швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139655
2 Історія України35802
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33184
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31942
5 Звіт про проходження виробничої практики 26106
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25671
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19690
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18580
9 Правопис слів іншомовного походження17663
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16524
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Универсальная

Тема: «Сутність та практичні наслідки використання теорії сегментації ринку» (ID:54063)

| Размер: 41 кб. | Объем: 30 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураСписок використаної літератури
1. Андрусенко Г.О. Основи маркетингу. - К., 1992. - С. 9-13.
2. Ассель Г. Маркетинг: принципы и стратегии. - М., 1999. - С. 4-33.
3. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Учебник. - М.: Экономика, 1999. - С. 7-54.
4. Багоцци Р. Маркетинг как обмен / Классика маркетинга. - СПб.: Питер, 2001. - С. 49-62.
5. Бейкер М. Дж. Теория маркетинга / Под ред. М. Бейкера. - СПб.: Питер, 2002. - С. 411-443.
6. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. - К.: Лібра, 1998. - С. 6-30.
7. Голубков Е.П., Голубкова Е.Н., Секерин В.Д. Маркетинг: выбор лучшего решения. - М.: Экономика, 1993. - С. 7-11.
8. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга. - 2-е изд. - М.; СПб; К., 2000. - С. 18-37.
9. Евдокимов Ф.И., Гавва В.М. Азбука маркетинга. - Донецк, 1998. - С. 9-14.
10. Жизнин С.З. Азбука маркетинга. - М.: Новости, 1990. - С. 7-9.
11. Классика маркетинга. - СПб.: Питер, 2001. - 752 с.
12. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок / Пер с англ., Под ред. В. Б. Колчанова. - СПб.: Питер, 2004.
13. Маркетинг: принципы и функции. - К., 2000. - С. 6-50.
14. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д. Сондерс, В. Вонг; Пер. с англ. - 2-е европ. изд. - К.; М.; СПб., 1998. - С. 15-48.
15. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг. - К.: Вища школа, 1994. - С. 7-12.
16. Скибінський С.В. Маркетинг: Підручник. - Львів, 2000. - С. 7-21.
17. Эванс Дж., Берман Б. Маркетинг / Сокр. пер. с англ. - М.: Экономика, 1993. - С. 8-10.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Сутність та практичні наслідки використання теорії сегментації ринку»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.136409 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1793
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7841
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1863
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2918
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7930
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4495
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4358
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5703
Реклама

Цікаве
загрузка...