швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури139169
2 Історія України35660
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33020
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги31810
5 Звіт про проходження виробничої практики 25960
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25569
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19664
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18567
9 Правопис слів іншомовного походження17575
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16515
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення
загрузка...

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Универсальная

Тема: «Суть ціни і аналіз її формування» (ID:55015)

| Размер: 60 кб. | Объем: 49 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураДодаток 2.

Ціноутворення в різних ринкових структурах

Характері-стіки Вільна конкуренція Монополістична конкуренція Олігополія Монополія
1. Кількість фірм безліч фірм (залежно від галузі) достатньо багато фірм (СК>МК) декілька крупних фірм одна фірма
2. Тип продукту однорідний (стандартний продукт) диференційований продукт, тобто відмінний від конкурентів і стандартний, і диференційований унікальний продукт (ніде ніким іншим не випускається)
3. Контроль над цінами відсутній контроль з боку окремого виробника (ціна рівноваги) існує деякий контроль (але в малому сегменті) обмежений контроль взаємної залежності фірм повний контроль монополіста (він визначає P і Q)
4. Умови входу і виходу досить легко (перешкоди відсутні) порівняно легко істотні обмеження вхід і вихід контролюється монополістом, він перешкоджає появі конкурента на ринку
5. Нецінові чинники конкуренції (реклама і маркетинг) практично відсутні дуже сильні (особливо в роздрібній торгівлі) О<МК, але все таки є, і на рекламу витрачаються великі гроші в основному, чинники не потрібні
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Суть ціни і аналіз її формування»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.132266 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1783
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7826
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1850
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2903
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7920
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4481
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4346
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5690
Реклама

Цікаве
загрузка...