швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139162
2 Історія України35658
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33018
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31809
5 Звіт про проходження виробничої практики 25958
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25566
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19662
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18567
9 Правопис слів іншомовного походження17570
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16515
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Диплом

Тема: «Дослідження конкурентного середовища туристичної фірми» (ID:52306)

| Размер: 3671 кб. | Объем: 103 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Литература1. Закон України “Про внесення змін до Закону України "Про туризм” від 18 листопада 2003 року № 1282-IV// http://zakon1.rada.gov.ua.
2. Азове Г.Л., Челенков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. - М.: ОАО Типография «НОВОСТИ», 2000. - 256 с.
3. Азоев Г. А. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996.
4. Алексеева М. М. Планирование деятельности фирмы. – М., 1999.
5. Андрушків Б.М., Кузьмин О.Е. Основи менеджменту. Львів: “Cвіт”, 1995. -296 с.
6. Ансофф И. Стратегическое управление/ Под ред. Л. И. Евенко. - Пер.с англ. - М.: Экономика, 1989. – 436 с.
7. Бавыкин В. Новый менеджмент. - М.: Экономика, 1997.- 68 с.
8. Багиев Г.Л. и др. Маркетинг: Учебник для вузов / Под общ. ред. ГЛ. Багиева. — М.: ОАО "Изд-во "Экономика", 1999. — 703 с.
9. Багиев Г.Л. Методы получения и обработки маркетинговой информации. - СПб.: СПбУЭФ, 1996.
10. Базилевич Л.А., Соколов Д.В., Франева Л.К. Модели и методы рационализации и проектирования организационных структур управления. – Л.: ЛЭФИ, 1991. – 156 с.
11. Білоус О.Г., Панченко Є.Г. Менеджмент: конкурентоздатність і ефективність. - К.: Знання, 1992 – 213 с.
12. Браймер Р. А. Основы управления в индустрии гостеприимства / Пер. с англ. – М.: Аспект Пресс, 1995. – 382 с.
13. Бревнов А.А. Маркетинг малого предприятия. – К.: Альма-матер, 1998. – 286 с.
14. Бреддик У. Менеджмент в организации: Учебное пособие. - М.: “Инфра-М”, 1997.- 65с.
15. Веилл П. Искусство менеджмента. – М.: Новости, 1993. – 326 с.
16. Верли Х. П. Маркетинг как стратегический фактор успеха // Проблема теории и практики управления. – 1992. - № 6. – С. 54-60.
17. Виханский О. С., Наумов А. И. Менеджмент. - М.: Гардарика, 1998. – 327 с.
18. Войчак А.В. Маркетинговый менеджмент. – К.: КНЕУ, 1998. – 268с.
19. Гаркавенко В. Маркетинг. – К.: Лібра, 1998. – 384 с.
20. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учебник. - М.: Банки и биржи, “ЮНИТИ”, 1995. - 480с.
21. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика и методология. - М.: Финпресс, 1998. – 263 с.
22. Гольдштейн Г.Я. Основы менеджмета. - Таганрог: ТРТУ, 1995. – 24 с.
23. Горбашко Е. А. Обеспечение конкурентоспособности промышленной продукции - СПб.: СПбУЭФ,1994. – 227 с.
24. Долинская М. Г., Соловьев И. А. Маркетинг и конкурентоспособность промышленной продукции - М.,1991. – 260 с.
25. Дурович А.П. Маркетинг в туризме: Учеб.-практ. пocoбие - М.: МЭСИ, 2000. – 218 с.
26. Дурович А.П. Управление маркетингом в туризме. - Мн.: БГЭУ, 2000. – 420 с.
27. Эванс Дж., Берман Б. Маркетинг: Сокр. пер. с англ. - М.: Экономика, 1990. - 350 с.
28. Еферин В. П., Мотин В. В. Оценка конкурентоспособности при маркетинговых исследованиях - М., 1993. – 158 с.
29. Завьялов П. Проблема международной конкурентоспособности товаропроизводителей и пути их решения. // Маркетинг. – 1996. - № 5. – С. 21-32.
30. Закутина Г. П., Кедровская Л. Г., Шумов Ю. А. Информационное обеспечение конкурентоспособности продукции. - М., 1989. – 629 с.
31. Зубко Н.М. Экономическая теория – Мн.: “НТЦ АПИ”, 1998. – 536 с.
32. Игольников Г., Патрушева Е. Что понимать под конкурентоспособностью, инвестиционной привлекательностью и экономичностью производства. //РЭЖ. – 1996. - № 11. – С. 45-153.
33. Карташев С.В. Marketіng GEO - новый инструмент ведения и анализа маркетинговой информации // Маркетинг и маркетинговые исследования в России. – 2005. - №7. – С. 35-38.
34. Квартальнов В.А. Туризм. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 320 с.
35. Ковальчук В.М. Загальна теорія економіки (Теоретична економіка), 2-е видання. – К.: “Астон”, 1998. – 436 с.
36. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. - М.: Прогресс, 1990. – 736 с.
37. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вызов / Пер. с англ. под ред. Р. Б. Ноздревой. – М:. ЮНИТИ, 1998. – 325 с.
38. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм. - М.: ЮНИТИ, 1998. – 453 с.
39. Крачило М.П., Король О.Д. Функції та завдання туристичного маркетингу //Туристично-краєзнавчі дослідження. Випуск 2. – К.: ЧП Кармаліта, 1999. – С. 178-193.
40. Крачило Н.П. Основы туризмоведения. – К.: Вища школа, 1980. – 482 с.
41. Курилова В.И. Туризм. – М.: Просвещение, 1988. – 341 с.
42. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996. – 438 с.
43. Лесник А.П., А.В. Чернышев Практика маркетинга в гостиничном и ресторанном бизнесе. – М., 2000. – 430 с.
44. Лозинська М.Ю. Сегментація ринку туристських послуг //Вісник НУ "Львівська Політехніка" "Логістика". – 2004. - №499. - С. 183-191.
45. Макконнелл Кэмпбелл Р., Брю Стэнли Л. Экономикс: Принципы, проблемы и политика. – М.: Республика, 1992. – Т. 2. – 400 с.
46. Максимова И. Оценка конкурентоспособности промышленного предприятия // Маркетинг. - 1996. - №3. - С. 51-56.
47. Мальська М.П., Худо В.В., Цибух В.І. Основи туристичного бізнесу: Навч . посібник. - К: Центр навчальної літератури, 2004. - 272 с.
48. Маркетинг: Учебник / А.Н.Романов, Ю.Ю.Корлюгов, С.А.Красилъников и др.; Под ред. А.Н.Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. – 560 с.
49. Маркетинговая политика фирмы. //Общество и экономика. – 1997. - №11-12. – С.12-18.
50. Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: Как побеждать на рынке. - М.: Финансы и статистика, 1991. - 304 с.
51. Ойхман E.Г., Попов Э.В. Реинжиниринг бизнеса: реинжиниринг организаций и информационные технологии. - М.: Финансы и статистика, 1997. – 263 с.
52. Основи економічної теорії: політекономічний аспект: Підручник / Г.Н. Климко, В.П. Нестеренко, Л.О.Каніщенко та інші / За ред. Г.Н. Климка. – К: Вища школа. Знання, 1997. – 743 с.
53. Панкрухин А.П. Маркетинг. – М.: Наука, 1999. – 300 с.
54. Політична економія: Навч. Посібник / К.Т. Кривенко, В.С. Савчук, О.О. Беляєв та ін.; За ред. К.Т. Кривенка. – К.: КНЕУ, 2001. – 436 с.
55. Попов Е.В. Планирование маркетинговых исследований на предприятии // Маркетинг. – 1999. – № 2. – С. 105-112.
56. Попов Е.В. Теория маркетинга. - Екатеринбург: Наука, 1999. – 275 с.
57. Портер М. Международная конкуренция. — М.: Международные отношения, 1993. – 716 с.
58. Портер М. Стратегія конкуренції / Пер. з англ. – К.: Основи,1997. – 549 с.
59. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції /Пер. з англ. А.Олійник, Р.Скільський. – К.: Основи, 1997. - 390 с.
60. Приманки для клиентов //Туристический бизнес. – 2001. - №3 (38) – С. 5.
61. Робинсон К. Конкурентоспособность и маркетинг // Маркетинг и маркетинговые исследования. - 2005. - №1. – С. 32-34.
62. Романов А.Н. Маркетинг. – М.: Наука, 1996. – 498 с.
63. Румянцева К.Р. Менеджмент в організації. - Л.: “Перспектива”, 1997. – 321 с.
64. Скоробогатова Т.Н. Проблемы и перспективы развития туризма в Украине //ФИС. - 1997. - №3. – С. 24-26.
65. Томилов В. В. Организационная культура и предпринимательство. Учебное пособие. - СПб.: СПбУЭФ, 1994. – 274 с.
66. Туризм в Україні: Збірник нормативно-правових актів. - Ужгород, 1999. - Т. 1.
67. Уокер Дж. Р. Введение в гостеприимство: Учебник / Пер. с англ. – М: ЮНИТИ, 1999. – 463 с.
68. Швальбе Х. Практика маркетинга. – М.: Высшая школа, 1995. – 218 с.
69. Шевченко Л.С. Введение в маркетинг: Учебно-практическое пособие. – Харьков: Консум, 2000. – 672 с.
70. Эванс Дж. Р., Берман Б. Маркетинг: Сокр. пер. с англ. /Авт. предисл. и нач. ред. А.А.Горячев. - М.: Экономика, 1993. - 335с.
71. Юданов А. Ю. Конкуренция: теория и практика. Учебно-методическое пособие - М., 1996. – 360 с.
72. Юрик Р.А. Маркетинг как необходимый инструмент управления турфирмой //Маркетинг в России и за рубежом. - №2(40). - 2004. - С. 109-118.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Дослідження конкурентного середовища туристичної фірми»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.106446 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1783
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7824
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1850
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2902
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7920
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4480
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4346
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5689
Реклама

Цікаве
загрузка...