швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури133807
2 Історія України34744
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)31885
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31109
5 Звіт про проходження виробничої практики 25209
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка24965
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19528
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18419
9 Правопис слів іншомовного походження17063
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16419
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Розвиток пізнавальної активності школярів у процесі вивчення будови слова» (ID:52227)

| Размер: 3083 кб. | Объем: 85 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Литература1. Александров А.М. Комментирование-одно из средств развития самоконтроля.-Н.Ш., 1984, №11. - с.76.
2. Білоусенко П.І., Явір В.В. Проблемно-ситуативні завдання на уроках української мови.-К.:Освіта, 1990. -128 с.
3. Брук Л.А. Карточки с грамматическими заданиями во II классе. - Н.Ш., 1988, №10. - 34 с.
4. Бурак Г.Ф. Слово-диво. - К.: Боривітер, 1994. - 72 с.
5. Буркова Т.В. Ушинский об упражнениях при обучении грамматике и правописанию. -Н.Ш., 1984, №11.- с.23.
6. Великанов Н.Н. Использование перфокарт на уроках русского языка.-Н.Ш., 1986, №5. -с.23.
7. Володина Л.И. Формирование познавательных интересов у детей. -Н.Ш., 1987, №5.-с.61.
8. Гамалій А.Т. Ігри та цікаві вправи з української мови для 1-3 класів. - К.: Радянська школа, 1980, 46 с.
9. Дзюбенко О.Г. Некоторые приемы работы над правописанием безударных гласных. -Н.Ш., 1985, №5. -с.32.
10. Довідник учня початкових класів. - Тернопіль, 1995. - 29 с.
11. Захарова Н.М. Посилити розвивавчий ефект уроку. -П.Ш., 1992, №2.-с. 47.
12. Ильина И.Н. Вариативность заданий как средство активизации познавательной деятельности первоклассников. - Н.Ш., 1981, №7. - 54 с.
13. Калинина Л.Н. Моя работа над словами с непроверяемыми написаниями. -Н.Ш., 1990, №6. - с.6.
14. Кириленко Г.А., Плюхіна О.О. Психологічна характеристика неуспішності молодших школярів.-П.Ш., 1992, №2. -с.11.
15. Клеванець О.І. Діючі прийоми навчання грамотному письму. - П.Ш., 1982, №12. - 34 с.
16. Коваль А.П. Специфика обучения русскому языку младших школьников. - К.: Радянська школа, 1990. - 135 с.
17. Козлова В.П., Новикова Ю.В.Загадка как средство активизации познавательной и творческой деятельности учащихся. - Н.Ш., 1980, №9. - с.23.
18. Кондратенко Л.О.Весела грамота /за ред.Ю.З.Гільбуха. -К.: НПЦ «Психодіагностика та диференціація навчання», 1993. -144с.
19. Левенберг Л.Ш., Ибрагимов Р. Элементы проблемности при обучении. - Н.Ш., 1981, №12. - 34-39 с.
20. Листратова М.С. Как я работаю над составом слова. - Н.Ш., 1988, №3. - 29 с.
21. Лобода В.В., Скуратівський Л.В. Українська мова в таблицях: Довідник. - К.: Вища школа, 1993. - 42 с.
22. Львов М.Р. Обучение орфографии в начальных классах. - Н.Ш., 1986, №7. -с.17.
23. Львов М.Р. Обучение орфографии в начальных классах. -Н.Ш., 1986, №10. - с.35.
24. Львов М.Р. Обучение орфографии в начальных классах.-Н.Ш., 1984, №2.-с.24.
25. Львов М.Р.Формирование грамматических понятий у младших школьников. -Н.Ш., 1981, №11.-с.31.
26. Львова М.Е. Использование выборочного диктанта.-Н.Ш., 1985, №7. -с. 21.
27. Малыхина Н.И. Учет индивидуальных и психических особенностей младших школьников. - Н.Ш., 1984, №2. - с.21.
28. Методика викладання української мови: Навч. Посібник/ під ред. Дорошенка С.І. - К.: Вища школа, 1992. - 142 с.
29. Мягкова В.І. Методика роботи з універсальними перфокартами. -П.Ш., 1995, №4. -с.47.
30. Наумчук М.М., Будна Н.О., Рябова С.І. Говоримо, читаємо, пишемо. Розвиток мовлення. 3(2) клас.-Тернопіль,1996.
31. Олегова В.Ф. Развитие орфографической зоркости. - Н.Ш., 1989, №6. -с.20.
32. Педагогіка. /за ред. А.М. Алексюка/. - К.: Видавництво при Київському Державному університеті. Вища школа, 1985. -155-163 с.
33. Поляк Н.Ф. Как я формирую у детей понятие «родственные слова».-Н.Ш., 1990, №6. -с.5.
34. Потоцкая Т.Ф. Элементарный словообразовательный анализ на уроках русского языка. - Н.Ш., 1986, №5. -с.25.
35. Прищепа К.С., Вашуленко В.Ф. Збірник диктантів з української мови для 1-3 класів. - К.: Радянська школа, 1984. - 52 с.
36. Програми середньої загальноосвітньої школи, 1-4 (1-3) класи. - К.: Освіта.1994. - 40 с.
37. Пышкало А.М.Совершенствование методов обучения и воспитания младших школьников - актуальная задача школы.- Н.Ш., 1982, №7. -с.5.
38. Рідна мова: Підручник для 4 кл. чотириріч. і 3 кл. трирічної початкової шк./ Л.О.Варзацька, М.С.Вашуленко,О.І.Мельничайко, Л.В.Скуратівський; за ред. М.С.Вашуленка. - К.:Освіта, 1993.-256 с.
39. Савченко О.Я. Вправи для “розумової гімнастики”. - П.Ш., 1993, №3. - 16 с.
40. Савченко О.Я. Розвиток пізнавальної самостійності молодших школярів. - К.: Радянська школа, 1982. - 175 с.
41. Савченко О.Я.Урок у початкових класах. -П.Ш., 1995, №4. -с.31.
42. Сапун Г.М. Збірник диктантів з української мови для початкових класів. -Тернопіль: Підручники і посібники, 1990. -96с.
43. Соловьева З.И.Формированию навыков грамотного письма -внимание! - Н.Ш., 1982, №8.-с.25.
44. Тарасова Л.Е. Правописание безударных гласных в корне слова. -Н.Ш. , 1988, №2. -с.23.
45. Тикунова Л.И. Об усилении практической направленности и повышении качества обучения на уроках русского языка и чтения. -Н.Ш., 1982, №8. -с.15.
46. Тикунова Л.И.Дальнейшее повышение эффективности уроков русского языка и чтения. - Н.Ш., 1980, №9. -с.31.
47. Українська мова / за ред. Дудика П.С. - К.: Вища школа, 1993.-178 с.
48. Фомичева Г.А. Грамматический разбор в начальных классах. - Н.Ш., 1985, №7. -с.69.
49. Фомичева Г.А. Основные направления в совершенствовании работы по грамматике и правописанию.-Н.Ш., 1982, №8.-с.10.
50. Фролова Л.А. Особенности проведения некоторых видов разбора в 3-ем классе. -Н.Ш., 1989, №2. -с.17.
51. Э.А.Хийе.Активизация младших школьников в процессе обучения. -Н.Ш., 1983, №6.-с.75.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Розвиток пізнавальної активності школярів у процесі вивчення будови слова»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.126914 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1712
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7695
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1759
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2797
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7859
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4389
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4266
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5611
Реклама

Цікаве
загрузка...