швидка допомога для твого навчання

Безкоштовні реферати Замовити реферат Авторам рефератів
Від партнерів
TOP реферати
1 Твір з літератури141476
2 Історія України36045
3 Звіт з практики (звіт про проходження виробничої практики)33388
4 Види тварин і рослин занесені до Червоної книги32094
5 Звіт про проходження виробничої практики 26249
6 Образ жінки в творчості Т.Г. Шевченка25790
7 «твір-роздум про твір Роксоляна» на тему що значить служити Богові19723
8 Твір роздум у на тему якою повинна бути людина18606
9 Правопис слів іншомовного походження17770
10 Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»16537
Реклама
Статистика
Rambler's Top100

Оголошення

У нашій колекції більше ніж 60 тис. учбових робіт!

На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД.


Универсальная

Тема: «Суть значення, й умови закупівель товарів на виставках і ярмарках» (ID:55078)

| Размер: 41 кб. | Объем: 35 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
ЛитератураЛІТЕРАТУРА

1. Академія ринку: маркетинг/ під ред. Дайан А., Букерель Ф. - Москва. "Економіка". 1993.
2. Герчикова И.Н. Міжнародна комерційна справа: підручник для вузів
3. Гольман И.А. Рекламне планування. Рекламні технології. Організація рекламної діяльності - Москва. Видавництво "Гелла-прінт". 1996.
4. Критсотакис Я.Г. Торгові ярмарки і виставки. Техніка участі і комунікації - Москва. 1997.
5. 1996.
6. Маркетинг/ під. ред. Уткина А.П. Москва. 1998.
7. Назаренко Л.Ф. Виставка як інструмент маркетингу - Москва. 1997.
8. Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламна діяльність - Москва. 1998.
9. Семенов Б.Д. Рекламний менеджмент. Мінськ. ІП "Екоперспектіви". 1999.
10. Швальбе Х. Практика маркетингу для малих і середніх підприємств - Москва. Видавництво "Республіка". 1995.
11. Еванс, Берман. Знайди свій шлях в маркетингу. Москва. 1998.
12. Семенцова Т. Современные технології виставкового маркетингу // Питання економіки - 2001 - №3.
13. Роль виставок і ярмарків в просуванні товару // Практичний маркетинг - 2001 - №3
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Суть значення, й умови закупівель товарів на виставках і ярмарках»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...

Cгенерировано за 0.110923 секунд
Замовити реферат
Нові реферати
Люблю усмішку на чужім обличчі за Володимиром Сосюрою1802
Твір-мініатюра на тему Якби я був чарівником7871
Будувати повітряні замки легше, ніж у них жити1869
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»2929
Роксолана найбільша любов і найтяжча прикрість Сулеймана7939
Що означає служити Богові і людям по твору Осипа Назарука «Роксоляна»4505
Якою має бути дружина державного діяча за повістю «Роксолана»4367
Чарівна сила кохання за повістю Роксоляна Остапа Назарука5715
Реклама

Цікаве