, формирование, продвижение. — СПб.: Питер, 2000. — С. 37.
11. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. — М.: Высшая школа, 1995. — С. 157.
12. Забелин П. Основы корпоративного управления концернами. – М.: «Издательство ПРИОР», 1998. – 176с.
13. Идрисов А.Б., Картышев С.В. Постников А.В. Стратегическое планирование и анализ эффективности инвестиций. - М.: Информационно-издательский дом “ФИЛИНЪ”, 1996.
14. Карпов А.В. Психология менеджмента: Учеб. Пособие. – М.: Гардарики, 1999. – 584с.
15. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1993. – 620 с.
16. Кубушкин Н. И. Основы менеджмента. – Минск: Новое знание, 2001.
17. Кузнецов Ю. В., Подлесных В.И. Основы менеджмента. - СПб.: Олбис, 1998.
18. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. — Спб.: Наука, 1996. — С. 433.
19. Леви М., Берту Б. Основы розничной торговли. — СПб.: Питер, 1999. — С. 337.
20. Маркова В. Д., Маркетинг услуг. - М.: Финансы и статистика, 1996.
21. Мескон М. Х., Альберт М., Хедоури Ф., Основы менеджмента: реферат-дайджест. - М.: 1996.
22. Перелыгина Е.Б. Психология имиджа: Учебное пособие/Е.Б. Перелыгина. – М.: Аспект Пресс, 2002. – 223с.
23. Петров А.Н. Стратегическое планирование развития предприятия: учебное пособие. - СПб.:Изд-во СПбУЭФ,1993
24. Психология бизнеса: Хрестоматия/ Сост. К.В. Сельченок. – Мн.: Харвест, 1998. – 496 с.
25. Роджерс Л. Маркетинг в малом бизнесе. - М.: Аудит, ЮНИТИ, 1996.
26. Румянцева З. П., Саломатина Н. А. Менеджмент организации. Учебное пособие. - М.: Инфра-М, 1996.
27. Семенов А.К., Маслова Е.Л. Психология и этика менеджмента. - 2-е изд. - М., 2000.
28. Спивак В.А. Корпоративная культура. – СПб: Питер, 2001 – 352 с.
29. Уткин Э. А. Курс менеджмента. - М.: Зеркало, 2001.
30. Феофанов О.А. Реклама: новые технологии в России. — СПб.: Питер, 2000. — С. 112.
31. Хейвуд Д. Аутсорсинг: в поисках конкурентных преимуществ. - М.: Издательский дом "Вильямс", 2002.
32. Хоскинг А. Курс предпринимательства: практическое пособие. - М.: Международные отношения, 1993.
33. Экономическая стратегия фирмы. Под ред. проф. Градова А.П. Учебное пособие. - С-Пб.: Специальная литература, 1995.
34. Энджел Д., Блэкуэлл Р. Поведение потребителей. — СПб.: Питер, 1999. — С. 606.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Імідж підприємства як фактор конкурентноспроможності»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.106669 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1783
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7823
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1849
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2902
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7919
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4480
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4345
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5689
Реклама

Цікаве
загрузка...